Daca maine…

Destul de recent a murit tatal unei prietene. E atat de greu sa ai mereu cuvintele care trebuie, atunci cand trebuie, in asa situatii… Iti vine sa spui „va trece”, dar… de data asta chiar nu mai trece… In alt post, Prea sus, era vorba despre doua cunostinte, un cuplu tanar, care nu a apucat nici macar sa se bucure de zambetul unui copil… acum a ramas doar el. Anul trecut, in martie, a murit un coleg de facultate… la 20 ani.

Gandindu-ma la durerea oamenilor lasati in urma, ma gandesc ca ale mele probleme sunt scurte ploi de vara pe langa furtunile din sufletul lor. Atat timp cat cei dragi iti sunt inca aproape, atat timp cat inca poti sa le mai auzi glasul, atat timp cat inca poti sa le mai vezi licarirea din ochi, nu e nimic pierdut.

” Did you say it? ‘I love you. I don’t ever want to live without you. You changed my life.’ Did you say it? Make a plan. Set a goal. Work toward it, but every now and then, look around; Drink it in ‘cause this is it. It might all be gone tomorrow. „

[ if tomorrow never comes ]

20 thoughts on “Daca maine…

    • I’m speechless… e minunat videoclipul. Multumesc.
      Sa inteleg ca si tu…
      „They say life carries on
      They say life carries on and on and on”
      >:D<

  1. Este trist…eu nici măcar nu mă pot gândi cum ar fo să pierd una din persoanele dragi mie. Este o durere mult prea mare…Şi parcă în ultima vreme numai de lucruri triste avem parte…

  2. Uite, m-ai prins intr-o perioada si o stare execrabile si, sa nu ma intelegi gresit, apreciez prezenta celor din jurul meu, crede-ma!, dar… cred ca ma simt putin prea coplesita de probleme… pentru ca …. …

  3. da, si eu cred ca e mai mult decat astenie de primavara! efectiv nu sunt eu😐 …. nu cred ca am vazut un om realemente vesel in ultima vreme! Cred ca ma pun sa ma uit din nou la The Secret…

  4. Desi se spune ca timpul vindeca tot si ca ranile provocate de pierderea celor dragi se cicatrizeaza pana la urma, din cand in cand ele vor mai sangera. Pentru ca locul gol lasat nu se va mai umple niciodata. Este durerea pe care toti o purtam in suflet, toata viata, atunci cand cineva drag pleaca de langa noi…

  5. Cicatricea de care vorbeste Delia se deschide destul de des. Iti da cineva „la operatie” de fiecare data cand vorbeste de un loc in care obisnuiai sa mergi cu persoana respectiva sau de fiecare data cand auzi o melodie care iti aminteste de ea.
    Trebuie totusi sa intelegi ca asa e viata, ca intr-o zi oricum ne intalnim acolo sus/jos sa bloguim despre cum ne-a fost in scurta calatorie pe pamant😐

  6. Vai fetelor, serios ca ar trebui sa ne intalnim toate! Doar asa cred ca ne-am reveni..
    Cat despre articol..😐 mie mi-e groaza c-as putea sa-i pierd pe ai mei, as fi distrusa! D-aia-i si pretuiesc atat de mult, d-aia ii sun de N ori pe zi, ii ajut cat si cum pot, nu-i supar si etc. Fiecare secunda o pretuiesc iar cand merg acasa sunt peste tot numai cu ei ( saracii nici nu inteleg de unde atata dragoste, ajutor, respect.. etc. :)) )

  7. Exact asa gandesc si eu.
    Imi spun ca de ce patesc asa, de ce asa si altele, dar cand ii vad pe altii, le moare o ruda/prieten care insemna enorm pentru ei..atunci stau si imi spun, pai ceea ce numesc eu problema ii nimic, pe langa chinul ce-l trec altii :|…si totusi nu sunt genu’ sa urlu de fiecare data sentimentele ce le am, sa spun ce inseamna cineva pentru mine, uneori e bine sa o zici, dar eu o zic extrem de rar..Un lucru nasol care il detin.

    • E bine uneori, dar alteori poate sa-ti dauneze chiar tie, nu doar celor din jur ca nu ti le exprimi poate cat de des ar trebui.
      Eu sunt la fel, dar incerc sa schimb asta, ar trebui sa incerci si tu🙂

  8. daca poti constientiza amploarea unei astfel de perderi, si convertesti imaginea in momente petrecute alaturi de cei dragi, atunci … e bine .

  9. E trist si dureros sa pierzi pe cineva drag, sau sa vezi cat sufera apropriatul tau ca si-a pierdut pe cineva drag. Sa ne bucuram impreuna de cat ne-a ramas si sa pretuim fiecare clipa.

  10. Banuiesc ca din acea clipa( a tragediei pierderii unei persoane foarte apropiate) vei fi un alt om. Nimic nu va ma fi la fel in lumea ta, care pentru o perioada se va prabusi in jurul tau, si cu greu vei gasi puterea de a merge mai departe. Nici nu vreau sa ma gandesc la asta.

  11. E foarte trist când pierzi pe cineva apropiat. Bunica mea a murit acum 2 ani şi încă nu m-am obişnuit cu ideea. Şi nici o vorbă nu poate fi de ajuns în astfel de cazuri, pentru că oricâte intenţii bune ar avea ceilalţi, ei nu pot să ştie ce simţi tu cu adevărat.
    Nu doresc nimănui să treacă prin aşa ceva, cu toate că tuturor ne vine rândul.

  12. Pingback: Pe cuvant de trantor! « Inside these lines

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

