Update Kings On Ice

Pe langa starurile deja anuntate sa-si faca aparitia pe 11 aprilie la Bucuresti, pe patinoarul Mihail Flamaropol – Evgeni Plushenko, Stephane Lambiel, Edvin Marton, Aliona Savchenko si Robin Szolkowy, s-a mai anuntat venirea perechii medaliate cu argint la aceasta editie a JO – Meryl Davis si Charlie White, a patinatorului din Kazahstan – Denis Ten si a perechii ruse Tatiana Volosozhar – Stanislav Morozov!! Holly Jesus Christ!!😀

Astazi am facut comanda de bilete… stau chill pana le am in mana…dar in principiu… O  SA II VAD PE EVGENI SI STEPHANE!! \:D/

6 thoughts on “Update Kings On Ice

  1. deci mergi?

    si eu vreau sa merg. sper sa ma pot intoarce mai repede daca va trebui sa plec undeva si sa ajung .

    am fost si anul trecut si a fost foarte frumos. acum e patinoarul si mai mare…va dati seama😀

    • Eu n-am putut sa merg datile trecute, muream de ciuda :)… si mi-am promis ca daca mai vine o data Evgeni, sub nici o forma nu o sa mai ratez! Acum sper doar sa nu intervina nimic pana atunci! Meerg!😀
      Patinoarul nu stiu cat e de mare, nu l-am mai vazut. Eu nu sunt din Bucuresti si cand am fost, am stat de fiecare data prea putin, n-a fost timp de vazut prea multe, din pacate.

  2. Pingback: Cu sau fara primavara « Inside these lines

  3. Pingback: And it keeps getting better – Kings on ice. « Inside these lines

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

