2010

Bine te-am gasit 2010. Imi revin mai greu, e deja 4 ianuarie, dar inca nu e tarziu.

Marturisesc deschis ca 2009 nu mi-a fost prea simpatic (desi au fost lucruri bune, cele rele au fost si ele pe masura), asa ca am asteptari mari de la tine. Eu una am de gand sa fiu serioasa, sa-mi fac partea mea de treaba, de asta incep cu planuri, promisiuni, ganduri marete. Acum, daca n-o sa faci la fel, ramane doar sa te tratez cu tot atata indiferenta cum am facut si la despartirea de 2009. Believe me, u don’t want this.

Eu promit sa fiu cuminte… Ca sa fiu in rand cu lumea, promit sa mai slabesc, sa mananc mai sanatos (mai putine sandvisuri cu snitel de la Golden Chicken si mai putine dulciuri in noptile lungi petrecute cu Ty, uitandu-ne la Friends), sa avansez bicicleta de la gradul de cuier la unul mai util, macar un sfert de ora dimineata si unul seara.

Sa nu ma mai trezesc dimineata numai cu ganduri de genul « nu-i corect!! inca 5 minute!! ». Sa citesc mai multe din cartile Adevarul, alea 100, sa nu fi dat banii numai ca sa arate biblioteca mai frumos.

Sa reduc considerabil timpul de stat la calculator. Sa fiu mai sociabila. Sa ma plimb mai mult, sa ajung in Iasi si anul asta… si in Constanta… si Bucuresti.

Sa nu pierd nimic din Jocurile Olimpice, Campionatul Mondial si European de patinaj😀 (din cate am citit, s-ar parea ca revine Evgeni!!).

Spre deosebire de ceilalti, promit sa nu mai economisesc asa mult :lol:  , sa-mi permit mai multe de acum incolo. Sa invat sa port telefonul cu mine, sa nu se mai ia nimeni de viata mea ca nu raspund niciodata 8-|. Sa ies cu fetele in club, ca le aman de multa vreme, din cele mai stupide motive ever.

Sa trec sesiunile fara restante. Sa ma ocup cum trebuie de dreptul penal, civil si procesual pentru ca mai e atat de putin pana in septembrie 2011… si atatea de invatat. Fuck off dreptul asigurarilor, familiei &co.

Sa-mi caut un job. Sa am mai multa incredere in mine. Sa fiu « a good man in a storm ». Sa nu ma mai intorc in locuri in care nu ma asteapta nimic. Sa zambesc mai mult. Sa uit, sa iert, sa iubesc mai mult. Sa pastrez aproape pe cei care merita.

Toti facem promisiuni la sfarsit sau inceput de an. Nu toti ne si tinem de ele, sau cel putin, nu de toate. Desi stim ce s-a intamplat si cu cele din anii trecuti, promitem ca anul asta o sa fie diferit si o sa ne tinem de toate. Eu asta promit si astept un 2010 mai bun. Ca sa merite sa-l sarbatoresc la sfarsit.

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

