Ma angajati pe mine la Tv Mania?

Tv Mania, nr. 12, 22 martie 2010

1. Pagina de sport:

Stiu ei ceva-ceva,  Evgeni ar vrea sa castige… dar nu stiu exact ce  trebuie, cum ca agentul rusului a anuntat inca de vineri dimineata ca Plushenko nu va putea fi prezent la CM de la Torino (am scris despre asta intr-un post anterior.)

Cat priveste venirea sa in Romania,  la Sala Polivalenta o sa astepte unii mult si bine, spectacolul este la patinoarul Mihai Flamaropol.

Plus ca parca zgarie un pic la ureche si „nu participa la CAMPIONATE MONDIALE de la Torino”, nu? 😕

2. Pagina de recomandari:

„Recent laureata olimpica la Vancouver, Kim Yu-na are de luptat cu japozenele, dar si cu Joannie Rochette (Canada). „

Pacat ca si Joannie a anuntat inca de pe 15 MARTIE ca nu va participa la CM, fapt total de inteles, avand in vedere decesul mamei sale in timpul Jocurilor Olimpice. Nu e de inteles insa cum de informatia nu a ajuns la ei nici dupa o saptamana.

3. Iar apoi o mai comit o data cu Evgeni:

Ma primiti pe mine la Tv Mania sa va scriu pagina de sport? Pare-mi-se ca sunt un pic mai informata decat don’soara de acolo.

12 gânduri despre „Ma angajati pe mine la Tv Mania?

    • Da, intrasei la spam. A lasat wordpressul in pace pe Hubba si se ia de tine 😀
      Apropo de Maniaci… imi faci reclama, huh? 😆 Merci trantor, ai fost dulce :*
      Eu faceam referire la articolul din revista, aici pe site e doar un fel de preview… dar in care au de asemenea o greseala – „Aliona Savcenko şi Robin Szolkowy, vor trebui să facă faţă echipei din China formată din Xue Shen şi Hongbo Zhao (campionii olimpici de anul acesta).” – Nici chinezii nu sunt prezenti la CM 🙂

  1. ma rog, comentariul tot asteapta sa fie moderat… 😐 este neste … 😐 😐 😐
    acuma, daca tot m-ai innebunit de cap cu patinajul, si presimt ca urmeaza o noua runda, macar sa fie cu folos :))

    • Am mai verificat si eu, presimt ca nu o sa apara.
      Saptamana asta da, cam toata va fi despre campionatul mondial, apoi ma potolesc iarasi pana pe 10-11 aprilie 😀
      Sa stii ca de ieri seara am inima mai mare, mi-a crescut cu cel putin un sfert 😆 :*

    • Ok, bine, eu nu stiu rusa, cei de la revista nu stiu sa scrie un articol pus la punct cu toate informatiile corecte.
      Postul meu e citit de cateva persoane, revista e in vreo 80.000 exemplare.
      Pentru ca am gresit apropo de nume, am sa sterg partea aceea, nu vreau sa critic fara motiv.
      Nu asta era principala greseala facuta oricum. Era vorba in primul rand de informatiile neactualizate, greseli care nu ar trebui sa se regaseasca intr-o revista cu pretentii de „cel mai bun ghid tv”. Acestea vor ramane… in vazul a catorva zeci de mii de persoane care au cumparat revista.

      • Eu spusesem ca e corect Shabalin, Plushenko, cu gandul ca asa sunt trecuti pe toate site-urile oficiale, pe site-ul Federatiei Internationale de Patinaj, pe site-ul JO de la Vancouver, pe site-urile patinatorilor respectivi si ca nu ar fi trebuit sa il scrie „romaneste” cu Ş. Recunosc, nu stiu rusa, m-am bazat doar pe felul in care sunt folosite numele peste tot.

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

