Pay it forward

Leapsa de la Daniel

Cel mai de pret lucru: familia.

Cand sunt suparata: de cele mai multe ori tin pentru mine. O patura, o melodie care-mi face mai mult rau decat bine, bomboane m&m. Dupa ce trece, posibil sa si impartasesc unei prietene bune.

Cea mai frumoasa vacanta: Italia, anul trecut. O sa detaliez intr-un post urmator.

Cand vreau sa ma relaxez: ma plimb, ii fac pe plac nepotelului meu si ma uit cu el la desene animate, ascult muzica sau ma culcusesc in pat la un film.

Alte locuri unde as trai: Bucuresti, Franta, Anglia, Italia.

Cea mai fericita am fost: cand l-am vazut pe Robi prima oara, un pui de om. Cand am hranit porumbeii in Venetia. Intr-o zi de martie cu el.

Nu spun nu propunerii: de a pleca cu Ty de aiurea cu trenul (daca portofelul se arata amabil, bineinteles ).

Ma feresc: de oameni mincinosi, profitori, egoisti, egocentristi.

Am emotii cand: cand trebuie sa ma intalnesc cu cineva important, la examenele orale.

Regret ca: nu am dat la facultate la Iasi sau Bucuresti, ca nu am calatorit mai mult, ca am avut sau am incredere in unele persoane mai mult decat ar trebui si consecintele se rasfrang poate asupra cui nu ar trebui.

Nu as renunta niciodata la: familie si principii.

Cei mai buni prieteni: Ty.

Ma enervez cand: intalnesc oameni exagerat de prosti si totusi cu pretentii de a fi superiori oricui, oameni care cred ca au dreptate in orice situatie, oameni care refuza sa incerce ceva necunoscut cu motivul ca nu le place ori nu le-ar placea (cum Dumnezeu sa stii dinainte daca nici nu vrei sa vezi, auzi, gusti, incerci?), oameni care cred ca se poate face orice cu bani, oameni care te judeca fara a avea rabdare sa te asculte mai intai.

O zi perfecta: there’s no such thing.

Mai departe pentru Chocolate, Silviutzz.

14 thoughts on “Pay it forward

  1. M-am referit ca as putea trai in Bucuresti, nu ca mi-as dori cu tot dinadinsul😀 As vrea pt ca am ceva mai multe sanse in B, se stie ce „usor” le e absolventilor de drept sa faca ceva in domeniu dupa facultate… si la cate poti face in Gl, mai bine sa-ti vezi de drum.

    • Ai putea sa incerci in Bucuresti… macar o perioada, sa vezi cum e. Unora le place viata asta… le place agitatia. Eu m-am obisnuit, dar nu prea imi face placere.

    • Dupa facultate asa mi-e planul, sa vin in B. Si sper sa ma acomodez cat de cat repede.
      Agitatia nu prea imi place nici mie, dar incerc sa gasesc cat mai multe motive pro care sa compenseze😀

    • N-ai pt ce, daca tot am zis de la inceput amandoua sa facem schimb😀
      Nu stiu daca asta e tot comentariul tau… nu stiu ce e cu nordul Italiei… Sa inteleg ca e vb de vreo vacanta?

    • Nu… e de fapt Cristina… si prin liceu aveam fiecare cate un „nick” 😆 I-am tot zis Tina, Tysha… pana la Ty🙂
      In realitate, nu ii mai spun nicicum, doar „trantor” eventual; doar cand scriu despre ea, am scris mereu Ty aici pe blog.

  2. Pingback: C’est Venice per l’eternita’… Venice non morira’ « Inside these lines

  3. Interesanta treaba..Si eu am fost in Italia..in Sicilia, probabil voi detalia si eu ceva amintiri intr-o postare..
    Merci fain’ de leapsa, astazi promit sa-mi fac timp sa o rezolv..:)

  4. Am mai raspuns intr-o parte …raspund si la tine😉
    1.Cel mai de pret lucru: familia si viata mea
    2.Cand sunt suparat/a: ma relaxez ascultand muzica.Tin in mine panareusesc sa macin tot fara sa rabufnesc .
    3.Cea mai frumoasa vacanta: cu cortul la Mraconia si in afara tarii ,in Malta.
    4.Cand vreau sa ma relaxez: ascult muzica, vad un film citesc un blog,sau pur si simplu ma intind in pat si meditez.
    5.Alte locuri unde as trai: tot Romania,dar in alte timpuri.
    6.Cel mai fericit/a sunt: de fiecare data cand scap de un hop in viata,cand sunt cu familia,prietenii…
    7.Nu spun nu propunerii: spun nu propunerilor indecente ,in rest incerc sa onorez majoritatea propunerilor.
    8.Ma feresc: aglomeratie dar in acelasi timp de singuratate.
    9.Am emotii cand: ma duc la o intalnire importanta in interes de servici,cand lumea ma preseaza,am emotii cand descopar”necunoscutul”….lucrurile simple ma fac emotiva.
    10.Regret ca nu am facut: inca nu am ajuns la ovarsta ca sa spun “regret” .Nu regret nimic din ceea ce am facut si daca ar fi sa se repete timpul ,la fel as face (aceleasi alegeri).
    11.Nu as renunta niciodata la: principiile mele
    12.Cei mai buni prieteni: Ovi, Magda, mama.
    13.Ma enervez: cand stiu ca am dreptate ,vin cu argumente si se da dreptate altora care “fac abuz de functie” ,cand sunt luata de peste picior ,cand ma tradeaza prietenii….
    14.O zi perfecta: in care sa nu stiu ce inseamna grija,suferinta,tristetea etc etc…..

  5. Lori, nu as vrea sa ma repet si de-asta te invit, cand ai timpul si dispozitia necesare, sa citesti Jurnal de bord II – Bella Italia, bella Toscana.
    Ma gandesc aici la traiul in Bucuresti.
    Nu as vrea sa simti ca „sarim” pe tine, dar daca ai alternativa…

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

