Saratele de poveste :>

Am zis ca fac, am facut, chiar de le-am terminat la miezul noptii😀

Ma apucasem de citit la drept procesual, cam fara chef, cand mi-am amintit de reteta cu saratele! Am lasat tot si am tusnit-o la bucatarie. N-am laptop, ca altfel faceam live blogging de la masa din bucatarie😆

Nu am nici rotita de aceea cum am vazut ca trebuie ca sa le fac cu model pe margini, asa ca nu stiu cat sunt de aratoase, nici la taiat n-am avut rabdare multa, dar de gustoase va asigur ca sunt… si spun asta, nu ca sa ma laud pe mine, ci pe bucatareasa cu Retete de poveste😀 Multumim de reteta, au iesit bune bune… si sigur o sa urmeze si Saratele reloaded, part II, III etc😀

Eh, acum altfel mai merge si procesualul🙂

Gasiti reteta aici.

19 thoughts on “Saratele de poveste :>

  1. Sa nu ne mai gandim la rotita, ca daca nu era bucataria mamei, as fi facut la fel ca tine😀. Arata foarte bine si mi-ai facut pofta. Mai am un pic de cascaval (e mai rar aici, de-aia si important), cred ca pun de-un bis maine, ca imi tot promit.
    As fi vrut sa te vad live in bucatarie, cum erai de fericita ca ai scapat de procesual.
    Imi place cum le-ai ornat cu Codul de procedura penala, la asta nu m-as fi gandit…

    • Asa entuziasmata incat atunci cand am notat reteta uitasem sa notez si cata untura😀 Si fuguta la calculator, pe blogul tau sa vad instructiuni🙂

  2. Am bagat un zoom pe ele. Mi-am si imaginat ca am mancat 2-3. Vezi si tu, numara-le… Poate, poate…🙂 Sa ai pofta!

  3. @ Adrian – Nu e problema, sunt destule, 2 tavi au iesit😀
    @ Silviutz – Merci!
    @ Daniel – Daca nu-s facute acasa, nu se pune!
    @ Grapefruits – :))) Se rezolva! Prima data e fara bani, ca sa-mi fac clienti😆
    @ Ioana – Nu cred si oricum in sesiune, ne e permis :-„…

    Daca am facut pofta la toata lumea, e bine, inseamna ca sunt si aratoase😀

  4. Preferatele mele 8-> mama ce bine merg astea la un film siropos, de jale…sa fie lacrimile mai sarate =)) now really, trebuie sa incerc si eu retzeta😕 sa stiu sa gatesc macar ce-mi place :d

  5. Pingback: Saratele de poveste reloaded | Inside These Lines

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

