Who’s awesome? I’m awesome, you’re awesome…

Te gandesti la awesome, te gandesti la super, terrific, way cool. Avand toate astea pe o parte si Inside these lines, adica blogul meu, pe de alta parte, nu as fi indraznit vreodata sa ma gandesc ca s-ar putea pune egal intre ele. Multumesc Malinei ca s-a gandit ca merit acele doua liniute intre awesome si Loryloo :*
La randul meu, le consider si eu demne de acelasi tratament pe Diana Emma, la care comentez destul de rar, dar fara a insemna nici pe departe ca nu imi place ce gasesc acolo, este de citit si rascitit, Sinziana, pentru ca sa ai timp de servici, de un strumfisor micut Sebastian, de blog si sa le faci pe toate bine, e chiar awesome!, din aceleasi motive si pentru Meandmydaughter, sotie, mama, copila, zuza, blogger, si nu in ultimul rand, pentru Gabriela Elena… sa o vizitati si sa imi spuneti ca n-am dreptate, atat va trebuie!

Bineinteles, sunteti awesome toti din blogroll, altfel nu v-as mai citi, nu? 😀 :*

9 gânduri despre „Who’s awesome? I’m awesome, you’re awesome…

  1. Mai, mai…nu e rau nici pe ultimul loc, pentru ca
    „cei din urma vor fi cei dintai” 😉

    Multumesc Danei, ( Loryloo) pentru premiul acordat.
    Alaturi de celelalte premii primite, va ocupa un loc de cinste pe blogul meu!
    Pupici lui Robert! 🙂

  2. Am impresia … nu stiu de ce, poate ma insel, ca se creeaza o comunitate mica si dragute intre niste fete / femei faine ! 😀 Si imi place asta ! Adica .. mereu cand vin la tine gasesc ganduri frumoase si dulci de la tine spre noi sau de la alte comentatoare spre tine, si asta mi se pare foarte frumos. 🙂

  3. Nici nu stii ce dimineata de luni speciala am din cauza ta!
    Multumesc din inima pentru tot ce ai scris! Si eu revin la tine de fiecare data cand am timp. Mai sunt doar cateva bloguri care le mai vizitez.

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

