Loryloo WHO?

Se poarta joculetul  asta pe vreo cateva bloguri (Yuri, Alina, Tudor) si imi place, asa ca fur si eu de la ei, sa va vad cat de atenti ati fost si pe Inside these lines si cat de bine o cunoasteti pe Loryloo😀

Trebuie sa raspundeti la intrebari cu adevarat/ fals. E rapid, cat ai zice „patinaj” si usor, ca „buna ziua”. Postul ramane sticky pana joi, cand vedem cine s-a priceput mai bine.

(1). Stau in Bucuresti. – Noope. Daniel.. esti sigur tare de intrebarea 1,nu? :))

(2). Imi place rockul. – Adevarat. S-a razgandit bine Delia😛

(3). Am acelasi catel de 9 ani. – Gresit. Acelasi de 11 ani… si jumatate.

(4). Sunt zodia balanta. – Fecioara.

(5). Am ochii verzi. – Neeh. Caprui.

(6). Anotimpul meu preferat este toamna. – Adevarat.

(7). Sunt la  Drept. – Pai doar nu va tot spun de drept civil si penal ca asa mi se nazare peste noapte😀

(8). Am un labrador. –… de pozat, dar care de fapt e al lui Ty. Deci fals.

(9). Nu-l suport pe Lambiel. – Vai, vai, Alinutza!! Cum?!😆 M-a durut inima si numai sa o scriu, d-apoi sa o cred… Nu va suna asa un pic a blasfemie? :)))

(10). Imi plac filmele cu Meg Ryan. – Intotdeauna.

(11). Cartea mea preferata este Procesul, Kafka. – Ma gandeam eu ca va induc in eroare pe cei care stiati ca sunt la Drept… Preferata e totusi La rascruce da vanturi – Emily Bronte.

(12).Am 1,70 inaltime. – Numai cand visez =))

(13). Mor dupa serialul Grey’s Anatomy. – Inca de la primul episod!

(14). Port ochelari de vedere. – Ca doar nu am poza de aiurea cu ochelari la gravatar… nu? :))

(15). Vreau sa am trei copii. – Doi, ca e criza economica.

(16). Imi place rozul. – Si marmota se blocase in avion din cauza norului de praf… Aham!

(17). Am fost la Kings on ice si am obtinut autograf de la Aliona Savchenko. – Hubbs, 10 pupici ai pentru ca ai stiut raspunsul la intrebarea asta! :* Singura. Daniel si Broken Whisper nu se iau in calcul la faza asta ca au luat pe ghicite :-w

(18). Nu imi plac bomboanele m&m’s pentru ca sunt prea dulci. – Pe naiba! Bring me m&m’sss! :))

(19). Vorbesc foarte mult la telefon. – Si mama e Madonna.

(20) Am o slabiciune pentru James McAvoy. – Se vede treaba ca pe voi nu v-am zapacit destul, inca, cu Becoming Jane. Nici o problema, va urma😀

Clasament:

1. Hubbis si Yuri – 17! Hubbis, ai gresit doar la… cele mai usoare :))

2. Andra si Miscellanous – 15… si mai sunteti si noi prin zona mea de blogosfera😀

3. Chocolate Follie, Delia si Coyotelie – 14. Cu rozul n-a fost sa fie, Delius😀

4. Nice, Broken Whisper, Daniel, Vronin – 13. Ti-a mers falsul ala mult, Broken :))

5. Alina – 11… atat timp cat n-ai gresit-o pe cea cu zodia… e bine :)) :*

6. Sinziana – 10. Dar tu esti noua si cu putin timp liber la activ, deci e foarte ok!🙂

Premiul il vedeti in postul urmator.

67 thoughts on “Loryloo WHO?

  1. 1.F 2.F 3.A. 4.F 5.F 6.A 7.A 8.A 9.A 10.A 11.A 12.F 13.A!! 14.F 15.A 16.F 17.A 18.F 19.F 20. F ?

    Deci cam atat si sigur am dat-o-n bara pe alocuri.🙂

  2. 1. A
    2. A ( ocazional, ma gandesc😀 )
    3. A
    4. F
    5. F
    6. A
    7. A
    8. A
    9. F
    10. A
    11. F
    12. F
    13. A
    14. A
    15. A
    16. F
    17. A
    18. F
    19. F
    20. A

    Sunt curioasa cate am stiut.😀

  3. Ouuuchei, s’ar putea s’o dau in bara rau de tot, dar hai sa vedem:

    1. F
    2. F
    3. A
    4. A
    5. F
    6. A
    7. A
    8. F
    9. F
    10. A
    11. A
    12. F
    13. A
    14. A ( nu stiu daca de vedere, dar stiu ca ai; probabil doar pt citit :d)
    15. A
    16. F
    17. A
    18. F
    19. F
    20. A

    • In mod normal, ar trebui sa ii port tot timpul, dar la facultate ii iau destul de rar. In principal, pe acasa, la tv, la calculator.
      N-ai dat-o in bara deloc :*

  4. 1, 2, 10, 13, 14, 17 adevarat….restul fals, cred. Habar n-am, sincer, pentru ca te citesc de putin timp.🙂
    Oricum, o sa fur si eu lepsuca asta sau ce-o fi. ;))

  5. Deci asta e prea tare. Si la sfarsit am sa vad daca sunt addicted to loryloo sau nu. Bun! Asta trebuie incercata desi stiu ca voi gresi la majoritatea. Da tot incerc:d
    1.F 2.F 3.A. 4.F 5.F 6.A 7.A 8.A 9.A 10.A 11.A 12.F 13.A 14.F 15.A 16.A 17.A 18.A 19.F 20.A

  6. Eu vreau sa dau la drept.Ultima carte pe care am citit-o a fost Procesul.Am 1.70.Mi-a placut Friends. Port ochelari….

    Despre tine voi afla abia joi ce-i adevarat sau nu.O sa incerc sa am rabdare.Fie…:-”

    Premiu era o vacanta de vis,pentru 2 saptamani, in Antalya impreuna cu alte 7 persoane dragi,nu-i asa😀 ?

    • Bravo pt 17😀 Da, jumatate adevarat, jumatate fals. Restul au citit doar „Kings on ice” si „autograf”, cred😆
      Fara suparare, people😀 Voi ati avut intentii bune.

  7. Primele doua adevarate, la restul fals/nu ma pronunt. As putea sa zic ca imi place Meg Ryan, dar sunt putine filme care mi-au placut cu ea, din ce am vazut in ultimii ani cred ca doar Kate and Leopold mi-a placut in mod special.
    Cred ca sunt recordman la FALS! :))

    As prelua initiativa si as inlocui unele variante cu:
    – imi place Barca
    – imi place Vale Rossi
    – dorm mult
    – nu fumez
    – fan al serialului Friends
    – cred ca Morgan Freeman rules

    • Asa sigur esti tu ca primele doua sunt adevarate, huh? Daniele, ce te mustruluiesc si pe tine dupa… :-w😀

      Nu-s fan Morgan F. E ok nenea… si cam atat. Mi-a placut cel mai mult in The Shawshank Redemption si atunci probabil doar pentru ca e filmul bun in sine, nu in mod special doar pt el. Nu mi se pare ca se schimba foarte mult de la un personaj la altul, e… el, Morgan. E o prezenta placuta in filme, dar nu naucitoare. Si da, am vazut multe din filmele lui. Iar acum, poti sa ma injuri in gand, „aah, cum sa spuna asa ceva?!”, e ok😆

      • Pai chiar asa ma si gandeam.😀
        Are o multime de filme foarte bune la activ. Ai vazut The bucket list (cu Jack Nicholson)? Sau Se7en (cu Brad Pitt)? Invictus, Million Dollar Baby, Lucky Number Slevin, ultimele 2 Batman, Danny the Dog… nu in toate a jucat un rol principal, dar e un actor foarte bun.
        Mie imi mai plac (printre altii) si Travolta, Nicholson, Nicholas Cage.
        PS: Shawshank Redemption cred ca este printre cele mai bune filme pe care le-am vazut vreodata, poate chiar cel mai bun!

        • Vazut The Bucket list, Seven, Lucky Nr Slevin, Gone baby gone, The Dark Knight, Evan/Bruce Almighty, Wanted.
          Le recunosc valorea la toate, dar nu pentru ca m-a fermecat prestatia lui, pricepi tu?😀

          Travolta si Nicholson sunt actori buni, dar nu ma ating nici ei in mod deosebit. Nicholas Cage, poate mai slab la calitatile actoricesti, dar mi-e drag de multa vreme. Pentru Con air, The Rock, City of angels, 8mm, Face/off (trebuie sa il stii din moment ce iti plac amandoi – si Cage, si Travolta😀 ), Birdy, Windtalkers si ma rog, pot continua, ii stiu si mi-au placut mai bine de jumatate din filmele facute.

          • Inteleg ce vrei sa zici, poate e aceeasi chestie cu Gigi Clooney la mine, care nu imi place desi e un actor destul de bun. [Sa fie oare Strutter de vina ca l-a pus in luma proasta? :)) ]
            Daca nici Bruce Willis sau Keanu Reeves nu-ti plac… ca altii nu prea mai am pe lista preferatilor mei. Din generatia noua mi-e greu sa vin cu cateva nume, dar ma mai gandesc si-ti spun.😛

          • Eh, la Bruce Willis si Keanu nu stramb niciodata din nas😀
            Bruce e fantastic in The 6th sense, Keanu in The Devil’s Advocate… ei da🙂

            Din cei un pic mai tineri, are filme bune Ryan Gosling:
            Fracture, Half Nelson, Lars and the Real Girl, Stay.

            James McAvoy – Atonement, Becoming Jane, Inside I’m Dancing, The Last King of Scotland .

            si bineinteles – Edward Norton, care nu e chiar nou, dar pt mine da, spre deosebire de Nicholas Cage spre ex, pe care il urmaresc de mica.
            Edward cu aproape tot, Primal Fear, Fight Club, American History X, The painted veil, 25th hour, Red Dragon…😀

          • Pe Ryan Gosling l-am vazut doar in The Notebook. Rachel McAdams… :X
            Edward Norton e din garda veche pana la urma. A jucat in multe filme bune: The Painted Veil, Red Dragon, The Italian Job si Fight Club, normal. (din ce am vazut eu)
            Apropo de Fight Club, Brad Pitt are o gramada de filme bune la activ: Se7en, Seven Years in Tibet, Meet Joe Black, Troy, seria Ocean’s. Mr and Mrs Smith, Inglorious Basterds, The Curious Case of Benjamin Button…

            • Daca vorbim de Travolta, Nicholson, chiar N. Cage – care joaca de prin ’80, Norton nu e chiar din garda veche… primul rol serios e in ’96, in Primal Fear. In orice caz, eu l-am descoperit cum se cuvine de vreo doi ani.

              Brad Pitt… sunt fan declarat! N-am vazut nici un film in care sa joace prost.

  8. Pingback: Dupa fapta si rasplata « Inside these lines

  9. Yuuu, sunt pe locul 3.:> Alinushkaya, eu primesc prajitura, tu nu.:D Tananana na na naaaaaa.:)) Dar haaaai ca-ti dau si tie o bucatica, sa nu zici ca-s bad sis.:D
    Da Loryloo, p-aia cu rozu’ n-am nimerit-o.:D Oricum am punctaj destul de bunicel, pentru inceput.:D Acum te cunosc si mai bine.;))

  10. Nu pot sa cred ca am gresit doar 3 si da, am gresit dintr-alea simple :)) Trebuia sa ma gandesc ca nu vorbesti mult la telefon, doar nu esti Hubbis :)))
    Multumesc de pupici, tot 10 dau inapooooi :)) :*
    Acuma sa-ti zic…de tipa aia de la patinaj…nu stiu de ce, dar stiam sigur ca nu ai autograf de la ea…si m-am uitat putin peste articol si am citit ca ai fost la cativa metri de ea, dar nu se spunea nimic de autograf. dar zau ca eu eram sigura de dinainte ca nu aveai, da? :))
    :*

  11. Pe ultimul loc :)) Na asa imi trebuie! In loc sa citesc si sa plec eu nu las ca incerc si eu! Sa vezi ca am incercat si la Hubba😀 tot ultimul loc parca ma vad :))
    Esti o dulce ce frumos mi-ai atenuat caderea pe ultimul loc🙂

  12. Loryloo, eu am uitat sa specific ca raspunsurile mi se aplica mie. :))
    Adica 1 si 2 sunt adevarate pentru mine (traiesc in Bucuresti mai mult de 75% din timp si imi place rock-ul), nu am incercat sa ghicesc care sunt adevarate sau false pentru tine.😀

  13. Nu am dat raspunsurile, dar as fi gresit cu siguranta la 3 si 11, iar la 6 si 15 nu as fi stiut ce sa pun.😕

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

