Cu sau fara primavara

… am avut zi buna, cu spor la curatenie, energie, glume in program si chef de gatit. Cum incerc sa tin post, am incercat o reteta recomandata de Miana, tocanita de ciuperci.

Acum doar un preview, restul instructiunilor le gasiti pe blogul retetar 😀 pt ca meritele sunt in principal ale Mianei – multumim! 🙂

So, trebuie  asa:  jumatate de kg de ciuperci (eu am pus champignon, se poate si din conserva),  2 cepe medii, 100 ml ulei, 50 g bulion, 1 ardei gras, 2 catei de usturoi (e prima data cand ma amuza denumirea asta, care s-o fi gasit mai sa le spuna „catei” ? 😆 ), o foaie de dafin, sare si piper.

Eu am inlocuit ardeiul gras verde cu unul kapia rosu, ca doar de asta aveam si al naibii, nici n-am gasit pungulita cu foi de dafin… asa ca am pus un pic de busuioc 😀 (am o mica obsesie cu busuiocul 😳 ).

Singurul repros adus a fost ca a iesit prea putin :). Merita incercata, in zilele de post si nu numai.

Acum, sa inchei ziua bine, o sa ma odihnesc cu ceva episoade Grey’s Anatomy.

One more thing, au ajuns zilele trecute si biletele de la Kings on ice. Spuneam intr-un post anterior ca stau chill pana o sa le am in mana… well, now i have them!! \:D/

Dupa cum canta si Paolo Nutini, pe care il ascult acum, life is good! 😀

28 de gânduri despre „Cu sau fara primavara

  1. micule bucatar, cred ca tocmai ce iti mai descoperi o vocatie :)) arata foooooarte bine smecheria de papica:) sa iti fie de bine!
    Si deci…sa inteleg ca vii in Bucuresti?! :))

  2. Am primit mancarea, sunt in extaz! 😀
    Eu ma delectez cu meciuri in seara asta… Barca facu egal, sper sa imi faca Sevilla o bucurie si sa bata pe Real. Deocamdata e 1-0 si sper sa ramana asa.
    Vizionare placuta la serial, Loryloo! 😉

  3. Aş fi vrut să am şi eu energia pe care ai avut-o tu 🙂 Eu încă mai am o groază de chestii de făcut şi cheful încă nu mi-a venit…

  4. Ai noroc ca nu-s asa mare fan ciuperci, ca mi-ai fi facut pofta…ma rog, tocmai ce-am papat, dar ieri si azi am bagat in mine de parc-as manca pentru trei… :((

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

