Boni & Me

„A dog has no use for fancy cars, big homes, or designer clothes. A water log stick will do just fine. A dog doesn’t care if your rich or poor, clever or dull, smart or dumb. Give him your heart and he’ll give you his. How many people can you say that about? How many people can make you feel rare and pure and special? How many people can make you feel extraordinary?

Cine nu a vazut Marley and Me si eventual mai are si un pitic de asta frumos pe acasa, sa puna sa vizioneze. Eu n-am un Marley, am o Boni care e around de 11 ani. Nu stiu prea multi oameni sa fi stat atat prin preajma.

Poza e facuta cand doarme. Vreau sa spun ca sforaie incredibil 😀

She’s still the cutest.

9 gânduri despre „Boni & Me

  1. Am văzut Marley and Me. E super super drăguţ filmul :X Nu mă aşteptam, că la început părea genul de comedie idioată cu americani proşti..

    Să-ţi trăiască Boni :* Ce rasă e?

    • Si mie imi parea aiurea la inceput, e si destul de lungut… dar ma bucur ca am avut rabadare pana la sfarsit.

      Merci :*. Sincer, nu ma prea pricep la rase 😀 Stiu atat, daca e mic, in cele mai multe cazuri e pechinez 😆 Bine, ii mai diferentiez si pe Chihuahua, dar nu prea mi-s dragi astia :”>
      Nici n-am cumparat-o, ca sa aflu ceva detalii, am primit-o de la cineva 🙂 Oricum, e o batranica simpatica, e parte din familie.

  2. Prima data cand am vazut poza am zis ca e pisica… 🙂
    Simpatic micutul! Am avut si eu animalute destule: o pisoi birmanez, papagali, pana bufnita pentru o perioada scurta de timp!

  3. Ce comica e! Doarme cu limbuta afara… eu am avut o Lady, din comunitatea pisiceasca persana … si ea statea cu varful limbutei afara, chiar si cand era treaza :)) o dulce si iubita mea!

  4. bun film …. dar a fost o teapa 🙂 … am crezut ca e o comedie, si mi-am facut sotia sa planga, in final …

  5. Am auzit si eu de film, dar m-am gandit ca e ceva mai sad ( acum, citind comentariile, sunt sigura ca asa e ! ) si nu am vrut sa vad….acum cateva luni, prin septembrie adica, mi-a murit papagalul…:-< il aveam de 7 ani…Stiu ca e nu tocmai echivalentul unui caine, dar era o pasare cu personalitate.Ma gandeam sa imi iau un catzel sau o pisica dar nu vreau sa ma atashez iar si sa sufar iar…:-<

  6. Pingback: Boni & me [2] | Inside These Lines

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

