La multi ani… din nou…

Pai ii spun lui Tiziano Ferro si nu le spun „vecinilor” de blog?😀

LA MULTI ANI (Mam’ mare) ROX!

Nu ne indulcesti tu viata cu bunatati de la bunica, da’ ne faci sa zambim in fiecare seara cu bancuri care mai de care mai trasnite😆

(pt cine a ramas in urma cu povestea asta cu bunica, cititi comentariile de la ultimele posturi de la Rox, Alina, o sa pricepeti😀 )

LA MULTI ANI DANIEL!

Serios iti spun ca am ales poza doar pentru ca iti plac motocicletele…  si nu pentru „hot babe” tolanita! 😆

Sa fiti fericiti, iubiti si tot ce doriti :*. Asteptam si cinstea :-”

12 thoughts on “La multi ani… din nou…

  1. Wow, foarte frumos. Multumesc mult, Loryloo!😀
    Ar trebui sa iti trimit o felie mare tort pentru asta!🙂

  2. heeei!🙂 acum am vazut! imi faceam vizita in vecini, dar era planuita ptr mai tarziu…acum stau la un pahar de vinut in casa cu o prietena…🙂 am auzit doar mail-ul cand a intrat si am venit pana la calculator… inca nu am apucat sa stau sa le diger pe toate…🙂 dar… vin indata si imi fac lectiile :)) oricum vad ca am serios de recuperat…o zi am lipsit si v-ati facut de cap!!!

    baaaai! eu sunt sentimentala?!? unde ma invart dau peste voi si peste urari :)) si bine fac! :)) pupishi …si sa nu mai aud de mam mare pana la anu pre vremea asta! I am in my early 27 so… i’m just a baby :)) puuuuuuuuuuuuuuuuup

    • De la mine nu prea ai ce digera, tot patinaj :)))
      Bun, atunci lasam mam’mare pe vremea ce vine, acum esti numai Rox…😆 Nu vezi ce te alinta oamenii astia mai sus, Rozanica, Rox a noastra? Eeeeh :> Suntem toti niste sentimentali :”>😀

  3. Pingback: De ziua mea… « Blogu' lu' x ulescu

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

