Colorblind

Open the curtain

Let some light in

I feel so grey

The world got smashed to pieces

And put back together

The wrong way…

11 gânduri despre „Colorblind

  1. Da, da..si pe mine ma bagasesi in ceatza 😀 ma asteptam sa vad versuri de genu’ ” i am color blind/ coffee black and egg white” ..dar tu nu esti nici black, nici white, tu esti grey 😕

  2. Mai Loryloo, eu strangeam gasca sa ii puim pagina lui Chocolate, ca se plange …si cand colo tu ce faci?! trebuie sa dam drumul la puisori aici?! :))
    hai! zboara puiule, zboara :))

  3. acum ca v-am auzit pe voi, am reascultat melodia…cred ca am mai bine de trei ani de cand nu am mai auzit-o…. 🙂 doar ca mie nu imi evoca neaparat ideea de cenusiu… nu stiu de ce… desi nu e de departe cea mai roz perioada si melodia e clar scrisa pentru not roz….. mie, totusi, imi da o stare de pace…
    da stiu, sunt ciudata :))

    • Nici o grija, si eu sunt de cele mai multe ori.
      Imi da si mie o stare de pace uneori, imi aduce aminte si de un film care mi-a placut mult acum cativa ani, doar ca momentan nu am stare de ea.. nu sunt sanse sa-mi dea starea de pace astazi. Am pus Mika pe repeat.

  4. imi pare rau sa te aud suparata… eu din pacate nu sunt buna la ridicat moralul, insa sa stii ca iti doresc din tot sufletul „sa te faci bine”… :* pentru mine functioneaza cand stiu ca se gandeste cineva la mine si incearca sa ma ajute, macar cu o vorba buna…sa stii ca nu totul se invarte in jurul unei singure persoane (aia care ne dermina starea, indiferent daca e the one sau oricare altcineva)… sunt o mie de alte lucruri bune pe langa acel unic rau… trebuie doar sa vrei sa le vezi… 😉

    • Asa este, sunt multe, doar ca uneori parca pur si simplu nu vrei sa mai vezi nimic… vrei doar sa-ti spui oful si atat, vrei sa te descarci fara sa te mai intereseze de cine citeste si ce-ar putea spune.
      Am scris la descriere: sometimes sad, sometimes lonely, but always strong enough to get up and get going again. Astazi sunt sad and lonely, o sa revin repede la partea cu „strong enough”, promit…
      Zice bine Hubbis „las’ ca ne facem noi mari si fericite!”
      Multumesc Rox :*

  5. Chocolate, cred ca ASTA este astenia….sunt si eu tuflita lumii… si unde ma intorc, gasesc numai „prafe”…cum zicea Hubbis :)….

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

