Dear John

Eram destul de increzatoare atunci cand am dat play la Dear John ca voi vedea o poveste frumoasa de dragoste, cu partile ei de drama precum in The Notebook, dar si cu parti simpatice de atins la corazon, ca in A walk to remember.  A fost dragut, pe alocuri cu schimbari inexplicabile de situatie si stari de „what the…?”, cu final un pic ciudat. Mai slab decat cele doua mentionate mai sus, dar nici chiar o pierdere de vreme cum l-au descris unii.

Cea mai de laudat prestatie este cea a lui Channing Tatum, peste asteptarile mele. Macar pentru el, pentru cum este conturata povestea cu tatal sau si pentru faptul ca in prima saptamana de la aparitie, filmul a depasit Avatar, care statea lejer pe locul 1 de 7 saptamani consecutive, merita vazut.

Ce m-a atras de la inceput a fost ideea scrisorilor (+ melodia din trailer, dupa care ma topesc, dar pe care n-au avut inspiratia sa o foloseasca si in film – Set the fire to the third bar).

Intotdeauna mi-a fost mult mai draga ideea de a primi scrisori in cutia postala decat de a verifica inboxul mailului sau telefonului. E usoara si rapida varianta a doua, dar mult mai personala si speciala prima. Nu doar in sensul romantic, pentru iubit(a), ci pentru orice persoana apropiata. Faptul ca cineva si-a facut timp sa se aseze in fata unei coli de hartie si si-a asternut gandurile cu grija pentru ca tu sa stii ca ii este bine, te face si pe tine sa te simti mai special, altfel decat atunci cand iti spune in scurt la telefon ce a facut peste zi. Cateva litere intr-un mail, scrise cu ajutorul tastaturii nu vor transmite niciodata la fel de bine ca un mesaj scris de mana, din care poti deduce starea de spirit a expeditorului dintr-o simpla rotunjire anume a unei litere. In plus, sentimentul pe care il ai rasfoind o cutie plina de scrisori vechi nu poate fi egalat. Nici macar de primirea a 10000 sms-uri nationale, cadou de la firma de telefonie.

16 thoughts on “Dear John

    • Eu o stiu cred de maxim un an, dar mi-a fost draga de la inceput. Dintre melodii, nu stiu foarte multe, dar chiar si doar cu acele cateva, SP e una dintre formatiile favorite.
      Sper sa fac rost de mai multe piese curand🙂

      • Eu una iti recomand asa:

        Crack the shutters (*****)
        Warmer climate (*****)
        Sinal fire
        Make this go on forever
        Hands open
        Chassing cars (ma rog, e foarte cunoscute)
        You could be happy (asta cred ca o stii de pe alt blog😛 )
        It’s beginning to get to me (*****)
        You’re all that I have
        I coul stay away forever
        Finish line
        Please just take these photos from my hands
        If I’d found the right words to say
        Shut your eyes
        Open your eyes
        Somewhere a clock is ticking (*****)

        Sper ca nu le stii pe toate.😀

      • Merci, merci!😀 Chiar ma pun pe cautat pe youtube, indiferent ca imi ia toata seara, la cat de greu se incarca.

        Stiu cateva din cele recomandate: Chasing cars – e singura pe care o stiu de la tv, You could be happy – de la un prieten, si Somewhere a clock is ticking.

        Din cele stiute pana acum, Set the fire…, Chasing cars, You could be happy si Run imi plac cel mai mult. Am mai ascultat Spitting games, How to be dead, Tiny little fractures. In rest, le mai stiu din versuri, dar nu am putut descarca si piesele, imi stiti de acum ofurile in privinta netului😀

        Acum gata, m-am decis, youtube scrie pe mine.

  1. Dear John e pe lista mea… sper sa imi fac timp si chef de el cat de curand.
    Melodia nu o stiam. De la Snow Patrol imi place mai mult Just Say Yes.😀
    Mai devreme putin am vazut Valentine’s Day si nu am fost dezamagit, pentru ca ma asteptam sa nu fie prea grozav. Prea agitat, prea multe personaje. Dear John vad ca are o cota asemanatoare pe IMBd. Poate pana la urma optez pentru The Book of Eli.😕

  2. Mie mi-a placut enorm de mult filmul.
    M-a facut sa inteleg ca uneori e mai bine sa te dai la o parte pentru ca persoana iubita sa poata sa fie fericita.
    Sii..Snow Patrol-Open your eyes.La mine a fost pe repeat mult timp.:)

  3. Pentru mine a fost o mare dezamagire „Dear John”… chiar ma asteptam sa fie un film super super tare avand in vedere de cine e scrisa povestea initiala (si da, si eu m-am gandit la THE NOTEBOOK si A WALK TO REMEMBER)😀

  4. M-a lasat cam rece filmul. E bunicel, insa ma asteptam la altceva. Nu stiu exact la ce, dar la altceva. Povestea e interesanta si putin impresionanta. Iar Tatum arata bine, ca de obicei, din toate punctele de vedere.

  5. Spre rusinea mea, nu stiam cum il cheama pe actorul din rolul principal :”> il mai vazusem si il „she’s the man” si e un bombonel de baiat 8-> trebuie sa’mi fac timp sa vad filmul..sa imi iau servetele? se lasa cu lacrimi?

    • Eu il stiam ca fiind tipul din „Step up”, pe care apropo, il da si acasa tv in seara asta parca. Frumusel si el, si filmul.
      Cat despre servetele, posibil sa da, e bine sa le ai pregatite🙂

      • De’abia acum am aflat si eu ca pe acasa tv o sa aiba in seara asta „step up” :”> am vazut filmul de N ori, dar tipul e prea frumushel ca sa nu’l vad si in seara asta :d imi mai clatesc si eu ochishorii😆

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

