Cu intarziere

„Femeile sunt ca norii: cand se intalnesc, nu intarzie tunetele.”

 

Nu si pe blog insa. Pe blog nu intarzie lepsele. Intarzie doar Loryloo cu rezolvarea lor, pentru care se scuza frumos, da’ ma intelegeti voi… Torino, gheata, treburi, u know 😀

 

Asaa… sa incepem. Leapsa de la Chocolate si Sinziana.

1. În momentele cele mai dificile şi în care simţi nevoia să te ajute cineva, la cine te gândeşti prima oară?

La un prieten.

2. Dacă ai putea fi, o zi, oricine ai vrea tu, cine ai fi? De ce? Ce ai face?

Sailor Marte… ? 😀

M-am gandit cateva minute bune cine as vrea sa fiu si nu gasesc nici un raspuns multumitor. Desi nu sunt intotdeauna multumita de mine (cine e? 8-| ), nu-mi doresc totusi nici sa fiu altceva, altcineva, altcumva, altundeva.

Bine, ar fi o solutie rezonabila sa fiu vreo vedeta simandicoasa pentru o zi 😕 Gen Angelina Jolie… nu ca sa am gura cat o sura, ci ca sa iau cina cu Brad Pitt… sau Anne-Marie Duff, pentru a-i vedea de aproape zambetul lui James McAvoy (Tom Lefroy din Becoming Jane) o zi intreaga …  Dar sa ramanem la varianta Loryloo 😀

3. Dacă ar fi să poţi schimba o persoană cine ar fi aceea?

Bunica. I would, if I could, put a heart in her chest, instead of a stone.

4. Ce ai face pentru liniştea ta sufletească?

As petrece timp razand si glumind cu cei dragi, nu se compara nimic cu macar o jumatate de ora cu mama si tata razand, cu sora strangandu-ne in brate pe mine si pe nepotelul meu. Asta ma face intotdeauna bine.

5. Care crezi că a fost până acum cel mai important moment al vieţii tale?

Cand ne-am mutat in casa noua, acum aproape un an. Suna aiurea, suna a „material girl”, dar… nu e cazul. Ar trebui sa dau prea multe detalii ca sa se inteleaga povestea si n-as vrea sa intru in amanunte, va spun doar ca o vreme au fost doar „case”, nu „acasa”, dar ca acum ne-am gasit linistea… acasa : )

17 gânduri despre „Cu intarziere

  1. Şi pentru mine înseamnă foarte mult „acasă”, nicăieri nu mă simt mai bine, mai în siguranţă şi mai relaxată 🙂

  2. Si eu am avut case o lunga perioada de vreme; in acelasi sens la care te referi tu.
    Si acum am case, doar ca s-a schimbat intelesul. Am „acasa la Dorna” si „acasa in Bucuresti … :)”
    Ce o patit Daniel de i-au inchis astia blogul?!

    • Se pare ca i-au reclamat unul pe el si pe Adrian 😕
      Nu stie nici el exact de ce, nu au primit nici o notificare, nimic. A scris mai multe despre asta in comentariile de la postul cu amintirile din copilarie . A zis ca e posibil sa revina, dar momentan nu.
      Eu zic sa facem poll sa votam daca vrem sa revina sau nu si poate daca vede multe voturi de „Da”…. 😆

  3. Asa, legat de post 😀 tu chiar esti cumintzica :* am si eu momente in care nu sunt prea zvapaiata :”> Dar cred ca in preajma lui Brad Pitt, mi-ash cam pierde calmul, mai ales daca ar arata cum arata aici 8-> :

  4. Si cu intarziere am raspuns si eu la lepse si tot cu intarziere am trecut pe la voi 😦 nu prea am avut stare pentru blog zilele astea si nici timp..scuzoaiele mele, fetelor 😦 promit ca o sa va citesc toate articolele pe care le-am pierdut, am inceput deja sa recuperez :*

  5. raspunsul la „Ce ai face pentru liniştea ta sufletească?” mi-a placut foarte mult. nimic nu conteaza mai mult decat armonia,bucuria in familie 😀 si sanatatea

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

