Sunt premia(n)ta!

Multumesc Chocolate, blogul meu se simte mandru :> :*

Premiile mele sunt pentru:

1. Grapefruits – pentru ca blogul ei a fost unul dintre ultimele citite inainte de a ma hotari sa va mai poluez si eu aerul din blogosfera si pentru toate momentele fishy impartasite care ne dau un motiv in plus sa credem, fetelor, ca se poate sa-ti gasesti the one and only! :>

2. Rox – pentru ca ne amuza mereu cu cate ceva… si ca sa o fac sa-si imbunatateasca parerea despre fecioare! 😀

3. Chocolate Follie – pentru ca e addicted to she knows what, dar merge mai departe in Superchocolate style, pentru ca a starnit nebunia asta cu vecinii 😆 …si pentru ca in reguli nu e prevazut ca nu putem sa ne dam premiul reciproc!

4.Retete cu poveste – pentru ca toate preparatele ei arata bine, trebuie sa aiba vreun secret aparte si poate o facem sa se „destainuie”… Si pentru ca am invatat sa fac saratele de la ea, de m-am laudat pe blog 😆

5. Si ca nu zica nimeni ca fetele fac discriminari, al 5lea e pentru Daniel, pentru ca are gusturi bune in muzica si e fan Schumi! 🙂

Cum e treaba cu minunea asta? Uite asa:
1. Fiecare Scriitor Superior (S.S.) trebuie să dea mai departe premiul la cinci prieteni bloggeri speciali;
2. Fiecare S.S. trebuie să îşi creeze o legătură pe net la blogul (şi autorul-blogger prieten) de la care el a primit premiul;
3. Fiecare S.S. trebuie să îşi prezinte premiul pe blog şi să adauge link către acest post care ne explică ce este cu premiul;
4. Fiecare S.S. care a câştigat premiul este rugat să viziteze acest post şi să îşi adauge numele la Mr. Linky List (eu sincer inca nu m-am lamurit cu asta :-?)
5. Fiecare S.S. trebuie să posteze aceste reguli pe blogul lui.

Cam asta-i tot. Daca e ceva gresit, Chocolate e de vina, de la ea am preluat 😆

6 gânduri despre „Sunt premia(n)ta!

  1. Noi suntem ca ministrii, ne felicitam intre noi 😆 dar macar nu suntem false 😀 now really, eu chiar ma bucur ca v-am cunoscut 😀 nu regret deloc orele petrecute pe net, in fatza blogului..

  2. Sunt foarte bucuros ca m-ai premiat si pe mine! 😀
    Mi-am pus si coronita, ca in generala… 🙂
    Urmeaza sa acord si eu premiile de excelenta cat de curand.

  3. piticule multumesc! scuze ca nu am spus pana acum 🙂 se pare ca ma premiati pe toate partile si eu am fost porc (a doar stau la mine in cartier :)) ) si nu am reactionat! o sa dau mai departe, oleaca persoanalizat, da maine ca azi imi e taaare lene 🙂

  4. Neata! Cred ca trebuia sa vin si pe-aici odata si-odata.
    De la emotii si simtul responsabilitatii (de a imparti repede premiile), mi se trage.
    Multumesc pentru ca te-ai gandit la mine.
    Kisses!

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

