There are no ordinary moments

Trebuie sa treceti pe lista de „must see” – Peaceful warrior, daca nu l-ati vazut pana acum. E din 2006, asa ca… e posibil sa il stiti unii.

 Eu l-am vazut din intamplare in seara asta si ma bucur ca l-am ales primul de pe un dvd care mai avea si Avatar 😀

E inspirat din fapte reale; Dan Millman, despre care e vorba in film, e cel care a scris si cartea despre povestea sa – Way of the Peaceful Warrior. Bineinteles ca s-au iscat si discutii „cartea e mai buna”, ca la orice film care e bazat pe un roman, dar … sa luam filmul pt ceea ce este, nu pt ceea ce nu este. Atat timp cat inveti ceva din film, scopul e atins.

„I call myself a Peaceful Warrior… because the battles we fight are on the inside.”

„Those who are the hardest to love, need it the most. „

„Everyone wants to tell you what to do and what’s good for you. They don’t want you to find your own answers, they want you to believe theirs.”

„People are not theirs thoughts, they think they are, and it brings them all kinds of sadness.”

„Sometimes you have to lose your mind before you come to your senses.”

[imdb . Pont: nu va uitati la trailer, cel mai probabil o sa va faceti o parere gresita 😀 ]

20 de gânduri despre „There are no ordinary moments

  1. Era o vreme cand rupeam Drama/Romance-urile in doua. Dar pe asta nu imi amintesc sa il fi vazut. Oricum, il am in vedere.

  2. Sunt binedispus. Nu stiu cum o sa ma mai alungi de aici.
    Ma duc sa fumez o tigara, dar e foarte probabil sa revin. 🙂

  3. Stiu ca l-am cautat pe IMDb la un moment dat, dar am optat pentru altceva atunci. 😀
    Vad ca e cu tipul ala din Eurotrip… cat am mai ras la filmul ala! 🙂

  4. “Those who are the hardest to love, need it the most. “
    Mi-a placut tare, tare asta…ce voiam sa zic, nu stiu daca as avea rabdare s ama uit la el pentru ca in ultimul timp nu mai am stare sa vad un film pana la final, atat de tare ma enerveaza toate :))

    • Eu cred ca atat de zambareata esti in ultima vreme incat n-ai stare locului 2 ore 😆 altfel, cum sa te enerveze toate? si daca il au pe penn badgley in rol principal? :>
      Replica aia mi-a placut si mie tare… imi placuse filmul si pana la momentul acela, dar cand a spus asta, „gata, deci trebuie sa-l recomand!” 😀

  5. Eu clar nu l-am vazut 😆 eu mereu vad filmele bune cu ceva intarziere… sper sa reusesc sa-l iau zilele astea si sper sa ma uit eu la el, si nu el la mine :”> nu de alta, dar nu pot sa ma abtzin sa nu adorm dupa jumatatea filmului

    • Ce-i drept, e si destul de lung, dar s-a meritat 🙂
      Decat sa te apuci de el si sa-l lasi la jumate, mai bine il mai amani… e aiurea tare cand reiei un film mai tarziu, indiferent ca ti-a ramas jumatate din el sau numai un sfert de ora 😀

    • M-a pufnit/bufnit/cum naiba se zice rasu’ cand am auzit-o pe asta mica spunand ca ea adoarme la jumatatea filmului…eu in general cand vreau sa dorm imi pun filme plictisitoare…mi-a luat doua saptamani cred sa vad cap coada Julie si Julia :))

      • Eu as fi luat Julis si Julia doar ca sa am la ce sa dau delete. 😀
        My blueberry nights m-a omorat pe mine. Doamne, cat de plictisitor a fost filmul ala! Pe la jumate l-am inchis ca nu mai rezistam.

      • My blueberry nights a fost dragut :). Eu una nu prea am rabdare la animatii (Ratatouille face exceptie, e f misto), la musicaluri si comedii idioate gen… Picture this 😀

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

