Plec de tot, departe de tot…

plec departe, plec pe Marte si-acolo poate scap de toate

Sa nu exageram totusi, se ia scurta pauza, nu de tot, ca inca nu mi s-a urat de blog. Nu pe Marte, ci in Iasi…  si acolo poate o vad si pe Alinuta, care sper din tot sufletul meu de trantor sa nu se sperie de cum voi arata, dupa doar 3 ore de somn, 5 de mers cu trenul, alte cateva de mers pe jos… si pe urma sa ma parasca aici 😳 😀

Plec pentru un test, asa ca sambata dimineata,de cum faceti ochisori, sa va ganditi la Loryloo si sa tineti pumnii stransi sa-i mearga mintea brici si sa faca treaba buna.

Prin zona nu cred ca imi fac aparitia pana duminica seara, asa ca aveti grija si de blogul meu, sa nu devina un tristut in lipsa mea si ne citim peste cateva zile!

Va pupa Loo :*

Fug la somn ca acus suna ceasul, pe la 4 jumatate… Dumnezeulee, atat de devreme!

25 de gânduri despre „Plec de tot, departe de tot…

  1. Drum bun, fetita 🙂 Sa vii repede ca n-avem ce citi! Si cand nu avem ce citi, scriem. Si cand scriem ai tu de citit mai mult…intelegi ideea, sa vii repede. 😛

  2. Si eu o sa plec in curand si va trebui sa iau o pauza ceva mai lunga decat a ta. 😦 Multa bafta, sa te intorci victoriosa si cu zambetul pe buze. 🙂

  3. Tu esti fata isteata, si vei trece testul cu brio.;) Mult succes! Daca te intalnesti cu Alinushkaya, sa-i dai un BIG HUG din partea mea. Noi trei poate o sa devenim ceva gen Power Puff Girls.:))
    >:D<

  4. Sunt sigura ca o sa iei ditamai 10’le :> sa ne povestesti toooooot cand vii >:D< si sa le pupi pe bloggeritzele galatzence din partea mea! ( vezi ca le intreb cat de dulce a fost pupicul 😀 )

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

