Curiozitatea n-a omorat pisica… nici pe Loryloo

De curiozitate, m-am uitat si eu la Avatar, intr-un final… nu cu ochelari pt 3D, ci cu ochelari de vedere😆

Mi-a placut. Nu mi-a rasturnat lumea pe dos, nu mi-a schimbat total conceptia despre lume, despre filme, dar m-a tinut treaza si atenta doua ore jumate in toiul noptii.

Nu am sa mor cu gandul la cat de frumoasa este Pandora, am vazut articole in care sunt prezentate locuri senzationale de pe Pamant, care ar concura cu succes cu cele din film si ar castiga… pur si simplu doar pentru ca sunt reale! So, back to reality astia cu ganduri sinucigase, ok ? Schimbati ceva la lumea asta, faceti-o pe asta mai frumoasa, fiti si voi un Jake, o Neytiri, daca tot v-a fascinat atat. Dar e mai usor sa plangi dupa ceva ce nu ai decat sa faci ceva pentru a avea, nu?

Ideea e veche, natura este binele, societatea este raul care o distruge. Da, am vazut-o transpusa in nenumarate filme, dar strica sa ni se aminteasca?

Nu e fantastic, ma bucur in continuare ca nu a luat Oscarul pentru cel mai bun film, pentru ca nu e cel mai bun… dar e un film placut🙂

12 thoughts on “Curiozitatea n-a omorat pisica… nici pe Loryloo

  1. Si mie mi s`a parut la fel.🙂 Frumos dpdv vizual si luminos. Oricum, proiectia in 3D a facut filmu` atat de „uuuuu” prin toata lumea. ;))

  2. Cum am mai spus filmul este vazut ca o treapta sau o „usa” care se deschide pentru noile filme care vor aparea. Se va pune din ce in ce mai mult accent pe filme 3D si cu animatie din belsug.🙂

  3. Eu nu pot înţelege cum au putut unii să se sinucidă pentru aşa ceva, cum li s-a putut schimba perspectiva asupra vieţii.
    Mie mi-a plăcut foarte mult filmul datorită originalităţii, efectelor speciale şi chiar datorită poveştii, deşi este, cum ai spus şi tu, ceva ce a mai fost transpus şi în alte filme, dar nu aş putea să văd niciodată lucrurile altfel doar pentru că am văzut un film cu nişte omuleţi albaştrii, într-o lume superbă.

  4. Sper sa nu ma insel, mie o prietena mi-a zis ca a plans la el..o emotioneaza foarte tari chestii cu eroi s.a., repet, sper ca despre acest film sa fie vorba:D eu nu l-am vazut inca si nici nu ma grabesc, dar tu vezi ce faci cu hachiko.

  5. E genul de film pe care trebuie sa il vezi la cinema… pe ecran mare, ca sa poti sa il apreciezi. Impresioneaza mult prin efectele vizuale si sonore, dar nici povestea nu e rea, chiar deloc.🙂

  6. octpob, habla con ella, sin nombre, tsar, book of eli, solomon kane, law abiding citizen, io non ho paura (i’m not scared), love in times of cholera. avataaaar???

  7. Si mie mi s-a parut interesant la inceput si atat. Acum nici makar asa nu-l mai cred…de cateva luni incoace am dat peste tot felul de chestii care demonstreaza ca a avut la surse de inspiratie din belushug si ca nu e atat de original pe cat se strambitza: am gasit un post pe un blog care descria 10 locuri de pe Terra ( cascade, munti) care au inspirat „Avatar” si apoi am mai vazut si „Pocahontas” (zicea si DianaEmma de desenul animat), care a aparut cu vreo 10 ani inaintea „avatarului”…

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

