Jurnal de sesiune

Sting lampa. Ma uit pe geam. Alb, liniste.  Cine Dumnezeu e treaz acum?

Hai sa ma alatur si eu, intr-un final. Simt ca, daca mai stau o jumatate de ora, o sa incep sa vad marmote pe tavan. Telefonul e pus sa sune la 8 :30. As pune sa sune ceasul primit de la fete, trezirea e 100 % sigura… dar mi-e ca mai trezesc si vecinii de la vreo doua case distanta😀. E  de ajuns sa te uiti la chestiunea aia mica dintre cele doua rotunjoare… there you go, light bulb. Da, e ca si cum ai anunta un raid aerian cu el, in loc de „trezirea”. (De altfel, ador ceasul! Numai sa nu sune.)

Sa ma gandesc la ceva frumos sa adorm cat mai repede, n-am decat vreo trei ore la dispozitie, dupa programul meu optimist. Nici gandul asta nu apuc sa il termin si…

Si… suna telefonul… Wtf ? Wth? Aaaah! (aia e varianta cu hell).

Imi zic ca mai stau jumatate de ora. Jumatate de ora si serios ca ma trezesc si incep in forta, nici la masa nu stau mult, ca sa recuperez, numai sa mai dorm jumatate de ora! Iau telefonul, sa-l pun sa sune peste 30 minute… intru la alarma….

Tresar din somn! Shit… shit, shit, shit!!! Unde-i, unde-i, unde-i telefonul?! Cat e ceasul? Al naibii!

Am adormit cu el in mana, fara sa mai apuc sa fixez alarma. La mine e traditie asta cu „mai stau un pic si gata! un pic!”. Eh, pana acum de astea n-am patit, sa adorm in secunda 2, nici un buton sa nu apuc sa apas.

Reusesc sa-mi ridic membrele din pat. Capul ma doare, nasul tot infundat, gatul tot suferind, somn tot imi e. Pff, nici gripa scrofina de-as avea, nu scap de comercial. Bla-bla-bla cu trantorii un pic (a se intelege familie aici), ceai, promisiuni de gogosi cu branza, cu greu ma retrag si ma apropii de comercial, bodoganind. Vreo jumate de ora de ” activitate comerciala”… si… eeeh, un pic de pauza pentru net. Ce, blog ? Noo… site-ul facultatii dom’le, sa vad de e postata nota la dreptul familiei. Si daca tot e deschis… blog ceva… ?

Bine, bine, revenim, obligatiile comerciantilor. Tata deschide radioul: „te deranjeaza? daca te deranjeaza, il inchid”. „Mmm..nu…” Il aud dintr-o camera apropiata. „Prin legea nr. 26/1990 au fost stabilite…” „ra ra bla bla wa wa aa… bad romaaance, ooohohohoo…” (nu stiu ce Dumnezeu zice Gaga la inceput… sau mijloc… de melodie, dar tare des o da la radio!)… „care la scurta vreme, au fost modificate prin O.U.G. nr. 75/2004 …”„can’t liiive….if living is without youuu…” … Uite asa comercial o sa scriu la examen.

Alte pagini, alte melodii, vorbesc cu Alex la telefon… „trantor, nu cred ca avem timp sa terminam materia!”… „stiu, trantor…”, vesti proaste, ganduri de „life’s not fair”, revin in forma totusi dupa poantele lui Robi, sormea pe mess, deh, intra o data/maxim 2 ori pe saptamana, ce sa fac ?… iar comercial, iar la telefon, acum cu Ty… gogosile promise…iar comercial, iar pauza de blog…

„In cazul unei societati comerciale, intrucat este…”„prea sus… sa iti mai zambesc, sa te mai gasesc, mult prea sus…” … A inchis tata radio, a trebuit sa deschid winampul. Prea sus o sa-i cant si eu notei 10 probabil… „prea sus sa te mai gasesc… dar nu de-ajuns de sus sa nu te mai… doresc”. (Vorba vine, n-am ganduri atat de marete la comercial, e ca si cum ti-ai dori acum 30 grade afara. Adica, speri mata, dar speri degeaba.)

In sfarsit mai termin si capitolul asta. Urmatorul e cat carul lui Stefan cel Mare… cheful piere pe minut ce trece, am oprit muzica, ceasul mare se aude ticaind, a trecut si astazi. Mai am o zi.

Sting lampa, ma uit pe geam, alb, liniste.

Care naiba-i treaz acum ?

11 thoughts on “Jurnal de sesiune

  1. Hmm sesiunea bate-o vina! :)) Slava cerului ca mai am doar o singura sesiune de examene, alea din vara si scap… Nu-mi mai trebuie 8-|

    Multa bafta si spor la.. invatat🙂

  2. eu nici nu ii mai tin minte gustul sesiunii… stiu doar senzatia de trezit devreme, cocolosita in continuare in pat, cursuri peste tot (nu ale mele… eu nu serveam inregistrare cu pixul, aveam o colega care nota tot si scria asa de frumos :D), plus o stacana de cafea langa mine…. si nici o musca in jur… si pauze de cate 10-15 min pe ceas…

    e foarte faina ideea cu The Others… e din film?
    Multumesc ptr link! Te-am pus si eu la mine🙂

  3. Multumesc fetele, sper sa fie bafta din plin, e nevoie… Groaza de sesiune e unul din lucrurile principale care-l caracterizeaza pe student :))

    Merci si eu Rox pt link. Asa da invatat, nu cum descriam eu mai sus :”>. Cu fixul „the others” am ramas de la film intr-adevar, si in calculator la folderele cu poze am the others😀. Mi-a placut, e bun.

    • daps… si mie mi-a placut…de asta l-am tinut minte🙂
      deh… cursurile se citeau dupa metoda din avion, directia pe diagonala… :)) sa ai bafta mare😉

  4. EU sunt treaza, cursurile si ale mele N subiecte pentru examenul de luni !!😦 Ma bucur ca ti-o fo`ok, sper sa fie si la mine … SPER!!

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

