Mazare… de Galati, nu de Constanta

Daca e post, atunci sunt ciuperci, masline, mazare, legume… multe legume!!

Cum mama a trecut saptamana asta mai rar pe la bucatarie, pentru ca e nepotelul bolnavior, a trebuit sa imi intru in rolul de bucatareasa si au rezultat o mancare de soia cu legume (am riscat pentru prima data cu soia si spre mirarea mea, chiar a fost in regula, iar trantorii mai vor si alta data), o ciorbita de pastai, ciuperci cu sos si o mancarica de mazare.

Sa va spun despre ultima care se prepara cu:

500 gr mazare, o ceapa, 2 morcovi, 2 cartofi, suc de rosii, sare, piper, ulei, patrunjel

(+ busuioc, v-am spus ca am o mica slabiciune pentru el😳 )

Se taie ceapa marunt si se caleste intr-o tigaie, dupa care se adauga morcovii taiati felii.

Se prajesc aproximativ 5 minute, se adauga un pic de apa cat sa cuprinda si cartofii taiati cuburi. Se lasa la fiert pana se inmoaie legumele.

Se adauga mazarea, sucul de rosii, se condimenteaza cu sare si piper dupa gust si se mai lasa pe foc pentru inca vreo 10 minute. La sfarsit, se presoara patrunjel tocat pe deasupra.

Simtiti-va liberi sa mai schimbati reteta, sa mai adaugati alte condimente, sa prelungiti timpul, dupa cum va indeamna „spiritul de bucatar”. Eu asa am facut si a iesit bine de data asta😀

Merge cu gogosari la otet, „mananci de te dai de-a dura” , dupa cum e vorba 

12 thoughts on “Mazare… de Galati, nu de Constanta

  1. Draga mea galateanca, multumesc de propunere. Cred ca o voi incerca in seara asta, mai ales ca nu mai stiu ce sa ii mai dau strumfului sa manance. Te pup cu drag si iti urez sarbatori fericite!

  2. Mai Loryloo, tu esti buna de maritat!🙂 ca stim noi ca nu e prima data cand gatesti..nu exista si un trantor mai special asa, doar al tau, cu care sa ai vreun plan pentru viitor?:>

    • Trebuie sa invat sa fac si mamaliguta, asa stiu ca stau treburile, cand stii sa faci asta, gata, esti buna de luat la casa omului. Dupa aceea, poate apare si cine trebuie😆

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

