Straight from my heart

Il iubesc pe Richard Marx forever and ever pentru Right here waiting, dupa care ma topesc oriunde, oricand. Winampul pus pe shuffle aseara, a ajuns si la melodia de mai jos, pe care probabil am mai ascultat-o, fara sa ii acord atentia meritata… Si mi s-a parut atat de peaceful… incat straight from my heart va spun ca e minunata 🙂

The sun’s still warm and most days are good
The world still turns like you said it would
But this pain seems to never let me go
And there is really no movin’ on
There’s only going along.

(lyrics)

15 gânduri despre „Straight from my heart

    • Cred ca e mai bine… desi daca ti-e dor, inseamna ca este vorba de cineva important, de „un om care ti-a umplut sufletul”, ca sa folosesc cuvintele Dianei (mi-a placut mult cum a scris partea aceea)… si de asemenea persoane avem toti nevoie, chiar daca doar pentru o perioada, chiar daca vor pleca mai devreme de langa noi decat am fi vrut sau pur si simplu, lucrurile se sfarsesc mai putin bine.

      Oricum, melodia, cu toate ca are versuri destul de soulstorming – „If I could I would gladly trade/ A thousand tomorrows for one yesterday” – e linistitoare totusi, e „pure medicine for the soul” 🙂

    • Asta asa e.
      Are o voce tare placuta Richard, imi plac multe din piesele lui (Hold on to the nights, Surrender to me, Now and forever), dar Right here waiting ramane the one and only 🙂

  1. Şi eu sunt înnebunită după vocea lui :X Exceptând baladele „Right here waiting”, „Now and forever”, „Hazard” and so on, îmi place mult „This heart”. Îmi dă o stare atât de mişto de fiecare dată… de parcă îmi sare inimioara din piept 😀

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

