Inima mea bate. A ta?

Inima bate de aproximativ 2.700.000.000 de ori de-a lungul vietii.

Inima continua sa bata dupa ce este scoasa din corp. Chiar daca este taiata in bucati, muschii inimii vor continua sa bata.

Inima femeii bate mai repede decat cea a barbatului.

Inima pompeaza mai mult de 6 litri de sange pe minut, adica 10 000 de litri de sange pe zi.

Inima este un organ atat de puternic… si totusi, uneori, e de ajuns o singura persoana care sa ii provoace durere. O privire, doua cuvinte, chiar un gest cat de mic. Valabil pentru unele persoane. Pentru altele, este de nepatruns, de neatins.

Poate ar fi mai usor daca am avea si noi noua inimi…

12 thoughts on “Inima mea bate. A ta?

  1. Daca inima se imbolnaveste, automat tot organismul are de suferit. Sangele nu mai e pompat cum trebuie.
    Daca cineva te raneste, te face sa suferi, ce te doare? Inima.
    Daca cineva/ceva te sperie, cine incepe sa pulseze/bata foarte repede? Inima.
    Exemplele pot continua…
    Asadar, inima e cea mai vulnerabila parte din noi, din organism, din orice punct de vedere.

  2. Daca bate? Eu cred ca da… dar trebuie sa mai verific o data. Deci inimile voastre, ale femeilor, bat mai repede. Si culmea e ca tot femeile traiesc in medie mai mult ca barbatii. Na, ca sa vezi!
    Eu am mai lucrat cu Ionut la blog, m-a trecut si pe mine la autori. 😀
    Mi-am tot schimbat datele pe aici, nume, prenume tocmai ca sa pot schimba website-ul… cred ca ti-am dat ceva batai de cap cu approve.🙂

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

