De ziua ta, eu iti ofer dragostea

Astazi a fost ziua piticului meu. Pitic care de fapt, dupa inca vreo doi ani, o sa fie mai inalt decat mine, la cat de repede creste😆

Robert a implinit 6 anisori.

6 anisori in care a devenit primul motiv de zambit in fiecare zi. In care eu am devenit pentru el si matusa, si sora, si prietena… El zice ca sunt fata lui. Eu ii spun ca e scumpetea mea.

La multi ani nasuc micut, sa fii mereu cu sufletul curat ca acum :* (Sa stiti ca el chiar vede postul si e foarte mandru ca Dani il pune pe „intenet”😀 )
Ziua pe care o asteapta de cel putin jumatate de an, daca nu chiar de pe 16 aprilie anul trecut, i l-a adus si pe Zorro, cum l-a botezat el pe noul membru al familei – un perus gri. Sa vedeti de acum distractie…

Ps: E innebunit dupa melodia celor de la 3SE – De ziua ta. Pentru ca astazi am ajuns destul de tarziu de la facultate, i-am promis ca petrecem mai mult sambata… Facem „fiesta”, cum zice el (de la reclama cu alunele). Prevad o suprasolicitare a cd-ului care contine melodia asta :)) De ziua ta, ziua ta, ziua ta… eu iti ofer dragostea, dragosteaa…

28 thoughts on “De ziua ta, eu iti ofer dragostea

  1. La multi ani, sa fie sanatos si frumos.

    Poate la anul Zoro isi va gasi si o prietena, pana atunci, nasuc mic trebuie sa invete sa aiba grija de el. Mi se pare un lucru bun ca de mic sa ai un prieten necuvantator, cred ca te responsabilizeaza mult.

    • Cu siguranta ii vom aduce si o prietena pentru ca am vazut deja la magazin erau doi pereche, asa ce se mai iubeau si ciuguleau… mi-au placut foc, asa iubaret il vrem si noi pe Zorro!😀

  2. Frumos si emotionant cadou, chiar si pentru un baietel asa micut, multa sanatate si sa se bucure in continuare de o matusa/sora/prietena atat de iubitoare si de o copilarie minunata. La Multi Ani si o petrecere de neuitat sambata!

  3. Sa fie fericit si sa’l iubeasca femeile :> si noi tot aici sa fim si cand o sa implineasca 18 ani, ca sa punem mana de la mana si sa ii trimitem dansatoare exotice la majorat! :>😆 :*:*:*

  4. Pingback: Mici minuni de zi cu zi « Inside these lines

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

