Oldies & goldies

Ne invita Sinziana sa scriem top 5 melodii vechi preferate si ma tot invart de vreo jumatate de ora cu diferite nume pentru ca oricum le-as pune, tot imi pare nedrept topul. Pai cum sa ma limitez eu la 5 cand ar fi de inclus Beatles, Sinatra, Abba, Bob Marley, Bob Dylan, Elvis Presley, Righteous Brothers, Eric Clapton si altii, si altii ?

Sa spunem asa, repede pana nu ma razgandesc iar:

1. Beatles – Yesterday (L.E. : + Richard Marx, Right here waiting)

2. Elvis Presley – Can’t help falling in love (mari probleme in a alege aici melodia preferata… Ar mai fi Are you lonesome tonight, Too soon to know, Suspicious minds etc)

3. Glenn Medeiros – Nothing gonna change my love for you. Pacat ca nu a scos mai multe piese Glenn, eram pe punctul de a-l pune in fata celor de la Beatles. M-am gandit totusi ca ar fi un pic de blasfemie.

4. Frank Sinatra – Strangers in the night. Inexplicabil, ma topesc dupa melodia asta. Si acum pana termin de scris postul, numai asta o sa fredonez in gand.

5. Righteous Brothers – Unchained melody. Noroc ca o stiu de mai multa vreme, altfel nu trecea de Layla. Au plus si pentru film, Ghost.

6. Eric Clapton – Layla. Dragoste la prima auditie, nici macar nu era cantata de Clapton. Era un tip cu o  chitara facand atmosfera intr-un bar. Am ajuns acasa si primul lucru facut a fost sa caut melodia. Stiu, rusine sa imi fie ca nu am stiut-o pana atunci.

7. Bob Dylan – One more cup of coffee. Preferata mea de la Dylan.

Sa-mi fie cu iertare ca am depasit, dar nu ma lasa inima sa las pe dinafara pe Eric Clapton si Bob Dylan, e de ajuns ca am lasat pe Queen. Noroc ca Show must go on e mai de prin ’90 si nu prea se includea.

Cat despre primele doua locuri, este povestea aceea cu esti ori „a beatles person” / ori „an elvis person”.

„There are only two kinds of people in the world, Beatles people and Elvis people. Now Beatles people can like Elvis and Elvis people can like the Beatles, but nobody likes them both equally.”

Eu va spun ca se poate, la mine se poate. Am inceput cu Elvis de prin liceu, am continuat mai tarziu cu Beatles, poti fi „a Beatles + Elvis person”😛 Ca i-am pus acum pe Beatles pe primul loc e pura intamplare, daca mai intarzii vreo cateva minute cu postul, posibil sa ii detronez. Au un loc special atat Beatles, cat si Elvis.

Se trimite leapsa catre Coyotelie, Delia, Nice, Nighton si Dandelion Lover.

25 thoughts on “Oldies & goldies

  1. O s-o fac negresit, merci ca te-ai gandit la mine.🙂 De fapt am mai primit-o(tot azi) si de la KirstDay si vroiam sa i-o pasez lui Dragos(ca el e cu muzica si cititul pe blog😦 , eu sunt cu calatoriile, lacurile si pozele cu peisaje😛 ), dar pana la urma o sa gasesc eu 5 melodii vechi…
    A, sa nu uit, Strangers in the night se numara si printre favoritele mele. Si cred ca mai avem ceva in comun, My Way.😉

  2. Te-am prins, Lo!🙂
    Parca ziceai ca-ti place mai mult Richard Marx – Right here waiting decat Righteous Brothers – Unchained melody…
    Interesante alegeri. Eu nu stiu daca as putea alcatui un top 5. E prea greu. Muult prea greu.
    De la Beatles as fi ales Twist and shout sau Let it be, dar nici Yesterday nu e mult mai prejos in topul preferintelor mele.

    • Yesterday – ’65, Can’t help falling in love – ’61, Nothing gonna change my love for you – ’87, Strangers in the night – ’66, Unchained melody – ’65, Layla – ’70-’71, One more cup of coffee – ’75.
      Right here waiting este, cronologic, dupa toate astea. In top daca as fi inclus-o, ar fi depasit poate tot. Depinde de dispozitie.
      Shame on me.

  3. 1. John Lennon – Imagine (1971)
    2. Ray Charles – Hit the road Jack (1961)
    3. Chuck Berry – Johnny B. Goode (1958)
    4. Chris Rea – The road to hell (1989)
    5. John Travolta & Olivia Newton – You’re the one that I want (1978)
    Greu cu topul asta. Nici nu sunt prea sigur ca asa trebuie sa arate. Maine sigur aleg altceva. Am lasat pe dinafara melodii ca The Bee Gees – You win again, Smokie & Suzi Quatro – Stumbli’ in, Phill Collins – Another day in paradise, Heart – Alone si multe altele.

  4. Mie de la Eric Clapton imi place si Layla , dar si Wonderful tonight. Ma face sa viseeez…
    iar de la bob dylan-hurricane si blowin’ in the wind. [sunt obsedata de melodiile astea :))]
    dragute gusturi ai:)

  5. Pingback: Oldies, but goldies. « ●◦ Someday. Somewhere. Somehow. ◦●

  6. Mda…faine melodii…le stiam pe toate🙂 Initial n-am inteles problema „nu-ti pot place in mod egal si Beatles si Elvis”, dar acum, dupa ce m-am gândit mai bine, e posibil sa fie asa. Si in vremea „tineretii mele” era o disputa intre rockeri si restul lumii pe care de asemenea n-am inteles-o. Mie imi placea (si-mi place) si rockul (incluzând varianta hard tip ACDC), si muzica pop, si disco, si reggae, si samba….Am avut micile mele antipatii, e adevarat, ca tot omu’…deh….

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

