Paste cu piept de pui

Dupa o saptamana destul de zapacita, cu referate pentru facultate, vazut pe bibliotecara mai mult decat pe mama, stat pana tarziu la calculator (de nevoie, n-am nicio obsesie bolnava), si ma rog, alte chestii mai rele de atat, in weekend in sfarsit m-am regasit in cateva ore petrecute langa foc, cu un ceai fierbinte langa mine, cu placinta de mere, repetand cu Robert poeziile pentru serbarea de maine, citind Fowles si mai apoi pregatind masa pentru trantorii mei.

Nu sunt cine stie ce amatoare de paste, dar reteta asta mi-a atras atentia cand am vazut-o intr-o revista culinara si mi-am zis sa o incerc.

Ingrediente necesare: 1 piept de pui, 2-3 morcovi, 3 linguri pasta de tomate, 300 gr. paste spirala, o ceapa, sare, piper. Eh da, si dragoste, cum ar spune cineva :-P.

Se curata morcovii, se dau prin razatoare, se calesc cu ceapa.

Se fierbe carnea, se taie cubulete, dupa care se adauga in tigaia cu morcovi si ceapa, lasata la foc mic. Separat, se fierb pastele.

Peste carne se adauga pasta de tomate, sarea si piperul.

In final, se scurg pastele si se amesteca cu sosul si carnea. Si c’est fini.

Avantajele ar fi ca e simplu, ieftin si spun eu, cu martori care sa dovedeasca, gustos. Cel putin, pe nepotelul vesnic mofturos la mancare si mama, care e stilul „paste ≠ mancare”, i-am cucerit 😀

( De altfel, Loryloo e modesta, va jur! )

2 gânduri despre „Paste cu piept de pui

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

