Cod rosu!

“Stau toata ziua in halat, nu vreau sa vad pe nimeni” kind of day.

Stiu, va bucurati de venirea verii, vai ce dragut, pentru maine se anunta „21 grade. In cea mai mare parte insorit. Foarte frumos.” Nu si pentru mine!

Spuneti-mi ca se anunta ploi pe parcursul unei saptamani intregi si sunt cea mai multumita. Pielea mea, cea cu probleme stupide, este cea mai multumita. Nu, nu genul vostru de probleme de la soare, stat pe plaja, in iulie, o zi intreaga si apoi piele inrosita cateva ore, o zi, doua. Nu, gen plimbare-de-aprilie-prin-oras-la-ore-rezonabile-si-totusi-piele-iritata-o-saptamana.

Piele inrosita, usturime, elasticitate zero, ochi umflati, in combinatie cu febra, stare de oboseala (+ durere de  masea masele, dar asta e alta poveste). Doar chef de stat in pat, ceea ce oricum e indicat din moment ce trebuie sa incerc orice minune de masca numai sa isi revina pielea la o structura normala. In curand, o sa miros si eu a iaurt, la cat mi-a trebuit pentru fata. Efecte vizibile, mai putine. Aloe vera, comprese, felii de castravete/mar/cartof, suc de lamaie, alte metode miraculoase stiti? Fara crema de galbenele, va rog, o urasc cu toata fiinta mea. Cu toate astea, am facut eforturi fantastice sa o suport vreo doua seri… bleah, no more! Ajung si la doctor, curand :-< .

•••

Inca nu am reusit sa recuperez articolele tuturor de cand cu Iasiul, sunt restanta si cu niste lepse, dar in weekend sper sa revin cu forte proaspete.

Multumesc si fetelor pentru premii, Nighton si Malli – Sunshine award. Pe blog accept soare, faceti ceva cu cel de afara va rog!

34 thoughts on “Cod rosu!

  1. Drăguţa, să ai grijă de tine şi să te faci bine repede >:D<
    Aaa, şi să ştii că crema de gălbenele chiar e bună…nici eu nu o suport, dar are efecte miraculoase :*

    • Nu doar de asta. Si fara piele sensibila, tot toamna mi-ar fi mers mai bine la suflet🙂
      Iaurtul era simplu😀 Stiu, suna mai bine daca era de fructe😆

  2. Sper sa te faci bine cat mai repede. @yuri are dreptate in privinta cremei de galbenele. Premiul il meriti si sper ca macar 0,00000000001% a reusit sa te faca sa te simti mai ok. >:D<

  3. Mie imi spui?

    Cum da caldura… de la ultravioletele mai puternice, eu fac borboane… ceva ca bubitele de copiii mici, numai ca unele mai fac si coptura. As prefera roseata in loc.

    Umblu cu creme dupa mine… si cum sunt plecata si 12-14 ore de acasa, numai ce ma vezi pe unde am ocazia cum incep sa ma cremuiesc, fie pentru vindecare, fie pentru protectie.

    Ca tine am facut doar cand am fost la mare… plus niste borboane care au trecut in 3 saptamani. Si se mai intreaba lumea de ce nu trec pe acolo.

    Iti urez numai bine… si sa iti revii…

    • Multumesc, abia astept sa imi treaca, sa imi fac si eu aparitia in lume fara sa am impresia ca se uita toti la fata mea😀
      Cu marea am patit-o si eu destul de urat anul trecut, n-o sa ma mai vada plaja multa vreme de acum incolo!

  4. Sunt eu oare singura careia ii place soarele si caldura? :-s ( evident, nu aia exagerata de 38 de grade)..Dar nu inteleg de ce sa ai probleme cu pielea, iubita😦 din cate stiam eu, tu nu esti chiar alba ca laptele, cum e DianaEmma, la care se explica… o fi pielicica ta mai sensibilicoasa un picutz

  5. Dana, problema mea nu e pielea alba. Din cauza alergo-dermiei, celulele pielii mele au reactii adverse la ultraviolete puternice, pur si simplu nu le suporta.

    Sunt afectiuni ale pielii care o fac foarte sensibila… si poti sa fii si negresa si sa le ai… nu tine de pigment.

  6. Si eu am ceva probleme cu pielea, in sensul ca nu am voie sa ma expun la plaja foarte mult. Si daca o fac, trebuie sa folosesc des o crema de protectie cu FPS caaaaaat mai mare. Mi-e ciuda de mor ca am astfel de piele. Deh, am mostenit-o pe mama la capitolul asta. Ca oricine, as prefera sa am tenul masliniu/creol si sa ma innegresc rapid atunci cand ma expun la soare. Dar n-am norocu’ asta, din pacate. :-<

  7. Offf;)))Inseamna ca sunt o norocoasa daca nu am avut niciodata cu Soarele si imi pare tare rau ca nu poti sa te bucuri de el.Sa te faci bine repejor:*:*(Crema de galbenele e fantastica dupa ce ajungi sa o agreezi:)))

  8. Aaah, ce rau imi pare de tine ca nu poti sa te bucuri de Soare…
    Eu daca as fi in locul tau as purta numai bluzite subtiri dar cu maneca lunga, pantaloni lungi, normali, ochelari de soare si umbreluta de Soare, ca poate poate m-ar mai proteja!
    >:d< 

    • Nu am probleme in general cu pielea de pe restul corpului, doar pe fata. Cu ochelarii de soare nu ma inteleg atat de bine, dar de acum cred ca este cazul sa legam o prietenie mai stransa😀
      De umbreluta iti dai seama ca nu poate fi vorba :”>

  9. Nu prea am probleme de genul asta… Sambata in Bucuresti au fost 32 grade!
    Ultima data cand am patit-o a fost asta-vara, cand am fost cateva zile la rand la piscina si m-am prajit in ultimul hal. A fost prima data cand am incercat tratamentul cu iaurt (si probabil ca si ultima) :))
    So. it’s safe to say you’d rather go to the mountain side in the summer, right?

  10. of of of! lasa bre, vezi partea buna! o sa te cojesti, prinzi o culoare aramie frumoasa si …. :D:D:D hai las ca trece :* si cu soarele am vorbit eu deja si l-am trimis si pe acolo, ca nu mai merge asa! cum sa te supere in halul asta?!

    • Ce aramiu sa imi mai trebuiasca? Sunt deja un pic colorata de la natura😀
      Nu sunt amatoare de bronz, dar acum fie cum o fi, numai iritatie sa nu fie, mancarime si roseata.
      Zilele astea ma repar, clar, vad ca v-ati ocupat toate de soare😀 :*

  11. N-am piele sensibila, nu m-am inrosit niciodata,direct neagra,dar eu si soarele nu prea ne iubim.Vreau ploaie si soare,doar ca acum,altfel prevad zile fara aer si nopti nedormite.

  12. Pingback: Doctor? No way! « Inside these lines

  13. Pingback: Mi-e dor sa aud un val… « Let it bee.

  14. Pingback: Fabricat in Romania | Inside These Lines

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

