Inca una la rand

Tot de la Malli si lepsuta urmatoare.

1. Când te-ai îndrăgostit ultima oară?

Eu? Eu ma indragostesc in fiecare zi !😀

De cerul senin, de prunul inflorit, de porumbeii care zboara deasupra casei mele…

2. Care sunt sporturile tale preferate şi care dintre ele le practici?

Orice as spune aici, nu se poate pune la categoria sport.. pentru ca adevarul este ca imi place sa urmaresc sportul, dar sunt varza la practicat.

Am practicat in tineretea mea faultatul verisorilor la fotbal, zgariatul pe la baschetul din curte, opritul in fata caprei din sala de sport, bodoganitul la volei la care am fost un dezastru complet de fiecare data, de astea, intelegeti voi.

3. Când ai spus ultima oară ”te iubesc!” şi cui?

Cred ca nepotelului meu, de curand. Lui ii spun des, pentru altii doar o simt… pentru ca nu toti stiu sa aprecieze. Stiti versurile acelea… If i told you I love you, would it move you enough to even act as if you’ve heard ?

4. Care este melodia care o cânţi sub duş?

In functie de stare, de ce am auzit ultima data, poate sa difere de la Undisclosed desires, la Layla a lui Clapton, la Tonight I celebrate my love for you si alte multe minuni. Desigur suna ca si cum le-as parodia pe toate, de fapt e doar vocea mea chinuita😆

5. Care este culoarea ta favorită?

Momentan, griul si verdele ma fac sa intorc capul dupa tot ce este in culorile astea.

6. Este vreun lucru pe care ai vrea să-l schimbi la tine? Dacă da, care?

Nu ma pot hotari ce sa aleg. Nu ca ar fi atat de multe, dar ma gandesc la cate un lucru anume si apoi daca il intorc pe mai multe parti, parca totusi nu e chiar atat de rau. Si mai e si tagline-ul acela „change one thing, change everything”… n-as mai fi Loryloo de acum. Si desi e copilaroasa, iritanta, incapatanata, scunda, cu picioare strambe, as lasa-o asa pe Loo. Bine, poate totusi as face ceva in privinta picioarelor :lol:

7. Care este partea ta preferată a zilei? De ce?

Seara, dupa ce se termina toata agitatia, cand ajung acasa. Cand deschizi usa si gasesti priviri calde, muzica buna, mancarea mamei, un catelus gudurandu-se pe langa tine, that kind of stuff.

Vreau sa stiu si eu cand s-a indragostit Coyotelie, care-i sportul preferat al lui Bubu, pe cine dragosteste Yuri, cu ce acorduri chinuie vecinii Myriam, ce culori ii plac lui Suzy , ce ar vrea sa schimbe Rox si partea preferata din zi a Cristinei.

8 thoughts on “Inca una la rand

  1. Pingback: Love addiction.. » Blog Archive » Lepşuţă.. again!

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

