Mi-a trebuit sa-mi aleg baba!

… ca sa ma incrunt de dimineata ca e baba mea si afara ploua. Nici macar nu era cu atitudine, torentiala, nervoasa/ calma, linistita. Nu, doar ploaie sacaitoare, care in drumul de la nori si pana la pamant inca nu s-a hotarat daca se vrea a fi ploaie totusi sau ninsoare si de suparare ca si-a ratat destinul, lasa in urma un mare dezastru pe drumuri, noroi cat sa para ca mi-am gasit o crema speciala pentru ghete, o combinatie de obisnuita crema, de zapada si pamant la un loc.

Am avut frig, ploaie si ninsoare de baba mea. Asta ar inseamna ca si sufletul/anul meu ar fi la fel. Cold, rainy, moody.

Hai sa ne prefacem ca mi-am ales corect baba, in functie de ziua de nastere (21)  si astfel a fost de fapt pe 3, cand a fost caldut si bine.

25 thoughts on “Mi-a trebuit sa-mi aleg baba!

    • Oh, inseamna ca de anul asta trebuie sa imi incerc norocul la lotto😆 ca alte sanse nu vad, „tamara nu mi-e mie matusa”😀
      Nu va uit!!…
      Va postez poze din toate tarile cand o sa fac inconjurul lumii :-„

  1. Pe 3 a fost babuta mea😀 A nins afara si dupa masa a iesit soarele🙂
    Daca ninge sau ploua in ziua in care ti-ai ales baba inseamna ca vei avea parte de banuti :d Cel putin asa imi spunea bunica mea. Asa ca bucura-te, nu e chiar atat de rau!

    • Pe 3 a picat si baba mea, dar la Constanta a fost frumos cam toata ziua, doar pe seara a fost mai rece si mai innorat😀 conteaza prea putzin chestiile astea if you ask me ( cu toate ca si pe mine ma mai influentzeaza cateodata :”> )..anul ti-l faci tu singurica😀 >:D<

  2. Eu imi aleg baba mereu intr-o data anume, pentru ca imi place cifra si coincidenta face sa fie si suma cifrelor zilei mele de nastere…
    auzi, hai sa te cert putin… de ce ai scurtat „I’m the kind of girl who…” ? :-w pe mine m-a atras foarte tare pasajul ala:-< il vreau inapoi! :*

    • Pt ca m-am gandit ca nu prea isi mai are rostul daca am facut pagina „about me”😀 si ca sa nu il sterg chiar de tot, am lasat doar o parte, pe care nu o inclusesem la descriere.
      Ma bucur ca ti-a placut🙂

  3. Din câte ştiu eu baba nu se alege. Baba este reprezentată de ziua ta de naştere🙂 Dacă eşti născută pe 4 atunci pe 4 va fi baba ta, dacă eşti născută pe 22, atunci faci o adunare între cele 2 cifre, iar suma reprezintă baba ta🙂

    • Pe mine una nu ma mai oftici acum😀
      In Gl nici vantul nu bate, e doar frig! :>😆
      Eh, oricum, am vazut la tv ca n-o sa fie prea roz nici zilele urmatoare, asa ca… primavara se mai lasa asteptata, ne-am agitat noi prea devreme.

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

