Nu renunt la…

1. Familie – never ever. Nu sunt necesare explicatii.

2. Prieteni – putini si buni. Problemele sunt mai usoare, zambetele mai largi, norii mai departe and so on cand ii am alaturi.

3. Muzica – cuum sa traiesc fara Placebo, Nutini, Lara Fabian, cuum?! 

4. Amintiri – They make me who i am.

5. Pasta si perie de dinti, sampon & shits – se intelege.

Nu-s impatimita a cremelor, am 3 cred de toate si de astea putine uit des. Nu folosesc fond de ten decat la zile mari, cand am PREA mult timp de pregatire😆 I’m pretty weird, i know.

6. Genti – sa nu aud de pus telefonul intr-un buzunar, banii in celalalt buzunar, cheile in altul… No, geanta domle, chiar de-i de 10 x 10 cm, trebuie sa imi pun lucrusoarele in ceva. Pixul nelipsit, actele, portofelul, oglinda, cheile.

7. Aparatul foto – daca merg intr-un loc minunat si n-am aparatul sa fac macar o poza, deja s-a dus jumatate din bucurie😀

8. Blugi😆 – v-am mai spus, nu sunt foarte girlie, cu rochite, fustite & stuff.

9. Cartea „La rascruce de vanturi” pe care o am de la tata, o editie veche de prin ’60 cu o coperta minunata… 

10. Vise.

As renunta destul de usor la telefon, oricum il uit de multe ori pe silentios, prin alte camere, ratacit prin nu stiu care geanta si tot asa. Chiar si la internet, m-as obisnui fara.

Cu pistolul la tampla, desigur, m-as lipsi si de mai bine de jumatate din lucrurile de sus,  pana as ramane doar cu oamenii dragi mie si cu visele. Atat.

Cine vrea leapsa, se serveste🙂 Eu am primit-o de la Hubbis si Delia.

16 thoughts on “Nu renunt la…

    • Eh, nevoie ar mai fi, dar sunt eu trantor si fac cum fac, tot „uit” de ele. Sau cand am timp, din 10 cazuri cand m-am dat cu fond de ten, in 5 m-am dus in urmatorul sfert de ora sa ma spal pe fata😆

  1. Tot ce am nevoie imi incape in portofel si buzunare…
    Duc in permanenta in lipsa de pixuri. Acum stiu de la cine sa imprumut!🙂
    Prieteni… putini, dar buni. Bine zis.

  2. Deci fara internet se pare ca multe din noi ar rezista deci si… fara blog!? :))
    Nici eu nu sunt girlie, nu sunt cu fustitele si rochitele ( decat la ocazii super speciale! ) ,deci cand vii in Iasi am cu cine topai in blugi si adidasi. :))

    • Fara blog as rezista fara probleme.😀
      Sunt si alte chestii pe Internet care ma intereseaza.
      Costum si pantofi bleah! Ma simt caraghios cateodata intr-o asemenea tinuta. Adidasi&blugi rule!🙂

    • Eu am doar doua rochite, una pt zilele mult prea calduroase, de purtat pe acasa si o alta pe care am purtat-o o singura data la nunta unei prietene😀 Blugii sunt cei mai practici, e lege.
      Hmmm, fara blog… as putea renunta, dar nu vreau momentan😆 . Mi-e drag de voi :*

  3. Am avut şi eu leapşa asta şi acuma, după ce am citit-o pe a ta îmi dau seama că uitat să trec amintiri şi vise, nici nu eu aş renunţa la ele🙂

    • In mod sigur am mai uitat si eu cate ceva… cand imi mai amintesc, am sa adaug. Nu s-a impus nici o limita, deci putem sa ne lungim cat vrem🙂

  4. Foarte frumos, Lori.
    Trebuie neaparat sa „folosesc” acest post. Imi voi obliga familia sa il citeasca si sa vada ca nu sunt singura care ar renunta la telefon (desi, clar, are si el utilitatea lui) si care il uita pe silentios sau acasa cand pleaca…

    • Nu sunt singura certata din cauza asta, sa inteleg😆
      Ai mei au inceput sa se obisnuiasca cu mine de acum, e bine ca am trecut pe abonament si pot sa ii sun eu inapoi dupa ce am ratat n apeluri. Inainte, cand eram pe cartela, incarcam destul de rar, pentru ca nu imi place sa sun si foloseam ca scuza lipsa de credit ;))

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

