Frrrrozen Part II

In postul anterior Frrrrozen spuneam de „trei culori cunosc pe lume” – codul portocaliu anuntat, alb de la zapada, rosu de la nasul inghetat. Well, se cam shimba culorile acum… Astfel ca, desi nu au anuntat cod galben si pt Gl zilele astea, mi-a fost atat de frig, incat daca ma intrebau pe mine, le spuneam cod rosu din prima. Orasul parca a fost populat subit de aliens, nu vedeai unul care sa nu fie verdealbastrumov de frig… si ciudati asa, parca fara gat, la cat incercau sa se adaposteasca pe dupa gulere, gluga. Un vant si-un frig de saracul, un pusti, s-a bagat intr-o cabina telefonica la adapost pana ii venea autobuzul 😀 Nu domle, nu voia sa vorbeasca la telefon, avea mobilul la ureche deja si se instalase oricum cu spatele la cel fix.

S-a mai pus si pe ninsoare mai tarziu, dar nici gand de fulgi mari si pufosi, numai pricajiti asa ca punctele/puricii lui Rox 😆 , in gen „tare-s mic si necajit”.

In autobuz ceva mai cald, la propriu si la figurat – doi baietei haiosi de maxim 10 ani imitau pe Lady Gaga care se auzea la radio cu Bad romance; doi indragostiti, din care doar el ajungea la bara de sus sa se tina si ea se tinea de el –  „daca eu cad, cazi si tu / daa”, foarte „if you jump, i jump” style.

Daca se metine vremea asa,  cred ca o sa incep weekendul de mai devreme 😳

26 de gânduri despre „Frrrrozen Part II

  1. Si in Bucuresti a fost un ger teribil. Ieri, cand am plecat de la facultate erau -5 grade!
    Si batea un vant de aproape ca ma lua cu totul…
    Nu ma asteptam la asa schimbare, mai ales dupa ce saptamana trecuta au fost cateva zile chiar placute.

  2. Si-n Iasi e la fel de frig,pardon GER! Am facut tzurtzuri pana la facultate si-napoi da`mi i-am dres repede cu o supica buuuna buna. 😀

  3. Eu stau la caldurica\:D/
    Sac sac saaaac:D
    Tu, si eu le fac tuturor faza cu „stai sa ma tin de tine, daCA CAd io, cazi si tu” :))[vai rad de nebuna prin casa, asta mi-a amintit de o faza cand alunecasem, eram in cadere si o luasem pe prietena mea de fular numa’ sa ma tin de ceva sa nu cad pe strada:)))]

    • Ti-ai gasit de ce sa te tii, imi si imaginez scena 😆
      Eu am avut rar momente de astea, da’ si cand au existat, amin sustinere, contact direct! 😳

    • Eu nu ma plang de frig decat atunci cand e exagerat cu totul, cum a fost azi 😀 In rest, ne intelegem binisor, cu caldura mai rau.
      Hai Rox cu zambitul ca ziua se termina, frigul s-o duce el luna asta intr-un final, primavara nush de mai avem, cred ca intram direct in vara si deci poti sa te gandesti la vacanta! 😆 >:D<

  4. Se pare ca vremea asta s-a schimbat peste tot. Si eu, care imi faceam griji ca pe 8 a fost baba mea friguroasa. Pai de unde sa stiu eu ca pe 9 are sa ninga de la 5 dimineata in nestire si ca are sa ajunga zapada la peste juma’ de metru? N-am masurat-o, dar cred ca asa e. Nu mai zic de vant. Dar macar a nins ca-n povesti, nu cu puricii lui Rox (despre care, apropo, trebuie sa ma documentez).
    Cum am promis, maine facem om de zapada si ne bulgarim. OK, azi, da, stiu, ar trebui sa dorm la ora asta.

  5. Ah , ce frumos , aici se vorbeste despre vremea de afara . Alina esti din Iasi nebuno ? 😀
    In orice caz , voi vorbiti in continuare de frig si de zapada , traiti adrenalina vorbind despre asta , eu ma duc sa-mi fac o cafea si sa ma inec in ea .

  6. @Alina – De ce intrebi ? Tie ti s-au zgribulit ? Penele ? 😀
    Ar fi o imagine simpatica . Nu a fost chiar atat de frig , ba chiar a fost o zi insorita si placuta . Asta asa ca sa intru si eu in subiectul asta atat de palpitant privind vremea .
    @ Andra – Esti tu sigura ca nu ai provocat nici un accident ? 😀

  7. Doamne, nu mai suport! A inceput sa ninga EXACT pe 8 martie seara, cand eu ma pregateam de bahaos cu fetele! Si a doua zi nu am iesit deloc din casa ca ma spulbera vantul si ninsoarea 😦 nu mai vreaaaauuuu :((

  8. La mine a nins,cu niste fulgi dolofani…mai ceva ca in mijlocul iernii.Partea buna despre ninsul in martie este ca zapada nu se depune,urmand sa se transforme in fleasca care o urasc la culme.Dar totusi…abia astept sa imi iau iar in posesie geaca de primavara pe care-am apucat s-o port o saptamana,pana a venit iar frigul ala care daca stai afara mai mult de doua minute,te patrunde prin toate oasele pana la cea mai mica celula a maduvei.

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

