Beautiful blogger ;;)

Sunt la mare cautare lepsele se pare. De data asta am primit un premiu de la Sinziana.

Vine premiu’, sta „oleaca” , mai uimeste, dar si pleaca. Asa ca trebuie sa dau si eu mai departe. Iata regulile:

1. Mulţumeşte-i persoanei care ţi-a acordat premiul şi postează link-ul blogului ei – Multumesc Sinziana, chiar nu ma asteptam 😀 :* Am inceput sa scriu pe blog doar din nevoia de a scrie, fara sa ma gandesc ca vor fi si persoane carora sa le placa, pe care sa ii fac sa zambeasca si care sa ma faca, la randul lor, sa zambesc, persoane carora sa le simt lipsa si sa le duc grija daca nu posteaza cateva zile sau posteaza mai… „gri”.

2. Oferă premiul unor bloggeri pe care i-ai descoperit de curând şi care crezi că-l merită.

Andra – good music, good words.

Yuri in mare parte, vestile mondene le aflu de la ea 😀

Mika– eu de la postul asta o tot citesc si-mi place ce gasesc. Mergeti de va convingeti.

Gabriela Elena – nu ai cum sa intri pe blogul ei si sa nu gasesti ceva interesant 🙂

3. Contactează bloggerii respectivi şi anunţa-i că au câştigat. – Maine, ca acum e tarziu si-s somnoroasa 😀

4. Specifică 7 date despre tine.

– imi place orice are legatura cu Egiptul Antic

– mi s-a spus de multe ori ca sunt dificila, am ajuns sa o cred si eu

– nu vreau sa mor fara sa vad Parisul 😆

– ma mananca nasul dupa ce mananc seminte

– ma asez de cele mai multe ori in acelasi loc in autobuz. de fapt am 3 locuri, 3 variante, in cazul in care unul, doua din ele sunt deja ocupate.

– vreau sa am doi copii, un baiat si o fetita, in ordinea asta 😀

– imi plac dovleceii cu ou. o data am visat ca eram cu boyfriendu’ la un picnic romantic si dragastos, pe iarba verde, nimeni in jur, cat vezi cu ochii… vinuri si alte treburi de le vezi in filme… iar ca mancare, dovlecei 😀

Gata 7. Hai ca-i tarziu si cine stie ce mai dau din casa!

12 gânduri despre „Beautiful blogger ;;)

  1. See? you don`t love meeeeeeeeeeee 😦 Kiddin`. Isi merita premiile persoanele in cauza in special Andra si Gabriela ( pe ele le citesc for now. ) .. 🙂

  2. Pingback: Beautiful blogger! « Michaelas Blog

    • O sa fie iubita si adorata, asta se va intampla 🙂
      E doar o dorinta, nu am cum controla asta si bineinteles ca nu va fi cu suparare indiferent ca sunt numai fete/numai baieti, ca sunt 2, ca sunt 3… stii cum e, important sa fie sanatosi 🙂

  3. Acum, aproape de ceasul cand o noua zi sta sa-nceapa, de pe blogul tau am luat pretiosul dar, pentru care iti multumesc!

    Cuvintele tale de apreciere la adresa mea: „nu ai cum sa intri pe blogul ei si sa nu gasesti ceva interesant” m-au bucurat!

    Doresc ca ziua de maine sa te faca fericita…ca sa arati mai des prietenilor, gropita care e mai vizibila atunci cand razi! 😛

  4. Te mananca nasul dupa ce mananci seminte? hahha :))
    Si eu am ‘obsesia’ cu Parisul 8->
    Crede-ma, mai bine faci fata si apoi baiat…am un frate mai mare si e urat de tot [nu fratele :)) ci faptul de a avea un frate mai mare :))]

  5. Pingback: Loryloo WHO? « Inside these lines

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

