Caut altceva

Directia 5 lanseaza pe 10 mai un nou album, Romantic, al 19-lea din cariera. La tv puteti deja vedea videoclipul single-ului „Caut altceva”, care se gaseste pe acest album.

Eu de regula caut altceva cand ma uit la tv, nu Play & Win (sau Wash & Go, cum le zice o verisoara), nu Inna sau varianta astalalta blonda, mai noua, Alexandra Stan, nu Deepcentral sau alte minuni de genul.

Aseara i-am gasit pe ei🙂 Si mi-au placut.

„Am acordat atentie starii discului si nu alinierii sale la un fel de a se canta actual. Iubim muzica si acest lucru se vede si pe acest album”. – D5

In ochii tai eu caut altceva
In tot ce spui eu caut altceva.

In mine singur caut altceva
In noi doi iarasi caut altceva.

In tot ce vad eu caut altceva

In tot ce ating eu caut altceva
In tot ce simt eu caut altceva
In tot ce sunt eu caut altceva.

54 thoughts on “Caut altceva

    • Sunt ocupati cu cei de care spuneam mai devreme, Havana lover, sexy lover, idioto-lover si ce mai au😆
      E recent clipul, de vreo saptamana si un pic cred, poate in curand il vedem mai des.

  1. Recunosc,nu prea ascult D5.In opinia mea n-au mai scos nimic impresionant in ultimii 3-4 ani.Dar piesa asta am ascultat-o acum vreo 3 zile si am salvat-o si in pc.Intr-adevar(mereu folosesc intr-adevar😦 ) e ”altceva” .Si nu stiu ce ai tu cu Alexandra Stan.Fata asta se straduieste din rasputeri sa ”dea culoare”(blonda) industriei muzicale romanesti😀

    • INTR-ADEVAR nu au iesit prea mult in evidenta in ultima vreme si ce-i drept, nu i-am avut niciodata printre trupele preferate. Au cantat intotdeauna ok, doar ca mie nu mi-au transmis prea multe.

      Dar mai sunt si unele momente cand te ating melodii carora nu credeai ca o sa le dai prea mare importanta sau de la artisti de la care nu te asteptai. Asa a fost la mine cu melodia asta si cu inca una de-a lor, Daca ai sti🙂

      INTR-ADEVAR, si Alexandra Stan o sa dea o cu totul alta nuanta muzicii romanesti, asa cum nu am fi crezut vreodata😆

    • Ii spusesem si ei intr-un comentariu de la alt post, ca mie mi se pare din scurt, 2 sapt, dar ma rog, vad totusi ca lumea s-a organizat bine acum, au gasit si vila😀 Eu nu stiu cum o sa stau cu bugetul si v-as vrea si pe voi, cele care nu prea veniti vad😀 Tu, Choco, Alina, Delia, Grapes & so on.
      Cei care sunt siguri pe lista sunt mai mult din partea ei de blogosfera😆 (Hubbis, nu te barfim acum, zau :d )
      Sunt inca la lista de nesiguri, nu vreau sa incurc lumea, daca e cazul sa spunem cat mai curand un raspuns concret, cred ca este nu😦

  2. G. e in Bulgaria. Om vedea cand se intoarce daca se baga- eu cred ca sunt sanse….Si Alina a zis ca se gandeste din cate am inteles. Inca nu sunt hotarata clar, dar as merge…. imi surade ideea, desi e in w\e de dinaintea plecarii la Palermo…

  3. Bai nu e vorba de convingere ca sincer imi doresc enorm sa va vad pe toti chiar de am sa ma ascund sub un pat de timiditate.. :”>
    Mi-e de proiecte, de prezentarile lor,de testele finale etc.😦

    • Am vazut apoi si ce ai scris la tine… as spera sa nu fie toate treburile pe atunci planificate. Eu nu stiu inca, dar macar voi sa mergeti cat mai multe sa povestiti dupa😀
      Daca e sa vin, pastreaza-mi loc sub pat =))😳

  4. Nu barfiti, nu, nu, nu :))
    Ma… Chocolate nu poate veni, a zis clar…
    Grapefruits era asa si asa dar nu mi se prea parea mie ca ar veni…
    Loryloo vad ca nu vrea :-”
    Rox asteapta dupa voi….
    Alina cu proiectele…
    nu stiu ce sa zic, ma anuntati daca e, noi tinem sigur :))

    • Loryloo vreaaa, cum nu? Doar ca ti-am explicat… De-ar fi numai dupa vrut, vin si maine :))
      Anyway, planuim si pentru vara, ca sa vina toati fetili!!😀

    • Baaaai, iertati’maaaa :(( dar chiar nu am cum sa ajung…credeti’ma ca am un dor de duca fenomenal, dar din moment ce ma chinui de o luna sa ajung un pic cu fetele prin Bucuresti si inca n-am reusit sa imi gasesc o zi sau doua libere, la munte nu ajung nici teleportata :-<

  5. @ addicted & loryloo: Trebuie sa vin/apar eu domnule, ca sa scot timiditatea din voi.:)) Bai, vreau si eu sa vin, dar sunt blocata cu/de acele cursuri. :-< Ar fi faaaaaaain sa fim toti impreuna, desi nu stiu pe multi.

    • Tu scoti si untul din noi, din mine deja pe juma`l-ai scos !!!
      Ar fi fain sa ne putem vedea indeed dar de nu se poate, la vara va iau pe toti la rand si va vizitez. :))

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

