Nominalizari Oscar 2010

Mult asteptatele, discutatele nominalizari s-au anuntat. Lista completa aici.

Nu e nicio surpriza ca Avatar a fost nominalizat de N ori. Ma bucur in schimb pentru nominalizarea la Best Achievement in Costume Design a lui Bright Star. Sper sa il si obtina. E in competitie alaturi de Coco avant Chanel, The Imaginarium of Doctor Parnassus,  Nine si The Young Victoria.

Si inca o surpriza, pentru unii, Meryl Streep este la a 16-a nominalizare!, de data aceasta pentru filmul Julie & Julia. Man, she’s good!


8 thoughts on “Nominalizari Oscar 2010

  1. Avatar,dupa punctu meu de vedere,e un mare cacat.Pot sa ma injure marii fani ai acestui film,ma doare-n cot.Au innebunit frate!!!De acum viata lor numai are sens,vor sa traiasca ca acolo.Deja s-au omorat cativa ca na..:)).

  2. Da, am auzit si eu ca s-a sinucis una de pe meleagurile noastre din cauza filmului…nu stiu de ce shocul a fost atat de mare asupra ei, traieste in Romania, ar fi trebuit sa fie obishnuita😆
    Nu pot sa zic ca „Avatar” mi-a displacut total; efecte dragutze, totul creat cu mare atentie, detalii, etc etc. Dar ideea e un pic rasuflata😀 e doar un film bunicel si atat…nu motiv de sinucidere si nici de meditatie profunda

  3. Stiam de povestea cu sinucisul… nu stiam ca si de la noi😐
    Mi se pare absurd… n-am vazut filmul… dar nu cred ca poate sa aiba ceva atat de spectaculos, ca apoi sa ti se para lumea noastra de nesuportat tra la la … Pai daca ar fi asa, ar trebui dupa fiecare film sa ramai dezamagit, unul iti arata o lume perfecta, unul iti arata o iubire perfecta, unul jobul perfect, ma rog, tot felul de lucruri pe care nu le avem… si atunci, ce sa faca astia de la Hollywood, sa se lase de filme? Tre’ sa traiasca si ei :))

  4. Hurt Locker si Avatar au cele mai multe nominalizari: cate 9 fiecare!
    Meryl Streep nu cred ca va castiga, eu pariez pe Carey Mulligan.🙂

  5. Vreau sa vad The Imaginarium of Doctor Parnassus, mai ales ca joaca Johnny in el ;)) Avatar n-am vazut pt ca am vrut sa il vad in 3D…toata lumea il lauda asa ca sper sa castige haha

  6. exista o intreaga teorie a conspiratiei vis-a-vis de mesajele subliminale pe care le gasesti „encrypted” intr-un film…. vezi un simpu search pe you tube … inclusiv un filmulet al unui nebun care zice ca a prezentat simptomatologie ciudata dupa vizionarea Avatar…. idiotul cred ca e nebun din firea lui, nu datorie Avatarului, dar ca si idee, scenariul este usor plauzibil… think about it🙂

    abia astept decernarea premiilor… e un show absolut complet…

  7. Va fi o lupta mai stransa ca anul trecut, cand Slumdog Millionaire a luat o gramada de premii, dar trebuie sa recunosc ca a fost un film grozav. Mie mi-ar placea sa ia Morgan Freeman un Oscar!😀

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

