Amintiri din copilarie

Se da veste in tot blogrollul – leapsa!

1. Pentru ca am scris postul despre gradinita si fetelor li s-a aprins beculetul responsabil cu amintirile si vor sa scrie 🙂

2. Pentru ca sunt sigura ca celor mai multi ne este dor… de „ratele si vanatorii”, gumitele turbo si minti, de oracole, „feriti-va de magarus”, „tip top minitop”, bonibon, „flori, fete sau baieti, melodii sau cantareti”, macho man de la genius, casetele cu 3SE, captain planet, mos craciun, minciunile cu barza, testoasele ninja, sailor moon, campionatele la sarit coarda si batut mingea, sucul in cutii in forma de piramida, de furatul paturilor si presurilor din casa ca sa facem corturi, poznele din recreatie, de mancatul zarzarelor crude cu sare, de furatul de cirese, revista salut, sotronul,vacantele la bunici, legendele olimpului, schimbul de postere, abracadabra, bradul de craciun impodobit cu dulciuri, nu doar globuri etc.

Asa ca aveti deadline, pana pe 1 iunie, cei care nu ati scris pana acum despre asta, sa va amintiti impreuna cu noi de copilarie 🙂 Sunt apreciate pozele de cand erati prichindei, nud sau nu 😆 , poze din oracole si orice alte minuni de genul.

Se trimite la: Alinus, Andra, Chocolate, Cristina, Diana, Gabriela, Grapefruits, Hubbis,  Ioana, Miana, Mika, Milka, Myriam, Rox, Sinziana, Yuri, Adrian, Daniel, Klausen, Silviu.

E prima data cand scriu mai mult de 3-4 persoane la leapsa cred, asa ca sper sa fiti cooperativi 😀

Ps: Chocolate, eu inca n-am uitat de postul despre Sailor Moon, va urma 😆

40 de gânduri despre „Amintiri din copilarie

  1. Am şi eu un post mai vechi despre peripeţiile pe care le făceam când eram mică 😀 Dacă şi reuşesc să-mi scanez o poză 2 cu mine nud o să le pun pe blog 🙂

  2. Ma bucur ca n-ai uitat de Sailor Moon 8-> erau preferatele mele cand eram micutza…a fost o nebunie in vremea aia..ceva de genul „Rebelde” pentru adolescentele de acum cativa ani 😆
    Dar tu, domnishoara, de ce ne spui noua de poze cand eram mici si tu nu ai? :-w 🙂

  3. Pfiuuuuuuu, tu’ti dai seama? :X
    Eu am avut posturi despre copilarie daaaaaar vreau sa va povestesc de gradi. Gata, saptamana viitoare merg la buni si-mi fur pozele :))

  4. Ma bucur ca sunteti incantate de tema! 😀
    Poze am sa pun si eu daca am sa reusesc sa scanez vreuna-doua, insa n-am nud 😆 Sa ma vedeti ce grasuna eram! ;))

  5. o sa ma ocup…promit:X…dar mai intai trebuie sa ma gandesc.Nu ca sunt eu asa batrana,dar trebuie sa adun informatiile necesare si sa le leg.E o leapsa interesanta,mersi ca mi-ai dat-o:D

  6. pana pe 1 iunie, deci. Voi participa, mai ales ca am atins de cateva ori subiectul „fantomele copilariei”…
    ma gandesc, sa vad ce scot in joben 🙂

    • Da, am spus sa fie un termen mai lung pentru ca zilele astea toata lumea s-a cam plans de lepse multe, iar asta nu vreau sa fie vazuta ca o obligatie, trebuie sa fie facuta din placere, atunci cand are dispozitie fiecare de amintit 🙂

    • O sa preiau si eu…
      Ce vremuri frumoase! De obicei nu preiau astfel de initiative, dupa cum ati observat, dar acum fac o execptie.
      Adi, povestim si de Filimon? 🙂

    • Hmm, vedem in sfarsit si la tine un post un pic mai lung? 🙂
      Si eu care eram indecisa daca sa iti dau si tie sau nu.
      Asteptam rezultatele inventarului.

  7. Micuta Loryloo, de-acum incolo voi scrie in calitate de non-bloger… Vreau sa ma tin de cuvant si sa preiau leapsa cu aminitirile din copilarie, dar voi posta zilele astea totul sub forma de comentariu aici la tine, eventual.
    Ne-a reclamat un cap-de-bizon (pe mine si Adi) si mie deja mi-au suspendat contul. Adi inca se tine.
    Daca vrei sa mai tinem legatura, poti sa ma contactezi pe mail/mess. 🙂

    • Am vazut azi de dimineata ca nu mai esti prin zona :-s Ma gandeam sa intreb pe blog la Adi ce se intampla. Uff, ce panarama 😦
      Si daca va faceti altele? ca noi va mai vrem prin blogosfera 😀

  8. @ DanielRosca : Daniel, v-au reclamat pentru ce ? … nu parea nimic in neregula la tine … Nu ai primit o notificare din partea WordPress ?

    • Nu am primit notificare… Pur si simplu am vrut sa intru pe blog si am vazut ca a fost suspendat.
      Ne-a reclamat un retardat care nici macar nu a avut bunul simt sa se arate si sa spuna din ce cauza a facut reclamatia.
      Asta e, poate o sa revin pe viitor, dar cu un blog specializat.
      Blog de MotoGP cel mai probabil, dar asta nu prea curand.

      • nashpa! … am avut si eu probleme ce ar fi putut duce la asta … mai exact copyright infringement … mai exact am luat de pe un site o imagine si am afisat-o la mine … desi am trecut sursa , tipul, un neamt, mi-a cerut sa o soct … am dat-o jos, si am avut un schimb de mail-uri, dar nu m-am intels cu el … Mi-a recitat niste teorii de doi lei … si l-am lasat sa se duca …

  9. Asa cum am promis, imi fac iesirea (poate doar temporara) din blogosfera cu o scurta trecere in revista a catorva din momentele cele mai frumoase din copilarie.
    Cea mai mare parte a copilariei mi-am petrecut-o la tara, la casa bunicilor, unde am trait o multime de clipe frumoase. Cand eram mic preferam acele locuri orasului pentru ca aveam foarte multi prieteni acolo cu care faceam cele mai distractive lucruri. Nu era zi sau seara in care sa nu ne intalnim sa „incingem” un fotbal; o pitulatea; tara, tara, vrem ostasi! sau un steguletul si nici nu conta ca era fig afara sau ploua. Erau vremuri mai simple, mai vesele, mai dopate cu energie, vremuri in care nu ma apasa nicio grija si paharul pentru mine era intotdeauna plin. Am avut noroc sa o am si pe sora mea alaturi si pe varul meu mai mic (acum nu mai e mic, mai are putin si face si majoratul) pe care acum nu l-am mai vazut de cativa ani buni.
    Cateva elemente definitorii ale acelor ani erau, bineinteles, walkman-ul si casetele cu Genius, 3SE, Andre, Non Stop s.a., gumele de mestecat (de obicei Turbo 🙂 ), teava cu cornete, baloanele sau pungile cu apa.
    Lumea de la tara mereu avea ceva de comentat… „Asta al lu’ Sande nu da nici <> cand te trece pe ulita”. Cand eram mic nu prea vroiam sa dorm ziua (lucru ironic avand in vedere ca acum as dormi non stop) bunica isi punea un cojoc in cap sa ma sperie sa ma culc… zicea ca e Baba Hârca sau Baba Cloanta. :))
    La TV, cand erau desene animate parca eram ancorati de podea sau de pat. Ne strangeam cate 4-5 insi sa vedem Cpt. Planet, Sailor Moon, Tom&Jerry s.a.m.d..
    De la gradinita nu am foarte multe amintiri, poate eram si prea mic atunci…
    In generala s-a cam schimbat povestea, am inceput sa merg din ce in ce mai rar pe la tara, iar mai tarziu dupa ce au decedat bunicii nu prea am mai vazut rostul intoarcerii acolo. Toti prietenii mei intre timp au crescut, s-au maturizat, unii s-au angajat, altii chiar si-au intemeiat familii si acum ne intalnim extrem de rar.
    Ce n-as da sa ma pot intoarce in perioada copilariei, sa pot retrai acele momente pline de veselie!
    Si un moment muzical, asa de final. Nu una, ci doua melodii imi dedic si va dedic si voua cu aceasta ocazie:
    1. http://www.youtube.com/watch?v=IR6uz_VTCUo
    2. http://www.youtube.com/watch?v=SdnwM2Ve88E
    And that’s that! M-am tinut si de cuvant. Lori, Alina, Miana si toti ceilalti, daca vreti sa mai tinem legatura, imi dati un add pe mess.
    Take care! Dani has left the building!

    • Dani, come back in the building! Te asteapta vecinii 😆
      Eu va propun, tie si lui Adi, sa va faceti un blog comun, in care sa postati atat stiri despre concursuri, cum facea el, cat si muzica, motogp si alte cele, cum faceai tu. Poate asa va trage inima mai tare sa reveniti 😛

      Ma bucur ca te-ai tinut promisiunea, mi-a facut placere sa citesc si cateva din amintirile tale 🙂

      Add daca vrei, imi poti da tu. Eu am ceva cu probleme cu messul si refuza „sa-mi asculte cererile” :D. Nu pot adauga, don’t know why.

      • Added…
        Logheaza-te pe http://www.meebo.com (la yahoo messenger) pentru a adauga in lista. Stiu problema de care zici, am avut-o si eu. La mine cred ca era de la proxy… 😕
        Pe 11 aprilie avem MotoGP, can’t wait! 😀

  10. Pingback: Fucking hugging trees « Blogu' lu' x ulescu

  11. Pingback: Delicii Prahovene 7 « Silence's Blog

  12. Pingback: Sa fim copii! « Michaelas Blog

  13. Pingback: Amintiri din copilarie 2 « Inside these lines

  14. Pingback: Sa fim copii! | Mika Blog

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

