Revin la Fowles

Mi-a placut dupa prima carte citita, Colectionarul, si m-a cucerit pe deplin cu Magicianul. Intre timp am mai citit Daniel Martin, Mantisa si Copacul de Fowles. Primele doua citite raman insa, in continuare, preferate.

iubitalocotenentuluifrancez_400Am inceput astazi Iubita locotenentului francez, despre care stiam vag cate ceva, de la o ora de engleza din liceu, la care am fost prea putin atenta. Sigur, atunci era vorba, uimitor, de ecranizarea romanului, si nu de carte, dar asta e o alta poveste 🙂. Nu am vazut totusi filmul, spre rusinea mea…  eu, impatimita declarata a filmelor, in plus si admiratoare a lui Meryl Streep.

Despre Iubita locotenentului francez am citit ca ar fi cel mai important roman al scriitorului britanic, ceea ce m-a facut si mai curioasa, sa vad daca o sa depaseasca maiestria Magicianului.

Detalii la terminarea cartii, probabil in foarte scurt timp, cum s-a intamplat si in restul cazurilor cand l-am citit pe Fowles.

Un gând despre „Revin la Fowles

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

