When everything with meaning is shattered, broken, screaming

Cercetatorii de la Nasa spun ca, in urma cutremurului din Chile, s-a scurtat ziua cu 1,26 microsecunde. Astazi insa, cred ca la fiecare microsecunda s-au adaugat alte 1,26 microsecunde… a fost una din cele mai lungi zile posibile… Zi cu probleme familiale rascolite, cu promisiuni incalcate, zi de vazut oameni dezamagiti, de auzit povesti triste, zi cu nevoie doar de a ajunge acasa si a fi tinut in brate. Astazi microsecundele au fost de doua ori mai lungi.

Science and progress don’t speak as loud as my heart.

18 gânduri despre „When everything with meaning is shattered, broken, screaming

  1. Foarte buna melodia! Merci ca mi-ai adus aminte de ea… 😀
    Poate ne zici mai multe de ce cred cei de la NASA ca s-ar fi scurtat ziua in urma cutremurului din Chile…

  2. si? cam pe la ce ora vine primavara in seara asta?! bai! ia mai lasa oboseala ca iti fac si tie un post filozofic ca lui HUbbis, de nu stii care-i subiectul, care-i predicatul si mai ales din ce parte sa citesti fraza :)))…si iti pun si puncte puncte peste tot….ca sa isi puna unii intrebari retorice… :)) haai cu veselia ca nu merge asa :*

  3. Chiar asa ;;) hai, revigorarea! 8-> vine si 8 martie si tre’ sa fii in forma de ziua ta :> si ca sa te simti mai bine, da o tura prin oras si ia-ti si tu ceva frumos, o sa te simti ca noua! :> iti recomand niste pantofi gen cei probatzi de Hubbis sau niste „blugantzi” sau „colugi” ca ai mei :”>

    • Choco, nu stiu daca ai citit comentariile mele de la articolul acela al lui Hubbis, nu e tocmai indicat in cazul meu 😀 Presimt ca daca imi iau niste pantofi de aia, n-o sa ma simt tocmai revigorata… ci mai degraba blocata… cu piciorul in ghips 😆
      „colugii” tai suna tentant =))

  4. deci luni sau…marti dimineata sparg targul si eu :)) ceva ptr sufletelul lu’ Rox, care sa ii sada cum ii sede ei mereu (adicatelea care va sa zica numai bine si extraordinar), sa moara dusmanul de oftica! :))

    • Fetelor, sa nu faceti gaura in portofel!
      De 8 martie tre’ sa mai aveti bani si pt Flamingo boys, Tango boys & shits, vad ca numai la asta se face reclama peste tot acum 😆

  5. baaaai! la mine e in mare verva discutaia asta despre flamingo boi s & gaste…. sa mor daca ma ajuta sa vad un barbat care se dezbraca in fata mea….sa ii fac ce?! nush, eu cu astea de vazut… nu le am!

    • Eu nici atat, mi se pare chiar aiurea, mai ales ca parca a devenit „distractia cea mai cea” de 8 martie 8-|
      Devine traditie de acum, cum e la americani cu striptease-ul de la petrecerea burlacilor 😆 Acolo, cel putin, e doar inainte de nunta, nu in fiecare an… Asta in speranta ca se casatoreste doar o data 😀

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

