Soulmates never die.

Ca marea majoritate a fetelor, mor dupa nunti…  de la rochia de mireasa pana la cel mai mic detaliu decorativ.

Cred ca orice femeie, indiferent de cum ar arata in restul zilelor, nu o sa arate niciodata mai frumoasa ca in ziua nuntii ei. Cred ca momentul nu se negociaza – mai stam si anul asta, sa mai strangem bani si la anul poate… Cred ca trebuie sa te surprinda, sa fii aproape de heart-attack, fie si pe strada, daca nu la un restaurant fancy, fie si cu un cercel, in loc de inel, ca-n Friends😆 . Cred in suflete-pereche (chiar daca al meu, momentan, se pare ca s-a ratacit :))… in iubire.

O vedem in fiecare zi pe strada, o auzim in mai toate melodiile, o vedem in filme, o vedem la vedete in realitate… o vedem la prieteni… e reala, exista. Si totusi certitudinea asta, cumva, nu te scapa de acele zile ploioase cand vrei doar sa te ascunzi sub patura si sa nu mai speri ca exista una si pentru tine.

Nu trebuie sa astepti vreun Edward (ca tot e moda), nu un Keats ( ca tot am vazut aseara Bright Star), e de ajuns un Catalin, un Marian, un Mihai, un Gabi, un Doru, un Cristi (si aleg nume doar dupa cazuri concrete stiute, n-am vreo legatura speciala cu vreunul😆 )… atat timp cat te face sa te simti asa: „i almost wish we were butterflies… and liv’d but three summer days – three such days with you I could fill with more delight than fifty common years could ever contain.” (Da, in curand o sa am o fixatie cu citatul asta.)

Azi vorbesc fara sa spun nimic concret, fara sa stiu exact unde vreau sa ajung, am atitudine pozitiva, am vazut Bright Star aseara precum spuneam, e poetry in motion, indiferent de final, si am vazut poze de la nunta unor cunostinte, prieteni de-ai surorii… de asta am inceput cu subiecte de astea :D

Mi-au placut peste masura unele poze… Da, pe Ramona n-am vazut-o niciodata asa frumoasa, pe Catalin nicicand mai fericit. Here they are (click pt marire):

Exista soulmates. And they never die.

20 thoughts on “Soulmates never die.

  1. Eu cand o sa MA MArit o sa fiu cea mai fericita fiinta de pe pamant. O sa fie cea mai importanta decizie din viata mea si stiu ca o sa fiu sigura!

    Se spune ca nu exista mireasa urata si mire treaz😆

    Sa le fie de bine si Doamne ajuta🙂 Casa de piatra🙂

  2. „chiar daca al meu, momentan, se pare ca s-a ratacit” heh🙂
    Eu am trait mereu cu sentimentul ca cele mai bune lucruri se intampla atunci cand te astepti mai putin. Si spre fericirea mea, asa a si fost. L-am cunoscut pe cel care mi-e langa mine de 2 ani de zile intr-un moment de ratacire al meu, and we are ready to become a family🙂
    Casa de piatra tinerilor miri si multa bafta nasilor pentru ca ei vor avea cea mai grea misiune de acum incolo🙂

    P.S.: nu toate pozele merg cu „click pentru marire”😛

    • Lucky you then, sa va fie tot mai bine… Si sa am motive in plus pt care sa cred cele de mai sus🙂

      Multumesc ca mi-ai spus de poze, putina neatentie, acum am rezolvat, sper definitiv :”>

  3. Eu am o obsesie cred pentru nunti [visez sa ma fac wedding planner, asta pentru ca nu pot fi toata viata o viitoare miresica :))].
    Pf, daca-ti plac atat de mult nuntile, uita-te la poze …. cauta pe net Rares Pulbere sau Bogdan Mocanu, sa veeeezi poze 8->

  4. hm….dar de ce exista cupluri care isi jura cradinta unul altuia si se despart dupa 10-15 ani?

    Se zice ca odata si odata tot iti gasesti perechea(mitul androginului)….ca-i in cer sau pe pamant,asta ramane de vazut.🙂

  5. Doamne, cred ca e ceva in aer! toata lumea vorbeste despre nuntzi: Grapefruits isi lasa parul sa creasca pt viitoarea ei nunta, rochii de mireasa pe blogul tau, rochii de mireasa la Rox, si Hubbis a infipt cireasa de pe tort cu fotografiile lui Rares Pulbereeeee 8-> P.S: Criss, eu zic ca e ok si daca dureaza 15 ani😆 de obicei, de ceva timp incoace, casatoriile nu duc mai mult de 3-4-5 ani ( apropo, era o carte..” dragostea dureaza 3 ani” – hope not :-s )😀

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

