Buna, ma numesc…

… Loryloo si nu am mai bloguit de 7 zile.

Dar… oficial renunt la tratament. De astazi revin si promit sa nu mai fac…. prea curand😀

Vacanta a fost scurta, a trecut aproape pe nevazute, dar a inceput bine si se va termina la fel de bine, cu spectacolul de duminica

Daca ati zambit in vacanta asa ca mine in prima zi de Paste, atunci sunt sigura ca v-a mers bine si ati avut parte de lucruri frumoase.

Tot de astazi recuperez si ce am pierdut din articolele voastre, am vazut ca am mai primit leapsa de la Nice, Chocolate, premiu de la Mika, multumesc ca v-ati gandit la mine si de acum ne citim in mod normal cause Loryloo is back for good !

***
Mda, vointa am eu, dar n-are cine tine cu mine, imi merge internetul teribil de prost, asa ca trebuie sa astept vremuri mai bune daca vreau sa nu mai stau o jumatate de ora ca sa postez un comentariu pe blogurile voastre. I-as injura un pic pe astia de la Orange, da’ ma gandesc ca e sarbatoare… tu-le mama lor…!!

13 thoughts on “Buna, ma numesc…

  1. Bine ai revenit, iubita!!! >:D< eu dau zilnic cate o raita pe blogurile voastre…si se facuse a treia zi de paste, Loryloo nimic..trece Pastele..pauza… toata lumea revenea, numai Loryloo nu mai aparea prin peisaj🙂

  2. Bine ai revenit .
    Scurta vacanta ta? dar eu ce sa mai zic?
    Vezi ca am bagat poza de la cort….in comentariu (pe coclauri) .
    Nu mai tine cortul ala degeaba ca se degradeaza in timp chiar daca sta impachetat,asa ca ai treaba in vara asta😀.

  3. Nu te plange de Orange,ca eu am net pe Clicknet si pana nu demult pica in draci.Numai eu stiu de cate ori a scapat modemul nespart/neciopartit/nearuncat pe geam:X…Revenind la treburi mai neagresive,am zambit duminica.Ce frumos,vacanta chiar a fost super ok din punctul asta de vedere(mai vreau o saptamana!!!)

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

