Cel mai bun medicament

Durere puternica de cap. Mama ma sfatuieste, ca intotdeauna, sa iau o pastiluta… Nepotelul insa…

„- Mai bine iti trece cu iubire!”, zice Robi.

Desi era si el bolnavior, ma alina acum pe mine cu pupaceli si strans in brate. Dupa vreun sfert de ora :

„- Te mai doare asa tare ?”

„- Nu prea.”

„- Vezi ca e buna iubirea ?”

Pentru ca se simtea si el rau, mama a vrut sa ii dea niste sirop si sa ii puna un supozitor. Impotriva celui din urma are razboi declarat (e de mirare?), asa ca a inceput sa spuna sus si tare, cu ochii inlacrimati, ” nuuu… ca ma iubeste Danii si imi trece! iubirea e mai buna!!😦 „, vazand ca ii scazuse, pe termometru, temperatura cu vreo 0,2 gr, dupa ce l-am tinut pe brate si m-am jucat cu mana in parul lui.

Love heals. Doar ca o parte din cei mari uita asta uneori. Avem mai multe de invatat decat am crede de la cei cu manute mici, dar care te strang mai tare decat oricare alt prieten.

32 thoughts on “Cel mai bun medicament

  1. Doamne cat de greu este sa ai un copilas bolnavior, sa il vezi ca plange si nu stii ce sa ii mai faci sa ii treaca. Dar asa este, iubire multa iubire, face minuni. Metoda extrem de utila si folosita si la noi acasa!🙂

  2. Oh, de abia astept sa vina sambata sa-l vad..
    Eu nu stiu ce am de doua zile, sunt super agitata [n-am baut cola:))],nu stiu cum sa fac sa treaca timpul mai repede sa vina sambata :-l. Nu pot sa dorm, azi am teza la geografie si nu pot sa ma concentrez deloc😐.
    (mi-e lene sa-ti trimit mail..)

  3. Dap, cei mici ne înseninează mereu ziua şi mereu ne uimesc cu inteligenţa şi dragostea lor. Avem numai de învăţat de la ei🙂

  4. Din gura copiilor, adevarurile spuse atat de simplu, curat, naiv, ne trezesc pe noi, cei mari la realitate…
    Mi-a placut extraordinar de mult de micul tau nepotel si replicile lui dragute!😛

    Asa este draga Robi, orice durere in viata, orice neliniste, tristete…toate se vindeca si trec cu muuuulta IUBIRE!🙂

    Nici nu stii tu ce ADEVAR ai spus, de care noi cei mari uitam adesea!

    O saptamana a gandurilor frumoase iti doresc, Loryloo!😀

  5. Ma, dragostea raneste dar si vindeca… adica da cu o mana si ia cu alta🙂 si uite ca un pui de-asta mic si scump ( are niste gene adorabile 8-> ) trebuie sa ne aminteasca noua, care avem pretentia ca suntem adulti, ca am trecut cat de cat prin viatza si avem pretentzii, ca iubirea este un leac esential🙂

    • Ochii ii sunt cei mai admirati, sa stii🙂 Are genele foarte mari, dese si un pic intoarse, foarte frumoase… eu, ca fata, nu le am asa, ma plang mereu ca stau ca niste maturi =))

  6. ce duuuuuulce e kinderul! si ce bine zice… si pe mine ma vindeca unii copii- cand eram in facultate aveam o pitica (acum e prin clasa a treia cred), nu avea mai mult de un an jumate….Avea un dar de a se lipi de tine cu toti cei 60 de cm ai ei (max) si de a te strange in brate (eventual imi adormea in pozitia ursuletului koala) …. eu ma topeam toata! Frumoasa senzatie!
    si ca sa ma laud si eu: azi fetita unei cunostinte, tot prin clasa a doua, a castigat medalia de aur la gimnastica, proba de barna, la nationale la Buzau🙂 eeeeeh?!😀

    • Oooh, mi-o si inchipui, o mana de om, stand tantosa pe barna si apoi si cu medalie la gat. Au vointa de fier cei mici. Ne cam facem de ras pe langa ei observ😆
      Felicitari campioanei!🙂

  7. cei mici intotdeauna stiu ca DRAGOSTEA face minuni! Noi uitam de asta, din pacate! Sa fiti mereu cu sufletul curat! sa pastrati acest sentiment intact, indiferent de vremuri (adolescenta, tradari, despartiri etc)

  8. Cat este de scump! Ce bine ar fi daca ar ramane asa toata viata, cu gandurile acestea frumoase si sincere!

    Sa ai grija de el sa nu-l murdareasca societatea noastra! Si sa-ti traiasca!

  9. Aw, cute one. Ce noroc pe voi că sunteţi fete şi suportaţi dulcegăriile ăstora mici. :)) Sunt unii oameni care i-ar lua pe toţi de picioare şi i-ar arunca de la etajul 8.

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

