Martisoare pe tarabe, hai sa le-adunam pe toate!

…pe naiba ! Azi m-am uitat pentru prima data pe anul asta la martisoare. Sparkling shits all around, brose aoleu aurii, iconite in miniatura – care-i legatura dintre 1 martie si Fecioara Maria cu Iisus in brate? Bun, de la Dumnezeu natura – primavara, altceva? De ce icoana cu snur de martisor pentru 1 martie? Bratari cu rosu si alb… se uita o tanti si intreaba: „astea ce-s ?”/ ” Pai… stiti ca e obiceiul acela cu ata de martisor legata la mana pana la Florii ?”…  Da, bine, ata, nu bratara cu bile, fie ele rosii-albe, cum or fi 😆 … Astea ca astea, da’ peste ce alta minune dau ?

Peste „martisoare” cu…. HANNAH MONTANA!! Seriously dudes, seriously ??!

Ma mir ca n-am gasit si cu RBD in cazul asta! Sau cu Michael Jackson, cu Obama, nu stiu… el merge bine, rosu-alb-negru… eh, inchipuie-ti!

Ma rog, cu chiu, cu vai, am gasit si de astea frumusele. La 1 leu. Da dom’le, la un leu sunt martisoare frumoase. Cu ghiocei, trifoi, astea da, eu martisoare de 1 leu vreau! 😀

L.E. – Cred ca suntem totusi un pic nedrepti cu saracii comercianti. Pai… daca poporul cere?! Atunci merg si ei pe principiul – „daca voi vreti… noi va dam!” 😆 Din categoria „termeni de cautare” :

37 de gânduri despre „Martisoare pe tarabe, hai sa le-adunam pe toate!

    • Uite ca randunici n-am vazut pana acum nicaieri de cumparat 🙂 La asta nu s-au gandit, au fost preocupati de iepurasii de la Playboy, cum a scris si Alina intr-un post.

  1. Haha intra la mine pe blog sa vezi acolo ceva frumos! Am facut i lista cu bloguri unde poti cumpara martisoare frumoase. Eu voi comanda martisoarele de la ei. Am fost si eu prin oras azi si ai dreptate!

  2. Eu mereu cumpar martzishoare doar pt persoanele importante :d si imi servesc colegele cu bombonele de ciocolata :> dar pt prietenele mele prefer o bratzara sau niste cercei, ori un medalion…evident, cu atzishoara „dinamovista” legata langa 😆

  3. Eu nu stiam cum sa mai slalomez printre tarabe azi…
    Multe martisoare de prost gust. Pana la urma doar snurul acela cu alb si rosu e elementul cel mai important al unui martisor.

    • Eu m-am minunat la fel de tare 😆
      Si chiar cand ma uitam eu pe acolo, s-a intrebat de ele de cateva ori, le-au luat la pipait… nu stiu cat costau, dar sigur erau mai scumpe decat cele cu ghiocei, ca de, sunt mai pretioase :)))

  4. =))))) aouleu :)) dude :))) rad aici …scurt si taaaare funny!
    Eu vreau zambile 🙂 si atat….daca vad martisoare le fac streang de gatu alora care mi le da… prefer un pupic oricand!

  5. Pingback: Love addiction.. » Blog Archive » Martie surprinzator.

  6. Primisem anul trecut un martisor hidos: o brosa in forma de pantera verde, iar de ea legat un martisor gros cat…franghia Titanicului. Zau! Mi se acrise de primavara

    • Am vazut acum si franghii de astea cat sa pui la carul lui Stefan cel Mare… inteleg ca poate e prea fragila cea pe care o gasesti de regula la martisor, da’ totusi… nu trebuie sa tragi boii cu ele 😆
      Pantere verzi… nu mi-a fost dat sa vad, slava domnului 🙂

  7. Eu vreau martisoare cu Alina Plugaru 🙂 ..NOT!
    Treaba asta cu martisorul mi se pare stupida..in fine, este doar o parere.
    S-o vezi pe una din profesoarele mele, a venit cu martisoare la noi, la scoala astazi si ne-a obligat sa cumparam. Desigur ca nu am cumparat eu si inca vreo 2..:))..de mentionat profa aia este bogata in adevaratul sens al cuvantului si uite ce face :)).
    Concluzie: Tot nu-i satura Dumnezeu, oricat ar avea..

  8. Pai tu cum crezi c-a ajuns asa, mai Silviu? Urat!

    Anul trecut imi amintesc, am primit numai martisoare frumoase (5-6, ceea ce nu e putin:D). Nu tin minte sa mai fi primit de cand eram la scoala, dar asta e alta poveste…

    Au fost toate frumoase. Cele mai multe sunt floricele prinse in rasina, ami multe forme. Chiar imi plac si le port uneori ca medalioane, iar fluturasul argintiu de la Flore, ca brosa. Poate vi-l arat, anul asta nu cred ca o sa primesc… si-o sa-l port tot pe-asta :D>

      • Rox, ma pun eu pe proiectat si comercializat martisoare J D. La cat de disperati sunt somerii si la cat de ieftine le.as vinde m-as imbogati 😀 pastrez o sticla fresh si pentru tine sa ti-o legi direct de gurits sa dai la nervi cate o dusca :))

  9. Mărţişoarele sunt deja ceva comercial, ca şi majoritatea sărbatorilor de pe la noi. Multe kitsch-uri again, peste tot. Singurele pe care le mai pot alege de pe piaţă sunt cele hand-made, pictate sau confecţionate manual… că în rest mă seacă toate sclipiciurile alea:P

  10. Eu m-am uitat de mărţişoare şi am şi cumpărat câteva, dar nu de la tarabe. Acuma depinde şi ce înţelege fiecare prin mărţisoare pentru că eu nu am respectat în totalitate mărţişoarele tradiţionale 😀

  11. Abia astept sa treaca toata perioada asta, 1 martie-8 martie. Oriunde ma intorc, martisoare si tarabe. Macar de ar fi frumoase. Dar sunt si urate si scumpe. Parca cu cat trece timpul, cu atat se duce farmecul si acestei sarbatori.

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

