Bloggeritele mele sunt cele mai cele!

… si ma asteapta cu patru premii din patru parti!… cu raze de soare si aripioare chiar (sper ca nu va ganditi la mancare, da?! :D)

Sunt datoare cu ciocolatele si pupici Alinutei, lui Yuri, Chocolate si Deliei. Multumesc fetele :*

Mai departe, trebuie: sa postez premiul, sa scriu din partea cui este, sa il ofer la 12 prieteni, sa le afisez linkul, sa ii anunt printr-un comentariu si sa fac o lista cu 10 lucruri care imi plac.

Pentru ca nimic nu se pierde, totul se… imparte, premiez mai departe si eu pe:

Grapefruits, Hubbis, Rox, Chocolate, Alina – veterane de acum ;))
fetele mai noi – Andra, Delia, Nice, Yuri, Sinziana, Gabi, Myriam, Miana, Cristina, Miscellaneous.

Am depasit un pic, dar shh, ramane intre noi.

Despre mine… iar, probabil o sa ma cunoasteti mai bine decat mama daca mai fac multe liste  :))

So:

Imi place primavara, dar anotimpul meu de suflet ramane toamna. Imi plac papanasii cu smantana si dulceata. De ce mi-o fi trebuit sa imi amintesc de ei in post?! Imi place sa ma uit prin magazine la sandale,pantofi, botine si niciodata sa nu imi cumpar :)) Pentru ca mi-as rupe ceva din prima zi de iesit pe strada cu mandrele tocuri. Sa merg cu trenul. Sa ma plimb prin ploaie, cu castile in urechi. Imi plac ceasurile, de perete, de mana, oricare, desi nu  imi cumpar prea multe. Imi plac baietii care poarta ceasuri😆 Zambetele copiilor mici. Sa adorm ascultand muzica. Sa va citesc pe voi, cei din bloggroll🙂

_____________________________

Update: se mareste lista premiilor cu cele primite de la Miana, Mika si Silviutz.

Numai sunshine pe Inside these lines, datorita voua🙂

25 thoughts on “Bloggeritele mele sunt cele mai cele!

  1. E bine ca ne uitam pe la incaltaminte, rochii ( eu :”> ) dar nu prea ne luam nimic aproape niciodata😆 lasa ca ne facem noi mari si invatam toate sa mergem pe tocuri de 12 cu cartea pe cap :>

  2. Multumim scumpilici si mai discutam in legatura cu ciocolatelele.. pupicii i-am primit deja.😀
    Si noua ne e drag sa te citim comentatoare mica. :)) :*

  3. Primim cu drag şi ciocolăţelele şi pupicii😛 Eu aş mai adăuga cafea, eclere şi o sticlă de vin roşu😀

  4. Iti multumesc pentru premiu, Loryloo si promit ca il voi „onora” cat de curand🙂 Ma bucur nespus ca iti place ce scriu pe blog si iti multumesc inca o data si pentru melodie.😀 >:D<

  5. Draguta ca intotdeauna, iti multumesc ca te-ai gandit si la mine.
    E primul premiu pe care-l primesc, ma bucur ca v-am gasit(pe tine si pe Chocolate).

  6. Pingback: Sunshine award sau premiu de excelență « Sinsdesign's Blog

  7. Pingback: blogo awards « Sunt un grapefruit wordpressian, scriu cu vitamine.

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

