Dor de a salva lumea cu diademe si stilouri magice

[ Din seria Amintiri din copilarie😀 ]

Era o vreme cand iubitul perfect era asemenea Mascatului in Frac, cand rochia de mireasa trebuia sa fie neaparat ca rochia printesei Serenity, cand vorbeai cu pisicile pe care le numeai Luna si Artemis, cand toate problemele luau sfarsit o data ce spuneai – “Putere moon, creeaza-ma!”.

Era vremea cand ne uitam la Sailor Moon🙂

Cand orice gasca de fete se juca de-a luptatoarele impotriva fortelor raului din Fortareata Tenebrelor. Cand invingeau doar prin iubire si prietenie vraja reginei Beril.

Eu eram Sailor Marte! Rei Hino, Spiritul Focului. Stia karate, era vegetariana, putea isca furtuni de foc, era foarte nerabdatoare, serioasa, visa sa devina cantareata si sotie, putea prezice viitorul.

Nu stiam karate, dar imi placeau filmele de actiune, mi-ar fi placut sa invat si karate. Mi se parea foarte interesant sa fii vegetarian, pentru ca intotdeauna am iubit animalele si fugeam de acasa cand era vorba de taiat vreunul. Nu iscam furtuni de foc, dar eram destul de infipta😆 Cantaret cine nu si-a dorit macar o data in viata sa fie ?! Si sotie, da, dintotdeauna am pus familia pe primul loc. Nu preziceam viitorul, dar eu si un coleg ne tot prosteam cu cititul in palma😆 Aah, si Rei era bruneta, cu parul foarte lung, exact ca mine😀

Prietena mea cea mai buna era Sailor Mercur. Mizuno Ami, Frumoasa Apelor. Ea voia sa devina doctor, era foarte calma, sensibila, intocmai ca prietena mea, Alina. Si aveau amandoua parul scurtut🙂

Sora mea era Sailor Jupiter, Makoto Kino. Controla plantele si fulgerele. Acum, facand un test de pe net, am iesit eu Jupiter – „You’re just awesome. Powerful lightning attacks, strong-willed, and a great morale booster. You are very good at cooking and like the colour green.” Awesome nu va spun ca sunt😆 , dar gatitul si culoarea verde stiti deja ca imi plac. Acelasi procentaj de 83 % mi-a iesit si pentru Sailor Marte, stiam eu ce stiam pe atunci!

Vecinul meu C. avea onoarea sa fie Mascatul in frac. Vorbisem chiar sa ii facem si un trandafir cu varful tulpinii ascutit ca sa il arunce asa ca Mascatul !😆

Apoi mai erau Sailor Venus, Uranus, Neptun, Pluto si bineinteles, Sailor Moon. Voi va mai amintiti cine erati?🙂

Eu imi mai aduc aminte ca singura data cand m-a trimis bunica la cumparaturi in oras, impreuna cu verisoara mea, am luat cel mai ieftin ulei numai ca sa ne ramana bani sa ne cumparam cate un pliculet cu autocolante pentru albumul Sailor Moon. Si nici macar nu ne era de papusile Barbie care se anuntau ca premii dupa ce completai albumul!

Am crescut cu serialul acesta, m-a invatat sa pretuiesc prietenia, ca trebuie sa lupti intotdeauna pentru bine, m-a invatat ca “you’ve got to believe in the power of love, it gives meaning to each moment, it’s what our hearts are all made of”, cum spunea una din melodii.

Clickable – Site Sailor Moon 1, Site Sailor Moon 2, Sailor pe wikipedia .

32 thoughts on “Dor de a salva lumea cu diademe si stilouri magice

  1. Glumesti ? Asta a fost si desenul meu preferat cand eram mica, ioi … eram pur si simplu innebunita dupa Sailor Moon, mi`ar fi placut si mie sa am puterile ei …😀 Bine, nu inteleg de ce vorbesc la trecut, mie inca imi place. :>

  2. Eu eram Sailor Mercur pentru ca aveam parul scurt :))
    Tipa care era Sailor Moon ne povestise cum s-a uitat in oglinda si vazuse o semiluna pe fruntea ei iar noi eram „Oaaaaaaaau” =)))))))))
    iti dai seama ce mica si proasta eram? :)) Nu ca s-ar fi schimbat prea multe =)))

  3. Dap, şi acum îmi amintesc cu drag de Sailor Moon…aşa am învăţat limba italiană🙂 Pe vremea aia mă uitam la ele pe Italia 1. A fost anime-ul meu preferat de la vremea aceea, nu pierdeam nici un episod. Acum am toate episoadele pe Dvd-uri, dar nu am mai avut răndare să le revăd🙂

    • Oooh, unde s-ar gasi cineva sa imi faca si mie cadou toate dvd-urile sailor moon 8->
      La ce net am, nu-mi permit sa descarc, iar sa ii spun cuiva sa imi caute atatea, mi-e ca ma trimite undeva😀

      • Eu le-am căutat într-um moment de slăbiciune când îmi propusesem să mă uit din nou la episoade, dar am constatat că oricât de frumoase au fost acum le văd cu alţi ochi şi nu-mi mai captează atenţia ca înainte😛
        Calitatea lor oricum nu este extraordinară, le-am găsit destul de greu.

  4. Pingback: Cu intarziere « Inside these lines

  5. V-am zis eu ca Sailor Moon ruleaza 8-> eu chiar nu mai stiu cine eram, cel mai mult imi doream sa fiu Sailor Moon dar eram prea cioara😆 cred ca eram Jupiter😕 dar pe ce site ai gasit testul despre ce Sailor esti?😕 vreau sa-l fac si eu :”>

  6. Am iesit la peste 50% la mai toate…
    Sailor Jupiter
    92%
    Sailor Saturn
    83%
    Sailor Pluto
    75%
    Sailor Moon
    75%
    Sailor Mars
    58%
    Sailor Mercury
    58%
    Sailor Neptune
    58%

    :))

    Fain test….

  7. You Scored as Sailor Pluto

    You are a control freak, mostly out of the picture and enjoy sopping. You like dark red and dislike music.
    Sailor Pluto
    42%
    Da’ mie mi place muzica😦

  8. Ma bucur ca v-a placut testul si mai ales ca nu mi-ati luat-o nici una pe Sailor Marte! :))
    Ne-am nimerit binisor… Eu Marte, Diana Jupiter, Alina Venus, Chocolate ramane cu Pluto pentru ca Dianei i-a iesit scor mai mare la Jupiter… Hubbis, tu ramai Mercur ca atunci cand erai mica, pentru tine testul e gresit😆 …. avem numai o problema… CINE-I SAILOR MOON ?!😀

    • La mine sigur faza cu „imi place la nebunie sa gatesc” m-a propulsat in frunte.
      Deci sunt buna bucatareasa, „fetele de la poli = baieti de treaba” deci sunt baietoasa, arat bine in verde, iubesc botinele… sunt nascuta sa fiu Sailor Jupiter!

  9. You Scored as Sailor Mercury

    You are ob the shy side, humble, very nice, and incredibly smart. You analyze and calculate everything.

    Eiii ca sa vezi :)) Deci in copilarie nu era cine trebuia sa fiu! Damn it.

    Totusi nu-s foarte departe nici de Jupiter.😀

    Sailor Mercury
    75%
    Sailor Jupiter
    67%
    Sailor Saturn
    58%
    Sailor Moon
    58%
    Sailor Mars
    58%
    Sailor Venus
    50%
    Sailor Pluto
    50%
    Sailor Uranus.
    42%
    Sailor Neptune
    33%
    Sailor Chibi Moon
    17%

  10. Foarte frumos articol…eu in copilarie eram mereu atrasa de personajele cu tenta negativa… si eram sailor saturn. Nu numai ca eram tunsa la fel si eram bruneta…eram si in aceeasi zodie (capricorn), timida si pasionata de istorie …Ce vremuri!
    am facut si eu testul…si ghiciti ce mi-a iesit:D

    You Scored as Sailor Saturn

    You are mysteriouis, enjoy reading and like the colour purple. You use your silence to attack others. You are able to defend yourself against most things.

  11. Adevarul e ca Sailor Marte e cea mai faina. Bine, hai, adevarul meu =). Si n-are nici o legatura cu faptul ca Marte imi influenteaza zodia (asta era pt. Pompilia =)).

  12. Pingback: Loryloo altfel « Inside these lines

  13. Pingback: Loryloo altfel « Inside these lines

  14. Pingback: Amintiri din copilarie 2 « Inside these lines

  15. hmmm ce vremuri😛 imi placea mult Sailor Moon era asa stangace si haioasa ;)) mi-a iesit sailor Jupiter la test😛 app frumos testul😛

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

