Dupa fapta si rasplata

V-am iritat destul cu postul acela cu intrebari, doua zile la rand in prim-plan, e cazul sa va clatesc ochii si cu un premiu, pentru cei mai priceputi… sau hai, sa fie pentru toti, ca v-ati dat silinta… Dar pe Alinuta tot nu o uit ca a putut sa o greseasca pe cea cu Stephane Lambiel (la cat l-am ridicat in slavi pana acum, am zis ca asta e mai usoara decat aceea cu ochii verzi 😆 ), pe Daniel ca a spus ca stau in Bucuresti (si de cate ori a venit vorba despre asta!), pe Chocolate ca mi-a incurcat zodia, desi ea tot timpul pomeneste de zodii :D… In fine acum, sa va spun ce v-as da de ati fi in GL… da, Daniel, din GLsunt eu! :-w :))

O prajitura marca Loryloo, mai gustoasa decat oricare alta chestiune de la Chip&Dale sau stiu si eu ce cofetarii smechere aveti voi prin oras. Intelegeti ideea.

Trebuie sa o laud, din moment ce voi, momentan, o puteti doar vedea si nu gusta, nu? Asaa… sa va explic. Baieti, puteti sa treceti direct la poza de final. Fetele, poate va puneti sortul zilele astea.

4 oua se bat cu 18 linguri de zahar.  Dupa ce se topeste zaharul, se adauga 18 linguri lapte, 15 linguri ulei, o esenta (vanilie) si un praf de copt. Amestecati bine, treptat mai adaugati si 18 linguri de faina.

Se unge tava cu ulei, se tapeteaza cu faina, se toarna compozitia si se da la cuptor, 20 minute se coace pe o parte, 20 minute se intoarce cu cealalta parte.

Daca va spun ca a facut-o si nepotelul de 6 ani, va conving ca e usoara? 😀 Bun, atunci la treaba!

21 de gânduri despre „Dupa fapta si rasplata

  1. Imi pari raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaau!!! Doar citisem despre el, doar am citit si cand l-ai adorat la Bucuresti .. doar STIAM , ca doar si mie-mi place, doar l-am discutat!! Dar asa cum tu ai sarit o intrebare din neatentie la mine, asa am fo`si eu neatenta .. 😦
    buuu hu. 😦

  2. Arata delicios, pufos si apetisant, dar din pacate(sau din fericire pentru ceilalti) nu prea gatesc. Nici nu prea mananc…dar asta e alta poveste. 😛

  3. Interesant. Decat prostii de la consignatie sau Chip & Dale de la noi, categoric reteta ta! Si doar la Chip & Dale am comandat tortul pentru Seba cand a facut doi ani si stiu ca sunt bune. Multumesc de reteta, este pe lista mea de must do!

  4. Imi pare rau ca am uitat de zodieeeeee 😦 jur ca stiam dar am fost pe alta planeta ( „plec pe marte” mi’a intoxicat creieru’ :-L ). Promit ca o sa ma revanshez eu cumva, candva :”> :*:*

    • Uitasem sa iti spun: chiar nu avea nume pana sa vb 😆
      Eu o stiu de la bunica, am mancat cand am fost asta-vara la ea la Iasi, asa ca ii spuneam „prajitura de la Iasi” 😀

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

