Aliona si Robin… doar locul 3 la olimpice

Stiu, postez tarziu stirea. Medaliile s-au decernat azi dimineata in jurul orei 4, dar cum se stie ca I don’t do mornings (:|… am vazut astazi in reluare de la ora 17:05 pe tvr1. Nu am vrut sa aflu inainte cine a castigat, nu am ascultat nici o stire, nu am cautat nimic pe internet, mi-a stricat tata „surpriza” in cursul dupa-amiezii: „au castigat chinezii… doua cupluri de chinezi pe 1 si pe 2”.. bineinteles, reactia a fost „nuu se poate  :| „

Mda, se poate.

Prima pereche pe care am vazut-o a fost cea formata din Maria Mukhortova si Maxim Trankov pe care i-am adorat pur si simplu. Au avut o greseala la inceputul programului, in rest au fost superbi, pe melodia Love story, ea lady in red, el in pantaloni gri si camasa alba… si ahh, ce ochi albastri are :X.  Frumosi, buni, artisti… of, mor de ciuda ca au cazut la mama naibii in clasament. Pe locul 7😦

Urmatoarea pereche, cea canadiana – Jessica Dube si Bryce Davison, pe o melodie The way we were, simpatici… si emotionati, emotii concretizate intr-o ezitare la triplu flip aruncat si o cazatura a ei. Rusii au fost mai buni atat la tehnic, cat si la artistic, dar se mai intampla si minuni… astfel canadienii s-au clasat pe locul 6 in final.

Campionii europeni Yuko Kavaguti si Alexander Smirnov au fost mult sub asteptari. In ritmuri de Vals sentimental a lui Tchaikovsky  si Frumoasa Dunare albastra a lui Strauss, rusii au ratat un triplu salcov, in locul careia se voia o cvadrupla, au gresit un axel la care ea a cazut urat de tot de-si mai masa si mana apoi… I-a salvat partea artistica la care au obtinut cu 6 puncte mai mult. In my humble opinion, sa se impuste amandoi, daca erau Maria si Maxim in ultima grupa valorica se clasau mai bine.

Aliona Savcenko si Robin Szolkowy… Unde le-a stat gandul nu stiu, dar rau le-a stat!  Mai, si erau asa frumosi… Rochia ei minunata :X. Au gresit la prima saritura, si-au revenit cu un triplu flip aruncat ca sa greseasca apoi din nou un dublu axel. La artistic impresioneaza insa intotdeauna. Si este de apreciat ca incearca intotdeauna sa faca spectacol, sa nu faca intrarile obisnuite in sarituri, sa nu conteze doar dpdv tehnic sa fie bine incat sa obtina punctele si atat. Nu pot sa nu-i iubesc si sa nu-mi para rau ca au luat doar locul 3.

Neasteptat de buni au fost Qing Pang si Jin Tong, primii si singurii care au executat un program perfect. Au fost teribili de la inceput pana la sfarsit, triplu tulip, triplu lutz aruncat, triplu salcov, totul pe „Impossible dream”, soundtrackul filmului Man of La Mancha (Sophia Loren, Peter O’Toole).  Recunosc ca nu imi plac de regula chinezii in competitii, n-am nimic cu rasa lor😀, ci pur si simplu, oricat s-ar spune ca au evoluat dpdv artistic, pe mine ma conving europenii mai mult :”> Acum insa, vazandu-i atat de fericiti, nu avea cum sa nu te atinga. In final, au ocupat locul 2.

Au facut istorie pentru China  Xue Shen si Hongbo Jao, aducand pentru prima data aurul olimpic in China, oprind astfel suprematia rusilor de mai bine de 40 ani. Daca se aude Albinoni – Adagio, de regula pe mine ma cucereste orice pereche… poate sa cada ea, sa cada el, sa cada amandoi… se aude Adagio, m-ai pierdut, sunt :X. Totusi, acum, ei patinand pe melodia asta, mi-au parut mai putin buni decat compatriotii lor. Asa ca medalia de aur castigata de ei nu mi-a picat asa bine, dar daca n-au luat-o Aliona si Robin, ce mai conteaza? Cum o fi sa-ti spuna sotul „daca nu ne intoarcem la patinaj sa mergem la olimpiada, divortam”, tu sa te intorci… si nu numai sa te descurci, dar sa iei si aur? Eh, precum spuneam, se intampla totusi minuni.

Click pt rezultate complete.

Astept cu sufletul la gura proba baietilor. Se anunta canadian smecher, americani misteriosi de se intrec cu 25 puncte unul pe altul si 2 japonezi. Mai sa fie! Ia vedeti cum NU il intreceti pe Plushenko.

18 thoughts on “Aliona si Robin… doar locul 3 la olimpice

  1. Inca de acum cativa ani, cand vedeam la tv concurs la patinaj eram fascinata…ma puneam in pat si adormeam nu de plictiseala ci din cauza…atmosferei.
    Mi se pare tare dragutz ca esti asa pasionata de asta..

  2. imi „furashi” tema🙂
    Am vazut si eu azi putin patinaj, a castigat parca o pereche din China sau Japonia, la liber? Nu stiu prea multe, sincer n-am urmarit acest sport…iti ziceam inca de cand eram mica, acu’ mai bine de 10 ani.

    offtopic: sper sa iti placa tema la fel de mult cum imi place mie si sa scrii cat mai multe articole frumoase!

    • Da, China pe primele 2 locuri.

      Tema am ales-o pentru ca are latimea mult mai potrivita decat cea pe care o aveam inainte si imi place formatul posturilor, ca sunt facute separat😀 Sa fie! :*

  3. Eu urmaream sariturile cu skiuri, dar am ratat concursul… Am inteles ca a castigat Simon Amman… iar, dupa ce a castigat aurul si la JO de la Salt Lake City.
    In general nu prea urmaresc sporturile de iarna, mai mult fotbal, motorsport si snooker.😀

  4. deci…dau click la tine… dau de tema asta, dau back si ma duc sa te caut iar in lista… am zis ca mi-a scapat deshtu’ si am nimerit la Grapefruits🙂 …
    ai cam fost harnicuta azi… postat de sa ne ajunga :))

  5. Loryloo, vad ca ti s-a pus pata pe Lilly Allen – Not fair!🙂
    La inceputul verii aveam si eu 3 melodii de-ale ei in lista in mod constant: Not fair, Fuck you si The fear. Ti le recomand si pe ultimele 2.😉

    • Frumos meci Milan – MU… ma bucur pentru englezi. Dar tot Barca castiga UCL anul asta!🙂
      O sacai putin pe Loryloo, mai ales ca Realul a luat bataie si par cavad ca nu se califica nici acum mai departe. Ar fi al 6-lea an consecutiv cand nu trece de optimi, cred.

      • UCL merge la Londra, cel mai probabil (Chelsea) . Asta daca United nu isi pune ordine in joc … Barca e in scadere de forma, desi raman greu de batut …
        cat despre real, au avut sansa, s-ar putea califica …

        • Stii ce a facut Barca anul trecut? S-a pregatit astfel incat sa aiba o scadere de forma in ianuarie si februarie (a avut 4 meciuri la rand fara victorie) pentru ca in luna mai sa fie in forma maxima. Asa au reusit sa castige in mai si UCL, si campionatul si cupa!
          Aceeasi tactica o au si acum si dupa o infrangere nu se poate spune neaparat ca e in forma mai slaba, mai ales ca e prima din sezon!😛
          Eu o vad pe Barca favorita, apoi Chelsea si United.😀

        • Sunt chill, Loryloo… asteptam si vedem. Nimeni nu stie dinainte ce se va intampla, insa toti putem da pronosticuri.🙂

      • Ma bucur ca iti plac!
        Eu am inceput cu Happy, apoi cu Outta my head si I got you.🙂
        Am ascultat Stop crying your heart out in ultimul episod din Vampire Diaries si mi-am adus aminte de ea… se potrivea foarte bine cu scena respectiva.

        • Sincer, nu stiu daca e cover, pentru ca nu ascult Oasis.🙂
          Ma uit si la Vampire Diaries, printre altele (Supernatural, FlashForward, Smallville, Sliders…)😀

  6. Pingback: La revedere Vancouver! « Inside these lines

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

