Tovarasii de suferinta

Uite ca imi dau fetele de treaba iarasi… sa scriu orice, numai sa nu mai scriu de patinaj probabil😆

De data asta, tema pentru acasa e de la Alina care ma provoaca sa arat lumii ce animalut am, sa-l descriu, sa arat poze… iar de nu am « tovaras de suferinta », sa explic de ce.

Singura tovarasa de suferinta a mea, necuvantatoare, este Boni cu care v-am facut cunostinta prima data aici.

O am de 11 ani, deci e o batranica cu drepturi depline in casa😀

E o mofturoasa la mancare ca si stapana. Pe vremuri manca orice trasnaie, pana la varza murata, de cand cu batranetea asta s-a smecherit numai pe carnuri si branzeturi.

E o rautacioasa cateodata cu alti catei sau copiii mici. Pun asta tot pe baza batranetii, nu mai are rabdare la orice cicaleala😀

Pe cand era micuta, cea mai mare placere era sa se joace cu pisoii. Acum, razboiul dus cu pisicile e de dimensiunile razboiului dintre americani si al-qaeda.

Nu-i place la baie, asa ca imi face cea mai « frumoasa » surpriza atunci cand o spal si se duce si se tavaleste prin pamant, pentru ca nu-si suporta blana uda.

E o puturoasa sensibla iarna, asa incat atunci cand deschide cineva usa si vede zapada sau simte vant la nasuc, se trage rapid inapoi in casa.

E o ascultatoare si lasa nasu’ in pamant daca o certi.

E o scumpa cand stie ca face ceva rau si se gadura in semn de iertare.

Ii place sa ciuleasca de regula numai o ureche si sa aplece capul intr-o parte cand vede ceva interesant, sforaie cand doarme, dintotdeauna😀 si nu-i place neam la poze! Asa ca in 9 cazuri din 10 imi intoarce frumos spatele cand ma vede cu aparatul.

Am fost dintotdeauna innebunita dupa animale si am crescut la tara, asa ca orice pisica, orice caine care era homeless… faceam in asa fel incat sa o /il adapostesc, spre marele necaz al lui tata😆

Odata chiar am adus in bucatarie vreo 10 pisici in acelasi timp, dintre care una, cand s-a ridicat in doua labe, a ajuns pana la masa sa vada ce se gaseste pe acolo… era cat cainele meu cel mare😀

Pe atunci pe cand eram pitic, povestile cu animale nefericite erau cele mai tragice ever… nu va inchipuiti plansete la  „Puiul”, a lui Bratescu-Voinesti si „Moartea caprioarei”.

„Din lumea celor care nu cuvanta” era all time favorite😆

O vreme m-am mutat la bloc, acum am revenit la tara si tare imi vine iar sa adapostesc pe oricare… asa ca si-a facut de cap vreo cateva zile pe aici (pana si-a gasit alt stapan) si scumpetea asta de motanas:

Ce as  vrea sa mai am nu va mai arat ca m-am lungit si-asa destul😀😳

In mare parte, imi plac cam toate animalele, asa ca eu n-as spune nicicand „nu” unui catel in plus, unei pisici, papagal, broscuta testoasa, iepuras etc. Mai greu e cu trantorii de acasa care protesteaza😆

Las’ ca ma fac eu mare, ma mut la casa mea si-mi fac ferma de animale!😀

Tema pentru acasa mai departe pentru Miana, Rox si Chocolate. Cand vreti fetelor, cat de scurt/lung vreti😉 Rox si Choco, stiu ca v-am mai dat recent, dar leapsa asta chiar mi-e draga😀

17 thoughts on “Tovarasii de suferinta

  1. Multumesc de tema, am sa povestesc si eu cate ceva despre animalutul pe care il voi avea, daca voi avea casa si curte candva… (mai fitoasa eu la de-astea si… trantor). Dar hai ca zic totul aici si nu mai am nimic de spus la tema :)).

    • Chiar ca esti trantor…😀 Am vrut sa mai dau si cuiva mai nou, sa nu dau la aceleasi persoane mereu… Si cum sunt altii si mai prententiosi si nu fac niciodata, cum eu nici nu am asa multe persoane in blogroll… uite asa te-ai capatat si tu cu treaba🙂

  2. Daca nu are Boni cu cine sa barfeasca, ii fac cunostinta cu Betty a mea.🙂 E la fel de micuta ca ea. Dupa capul meu, e cel mai cuminte animal din lume. Suporta chiar si injectiile, fara sa cracneasca.

  3. 🙂 mai am una de la tine pe care trebuie sa o onorez… sau de la Chocolate… nici nu mai stiu!🙂
    asta insa o sa o fac mai incolo, cand imi primesc calculatorul meu inapoi!… Sa va arat poze cu iubire mea! Nu o mai am de doi ani, insa e tot iubita mea🙂

  4. Ce bine este sa ai un animalut langa tine. Eu nu pot intelege acele persoane care uras animalele. Ehh .. da cine sunt eu sa judec. Pupici la animalutele tale!

  5. Mama, inca o leapsa, facem colectie, Rox😆 Loryloo le paseaza la noi fiindca stie ca ii suntem cliente fidele :> nu-i nimiiiic, nu ne suparam :d gasim timp si pt tema de la ea😀

  6. Pingback: Loryloo WHO? « Inside these lines

  7. Pingback: Boni & me [2] | Inside These Lines

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

