Pe cuvant de trantor!

nu de cercetas… ca nu-s.

Ca sa nu ajunga blogul un tristutz, se va evita postarea de articole despre corazon in categoria soulstorm pentru o perioada cat mai lunga, se va evita alcatuirea de playlisturi cu toate tristeturile de pe fata pamantului calculatorului, se va pune toata muzica in winamp si se va apasa butonul shuffle, ca sa mai ajungemsi pe la „ya ya ya coco jambo, ya ya yeah”… nu doar pe la „if you’re not the one then why does my hand fit yours this way?”

Pentru ca a venit OFICIAL primavara, s-a incalzit indeajuns de tare incat sa incep sa port iar adidasi, trebuie sa las sa intre ceva raze de soare si la sufletel. Pentru ca citeam zilele trecute un comentariu de-al Sinzianei la Grapefruits:

” Grapefruits, Rox, Loryloo, Hubba Bubba, ce m-as face fara voi, fetele din spatele tastaturii – nu stiu. Sunt obosita, suparata dar veniti pe la mine, vin pe la voi, citesc cu siguranta randuri care imi readuc zambetul pe buze. Multumesc voua pentru asta! „

Si m-am simtit datoare sa scriu si despre lucruri mai simpatice, nu doar despre frozen souls si coping with death.

Diseara ma uit la Avatar, l-am amanat destul 😆 Macar sa comentez la adresa lui in cunostinta de cauza de acum. Maine ma ocup de leapsa de la Hubbis.

Weekend placut ! :*

15 gânduri despre „Pe cuvant de trantor!

  1. Pai stati mai fetelor, voi ce ati citit si unde? :-s
    Ca e vorba de ce spune Sinziana si se adresa fetelor care comentasera mai sus la Grapefruits – Rox, Hubbis, eu…
    Eu n-am zis ca nu va iubesc!! 😦

      • Eu acum am racit pentru prima data in 5 ani… 😀
        Bine, nu a fost o raceala care sa ma doboare.
        Si in timpul asta am trecut prin multe: m-a plouat de 35435430 ori, mi-am facut baie iarna cu apa rece, am stat in ger imbracat subtire si fel de fel de alte chestiute de genul. 🙂

    • Sa te auda Domnul! 😆 … ca tare m-am mai saturat si eu de bocanci si cizme. Le-am purtat lunile astea cat in alte trei ierni la un loc, la cat a durat frigul…

  2. @Dana @AddictedSunteti niste dulci! Mai ce faceti aici? Ne iubeste pe toate. Doar ca eu am scris ca eram trista si ca ma bucur cand citesc un articol de la voi. Ea a vrut sa fie draguta cu mine si voi o suparati? 🙂
    PS Si pe voi va iubesc si va citesc!:)
    @loryloo Multumesc draga mea pentru toate cuvintele scrise in acest articol si nu numai. Sa stii ca am o perioada foarte grea in care abia imi revin dupa ce am picat de oboseala. Trei zile nu am stiut de mine. Acum sunt fresh dar nu mai pot pierde noptile si nici nu mai pot sta asa mult ca inainte de nebune pe net. Ehh .. da la voi vin orice ar fi. Un weekend placut va urez!

  3. Si pe mine m-a emotionat, imi tremura mintea cand am citit si ma simteam nashpa pentru starea euforica pe care o aveam si o am pe blog 🙂

    m-am gandit si eu sa scriu mai vesel

  4. ca sa mai ajungem si pe la “ya ya ya coco jambo, ya ya yeah”… nu doar pe la “if you’re not the one then why does my hand fit yours this way?”
    Mnah du-te-n puii mei, tu! :))) ca asa… m-as cam simti si io, da’ noroc ca io-s mai bine… melosoanga aia e prea…nu,nu,nu,nu,nu!
    Sanziana a zis aia? :O De ce aveam impresia ca ROx? Awww, ce scumpicaa…… :-< Mi-a crescut inima \:d/

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

