Sfarsit de C.E. la Tallinn

Sunt o neserioasa. Am zis ca n-o sa pierd nimic din toate competitiile de patinaj de anul asta si totusi n-am vazut nici proba de dans, nici cea a fetelor. Mama ei de sesiune !

Astazi am lasat tot si mi-am facut timp pentru gala medaliatilor !

Estonienii au pregatit un show frumos, mi-a placut deschiderea copiilor, costumele, sincronul, muzica.

Dupa, au inceput sa apara vedetele, intai reprezentanti ai tarii gazde, mai exact Caitlin Mallory si Kristjan Rand, clasati pe locul 13 la proba de dans si Viktor Romanenkov, clasat al 29-lea la proba masculina. Si pentru ca a fost zi de sarbatoare, n-o sa mai spun nimic de greseli, atins gheata, cazut, o sa amintesc doar de partile bune. Estonienii au avut programe dragute, cuplul a incheiat frumos cu el stand intr-un genunghi si tinandu-i mana ei in a lui. Viktor a patinat imbracat in negru complet (cei mai multi au ales o tinuta neagra… ), cu palarie, o manusa neagra… si una alba/ argintie… tribut Michael Jackson, desigur. He was… baaad… Nu nu, nu spun de patinaj, am zis ca nu ma leg de greseli…  serios… doar ca asta era melodia… :-„

Au urmat locurile 5: Rusii Vera Bazarova si Yuri Larionov de la perechi, care au aratat ca promit multe pe viitor, Sarah Meier de la proba feminina, intr-o sparkling little black dress, fratii Kerr de la dans, ambii in negru, au prezentat un program foarte frumos si expresiv, de acum cu siguranta o sa-i privesc cu mai mult interes, si Samuel Contesti, proba masculina, despre care Alina Alexoi, prezentatoarea, a spus ca a invatat arta showului pe gheata de la compatriotul sau, Phillippe Candeloro. Mi-a placut mie Contesti, dar… cand patina Candeloro, eram lipita de tv… asa ca, trebuie spus…  mai are multe de invatat Contesti pana sa ajunga de talia lui Candeloro.

Dupa ce s-a trecut la locurile 4, am putut sa ii admiram pe ucrainienii Tatiana Volosozhar si Stanislav Morozov, in blugi si tricouri albe, pe o melodie romantica – I’m waiting there for you, care au prezentat si un element oaw!… interzis in competitii, incantator si greu de descris incat sa se inteleaga frumusetea lui – el o tine de mana si cu cealalta mana o tine de ambele picioare, ea este cu capul in jos😀

Daca as gasi o poza, sigur m-ar si intelege lumea!😆

In continuare, Kiira Korpi, cea care si-a castigat o mare parte din fanii datorita frumusetii cu care e inzestrata… eh, acum i-a dat gata de tot, patinand in costum de politist, cu sapca, catuse la spate si tot arsenalul, pe melodia lui Beyonce, If I were a boy… spre sfarsitul programului, desface costumul de politist si ramane intr-o si mai frumoasa little black dress. Daca a fermecat-o si pe prezentatoare, va dati seama: „Cati infractori nu s-ar lasa prinsi de un asemenea politist ?”. Pai, eu propun atunci sa se faca admiterea la Academia de Politie pe baza de frumusete, sa vedem cum merge sistemul…😆

Reprezentand locul 4 la proba de dans, au patinat pentru public francezii Nathalie Pechalat si Fabian Bourzat, pe o melodie foarte catchy – Andy, a Ritei Mitsouko, iar ei pot sa spun ca au fost très sympatique! Si chiar au avut o figura foarte interesanta la inceput, cand el o ridica pe ea pe umerii lui si o da peste cap… Nu mi se pare doar mie ca suna foarte ciudat cand explici elementele astea, nu ?😀

Ultimul ocupant al locului 4, cehul Michal Brezina, pe care de data asta, l-am urmarit!😀 El a patinat in blugi si camasa, pe melodia Feeling good a lui Michael Bublé (uf, accentul asta…  eu tot Bubble ii spun de fiecare data)

Clasati pe locul trei la perechi, au evoluat in continuare Maria Mukhortova si Maxim Trankov, pe melodia Une vie d’amour, interpretata de Charles Aznavour si Mirelle Mathieu. Placere dubla – o data pentru ca imi sunt dragi ei, a doua oara pentru ca Loryloo + French = special relationship😀

Dupa Mirelle Mathieu, s-a auzit Marylin Monroe, cu I wanna be loved by you, aleasa de Elene Gedevanishvili, care s-a pregatit adecvat pentru program – cu ruj rosu (nu pentru zile negre, ca tocmai i s-a luminat cararea rau de tot, fiind prima patinatoare din Georgia care castiga o medalie), si imbracaminte “vant, rochia alba se ridica” style.

Dupa pauza de refacere a ghetii, au intrat altii reprezentanti ai Estoniei, Maria Sergejeva si Ilja Glebova de la perechi, locul 13 si sora lui Ilja, Elena Glebova, de pe locul 10, care a patinat pe o melodie Uh la la… Uh la la , in the bad way, era mai degraba referitor la ochii ei, la cat de mult negru a consumat !

Aaah, am zis ca spun partile bune !

In continuare, dintre medaliatii cu bronz au evoluat rusii Jana Khoklova si Sergei Novitski, pe melodia Hotel California, ea intr-o rochie eleganta, el in blugi, bluza si camasa pe deasupra, pentru inceput si cu un ghiozdan in spate si fingerless gloves. Program frumos ! Dupa rusi, francezul Brian Joubert, The Jump Machine, cum tine absolut de fiecare data prezentatoarea sa aminteasca, a patinat, mult mai relaxat acum, energic cum ii sta lui bine, pe Infinity, Guru Josh Project.

Au urmat dragii de Aliona si Robin, reprezentatii Germaniei, au facut un spectacol frumos… da’ frumos, va zic! Pe melodia lui Chris de Burgh, Leningrad, el in camasa olive, ea in rochie rozalie, cu o scrisoare in mana, cu un scaun in mijlocul arenei…  si cu o spirala interzisa in timpul concursului, invartind-o el pe ea, tinand-o doar de un picior. (Nu se vede atat de bine in poza, dar a fost oaw in orice caz… )

Si Laura Lepisto, medaliata cu argint , pe muzica din Masca lui Zorro, I want to spend my life time loving you, s-a prezentat frumos, intr-o rochie alba, cu un voal negru pe cap si unul tinandu-l in mana. Voalurile s-au dovedit de mare efect in timpul piruetelor si la final, in sincron cu muzica si sunetele produse de sabii pe fundal.

Federica Faiella si Massimo Scali au patinat pe o melodie italiana, nu am retinut-o/recunoscut-o, le-as fi recomandat un Tiziano Ferro, pe mine sigur m-ar fi facut mai atenta :d. Amandoi in negru (v-am spus ca a fost mult negru… it was like a « black celebration », to use depeche mode language), expresivi, frumusei. Au facut figura aceea cand fata il ridica pe genunchi pe partener, pe care o adoram la Marina Anissina & Gwendal Peizerat!!

Stephane Lambiel, dupa italieni, all black si el, pe muzica lui Jacques Brel, No Me Quitte Pas. El, pe o asa trista melodie, poate sa vina imbracat si in galben, cu verde si roz, toate laolalta, si tot transmite ce trebuie ! Lovely program, of course.

Medaliatii cu aur incep sa evolueze, cu Yuko Kavaguti si Alexander Smirnov in frunte. Gary Moore, Blues, el in negru, ea intr-o urata rochie galbena-verde deschis whatever, elemente frumoase, ridicari multe… si nici nu e de mirare, la 15 kg pe care pare sa le aiba ea :))

Carolina Kostner si-a facut aparitia pe melodia Ain’t no sunshine when he’s gone, intr-un costum one piece (niciodata nu mi-au placut genul asta, la fete), alb, si nu chiar foarte opac😀

Rusia s-a mandrit in continuare cu Oksana Domnina si Maxim Shabalin, imbracati in mafioti, in negru, dupa cum deja ghiciti, pe muzica din Matrix.

Cum tv-ul meu s-a gasit sa faca figuri in timpul prestatiei lor si m-a facut sa fiu aproape de heart-attack pentru ca urma Evgeni, despre cum s-au prezentat nu stiu alte detalii.

Tv-ul si-a revenit cat de cat, rezonabil incat sa-l vad pe preferatul meu, Evgeni Plushenko, zambind larg de cum a intrat pe gheata. Valoarea i-a fost recunoscuta inca o data, a inchis showul… cum stie el mai bine. Sa mai spun ca si el era imbracat in negru?

Eu in ultimii doi ani, cred, n-am mai vazut patinaj asa cum trebuie, in sensul ca numai pe apucate, ori nu am aflat la timp, ori la fel, erau examene sau mai stiu eu… Asa ca poate s-au mai schimbat unele reguli, dar totusi, nu pricep… unde-s bisurile dom’le? Demult, cand ne uitam toata familia la campionate, la gale, daca aplauda frenetic publicul, veneau a doua oara si cei de pe 3… apoi, am vazut ca se practica numai la locul 1… azi n-am vazut nici la cei cu aur… Am eu probleme sau chiar nu se mai fac deloc?

In fine, de acum ma linistesc! Serios! Ma apuc de invatat cum trebuie, am urmatorul examen la drept comercial si, cu toate ca imi vine sa fug in lume, o sa stau chill, o sa incerc sa nu ma gandesc prea mult la Olimpice si sa-mi vad de drepturile astea care-mi mananca zilele.

11 thoughts on “Sfarsit de C.E. la Tallinn

  1. Doamne cata pasiune! ai facut un ditamai review-ul… cineva ar trebui sa te plateasca pentru asta🙂 ar fi perfecta sincronizarea hobby-remuneratie…
    Multa bafta la examen😉

  2. I-am vazut pe aia care au facut cu muzica din Metrix..a fost..destul de misto,dar s-a incurcat aia de cateva ori.Chiar radeam cu Maria ca eram la ea,facuse aia o chestie,o rostogolire din aia pe gheata si zicea Maria cica”asta o face pe gheata,si noi nici pe saltea nu putem” :)))).
    Am vazut-o si pe Laura Lepisto,si asta mi-a placut😕.

  3. Buna! Stii cumva cum se numete melodia pe care au patinat rusii Vera Bazarova si Yuri Larinov? Nu am fost pe faza cand am urmarit spectacolul, dar imi place asa mult si nu stiu cum sa o gasesc!

  4. Hello there, fellow figure skating fan🙂
    Se pare ca avem aceiasi favoriti, Plushenko si Steph. Programul lui Steph de la gala a fost absolut senzational. Superb. La partea artistica nu-l poate intrece nimeni, nici Mr. Plushenko nu se poate compara cu el. Tare mi-as dori sa ia o medalie la Olimpiada, ar merita mai mult ca oricine.

    Si mie imi plac mult fratii Kerr, desi mi-a placut mult mai mult programul lor de anul trecut pe Ruled by secrecy decat asta pe Linkin Park. Programul de gala a fost insa tare frumos.

    Bai da uei, ai vazut vestile bune? -> http://www.bestmusic.ro/stiri-articole/Plushenko_Lambiel_Edvin_Marton__Kings_On_Ice_la_Bucuresti-aid-79125-l-1

    • Uh Doamne, mi-a stat inima in loc cand am vazut ce scrie la link, fara sa apuc sa deschid macar!! Nu stiam! Si voiam tare mult sa mai vina Evgeni, datile trecute n-am reusit sa-l vad, desi as fi vrut… dar daca mai vine si cu Steph, deja e… heaven!😀
      Mi-ai dat cea mai buna veste pe ziua de azi :))

    • Sa stii ca si mie mi s-a parut ca Stephane s-a intrecut pe sine. Foarte multa pasiune. Plushenko e bun la tehnic, dar ca si artistic si eu consider ca Stephane il intrece. Si piruetele alea…:)

  5. Salut🙂
    N-am apucat sa scriu pe blog din lipsa de timp, desi voiam sa intreb retoric si pe ton indignat: ce-i cu galele astea? Sau ce-a fost cu gala asta din Estonia? Mi s-a parut, pe alocuri, lispita de stralucire, fara bucurie, fara chef, fara bisuri. Ca da, altadata erau bisuri cat cuprinde si programe de gala mult mai simpatice. Era Plushenko patinand intr-un costumel de baietel, care devenea ulterior fetita in rochita, era Plushenko facand pe muschiulosul, erau Elena Berejnaia si Anton Sikharudze dansan de muzica din filmele lui Chaplin, erau Peizerat si Anissina, cu pletele lor in vant pe „Dance mon Esmeralda”… Gala asta a fost asa, aproape plicticoasa, cu mici exceptii. Dar fara bisuri? Pe bune. Gala fara bisuri? Nu credeam ca asta se poate. Plus ca a fost super scurta. Altafata imi faceam program sa vad toata gala de 3 ore si ceva, acum abia a tinut 2 si ceva… Uf. Sper ca la olimpiada sa fie o gala spectaculoasa…

  6. Nu-i problema, atat timp cat se inteleg ideile,e bine🙂
    Da, galele faceau senzatie inainte, da’ senzatie, nu ca acum… reala placere, sa ii vezi si altfel… costumatii care mai de care mai interesante, elemente spectaculoase interzise… acum, in mare parte doar de la campioni, de la cei care se respecta, ce mai vezi niste sarituri, ridicari mai altfel decat in program… in rest, slabut. S-au obisnuit sa repete programe bine stiute deja de public, eventual sa vina si cu costumatii pe care le-au avut si in concurs… Inteleg ca platesc mult pentru costume, nu se asteapta nimeni la costum nou la fiecare aparitie… dar la gala vii si-n blugi si esti simpatic, ca Lambiel… Inca ma amuz cand imi amintesc de programul lui Evgeni muschiulos :)). As vrea sa mai faca programe funny ca inainte, dar na, e om serios, la casa lui acum… E senzational oricum in orice program el 🙂. Si de-ar fi numai costumele… dar gresesc mult pana si aici, unde ar trebui sa fie degajati, mandri ca s-au clasat indeajuns de sus ca sa-si merite locul si la gala. Zic de cei de pe locurile 4, 5…
    Per ansamblu, a fost placuta gala, dar pt ca, din experienta anilor trecuti, stiu ca se poate si mai bine, astept si eu schimbari la olimpice… numai in privinta podiumului nu, sa ramana primele 2 locuri la proba masculina la fel😀

  7. Pingback: Patinaj artistic: CM 2010 Gala « Inside these lines

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

