Seriale pe banda rulanta

S-au tinut scai de mine lepsele vreo doua zile, mai am una si gata… nu puteam sa refuz fetele, nu ?😛 Asadar, inca o leapsa de la Nighton care este curioasa sa afle ce seriale urmaresc sau am urmarit.

Incep cu cel mai din tineretea mea asa, de prin liceu, pe care il urmaream la tv si nu era rost sa pierd vreun episod – Gilmore Girls. Ziceti voi daca nu erau adorabile cele doua!

Continuam cu marele favorit de vreo doi ani, Grey’s Anatomy. Anytime, anywhere!😀 Am mai spus-o, daca il vedeam pe cand eram mai mica, acum eram la medicina.

Urmeaza One tree hill, serial de suflet, pentru ca eu si prietena mea cea mai buna ne regasim in cele doua prietene din serial, Peyton si Brooke. Nu in intamplarile prin care trec cele doua, dar prin legatura stransa dintre ele si anumite trasaturi de caracter. I’m Peyton.

Au fost o vreme si Prison Break (primul sezon rocks), Gossip Girl, Lost, Kyle XY, Desperate housewives, Alias, Criminal Minds, Scrubs, Samantha Who, Heroes, Californication, Dexter, Friends. Pe unele le-am lasat pur si simplu, pe altele nu am mai avut cum, de unde le vedea. Netul meu e impotriva descarcatului excesiv😆 De fapt, impotriva descarcatului in general.

Sunt aproape la zi cu The Vampire Diaries si am fost intotdeauna innebunita dupa CSI Las Vegas.

19 thoughts on “Seriale pe banda rulanta

  1. Pingback: What others have been saying about californication « Movies in the Eighties

  2. Heroes a dat-o in bara cu sezonul 4.. Pana la urma a fost anulat.

    Ma bucur ca vezi Dexter :> si Califorincation😀

    • La Heroes m-am oprit pe la sezonul 3 cred.
      Pe primul sezon l-am terminat intr-un weekend, lipita de calculator :)) Pe urma incet incet am lasat-o moale, vazand cum o lungesc.

  3. Prison break l-am terminat. mi-a placut mult. Dexter de abia am inceput sa urmaresc, dar imi place😀 La Lost si Heroes nu m-am mai uitat de ceva vreme, dar planuiesc sa le reiau cand am timp😛

  4. Avem in comun Vampire Diaries si Friends. Primul a luat pauza, din pacate, ca toate serialele pe care le urmaresc, de altfel.
    Supernatural se apropie de final, mai are un sezon, Smallville la fel, s-a terminat sezonul 9, iar FlashForward pentru mine e debutantul anului.
    Am vazut ceva seriale la viata mea… acum merg cu 4 in paralel + cele 2 sitcomuri la care ma mai uit din ocazional, cand vreau sa ma amuz putin.😀

    • Supernatural mi se pare ca o lungeste aiurea acum cu sezonul 6.. E mai de umplutura. Puteau bine mersi sa termine cu 5. Au vazut ca au audienta si profita pana o seaca.. Ceea ce ar putea sa se intample in ultimul sezon.

      • De acord… 5 sezoane trebuia sa aiba. Au lungit-o cam aiurea acum. La Smallville nu mai zic. Acolo 3-4 sezoane erau de ajuns, nu 10! Practic intra peste Superman… originalul.

  5. vampire diaries e my favourite :X..chiar ieri a aprarul ultimul episod din sezonul 1 si abia astept la toamna sa apara sezonul 2😀

  6. Muaa, eu ma uit la si mai multe. Asta pentru ca al meu calculator nu are nimic impotriva descarcatului :)). Oricum. One Tree Hill nu mai este deloc bun, dupa plecarea lui Peyton. Si se anunta ca va fi un sezon 8. O lungesc degeaba.
    Life Unexpected
    Chuck
    CSI: New York
    Gossip Girl
    Ghost Whisperer
    Miami Medical
    Parenthood
    Supernatural
    24
    Grey’s Anatomy

    si mai sunt…dar acum nu mai imi vine in minte.

    • Of, nu-mi mai aminti ca nu mai pot de ciuda de cand nu mai sunt Peyton si Lucas😦 Totusi nu m-a lasat inima sa renunt de tot la serial. Nu-l urmaresc cu acelasi interes chiar ca inainte, dar sunt in continuare curioasa ce se intampla macar cu Haley si Nathan, imi sunt foarte dragi si ei.

  7. Eu nu prea am avut timp de seriale, dar m-am uitat la cateva episoade din House md, ghost whisper, criminal minds(oh, Doamne, salivam dupa un tip de acolo siii sa nu mai zic ca episoadele, toate, sunt speciale si inteligent realizate). Momentan ma uit la un serial japonez (Giuvaierul palatului) care-mi place enorm. Am invatat si doua cuvinte in japoneza! :))

  8. Vaaaai, ai lasat Criminal Minds?!😮 :)) Am si eu leapsa asta de facut si cea cu melodiile vechi. Sper sa am timp de blogarit si de citit, ca v-am cam neglijat lately. :*

    • Nu l-am lasat pentru ca nu imi placea, ci pentru ca nu am de unde sa il iau🙂
      Sper sa rezolv si cu netul IN VIATA ASTA😆 Sa pot urmari linistita tot ce vreau, fara limite de trafic, fara scaderi incredibile de viteza & co.

  9. Eu am ramas fara un serial. FlashForward got cancelled! :((
    Se pare ca a avut ratinguri mici…
    Cam aceeasi poveste cu Jericho, probabil ca nu isi scot banii.
    Pacat! Primul sezon chiar m-a captivat si eram tare curios sa vad ce se va intampla mai departe.

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

