Atentie!

In urma cu cateva luni, la facultate, am gasit lipit pe usa anuntul de mai sus. Pentru ca nu se vede foarte bine scrisul, reiau:

„O caut si trebuie sa o gasesc sa ii spun. Versiunea pe scurt este urmatoarea: Troleul 104… eu cu o amica ne intoarceam acasa si am vazut-o pe ea. Intrand in vorba ne-am dat seama ca ne cunoastem dar nu stiam de unde. Am apucat sa aflu doar ca este studenta la drept, varsta, cartierul unde locuieste si numele (lucruri pe care le stim doar eu cu ea). Am recurs la aceasta solutie pentru ca de vineri 30.10.2009 tot bantui prin facultate cautand-o. M-am luat dupa orare si nu am rezolvat nimic.
Sper sa citesti si tu acest anunt si sa dai un semn de viata ca nu mai am nici cea mai vaga idee cum sa dau de tine… ar mai fi sa ma plimb toata ziua cu troleul, dar sa fim seriosi… ce sanse am???
D : 074xxxxxxx”

Mi-am adus aminte zilele trecute de anunt si i l-am cerut din nou unei colege care facuse poza cu telefonul, la rugamintea mea🙂
Desigur, nu a trecut neobservat nici macar de unul dintre colegi. Gestul a fost socotit pe rand de la dragut, la romantic, pana la penibil, ciudat ori caraghios. E usor de ghicit care pareri au apartinut fetelor si care baietilor, nu?😆

Intrebarea mea este… voi pana unde ati merge pentru cineva care v-a placut, dar despre care nu stiti mare lucru, atat doar ca ar putea sa fie Ea/ El, precum in situatia data?

42 thoughts on “Atentie!

  1. Nu pot sa ma apuc sa povestesc pe aici tot felul de lucruri…cred ca as putea merge chiar mai departe decat tipul ala.Depinde de situatie.

    Auzi,sigur nu te cauta pe tine si nu vrei sa ne spui ;;) ?

  2. O studenta la drept,micuta si cu gropita.ii place sa citeasca,stie sa gateasca…
    Cine sa-si doreasca mai mult ?

    Hai ca dupa comentariul asta poate isi vor schimba mai multi traseul numai sa te cunoasca😀

    • Oh, multumesc Andrei.
      Ai uitat insa de gusturile mele exceptionale in materie de muzica si filme, talentul meu desavarsit in ale fotografiei si cate si mai cate B-)

      Glumesc desigur!
      Nu ca n-as avea gusturi bune…😀

      Stiu si eu cu ce il atrasese fata de l-a facut sa creada ca i-ar putea fi soulmate, sa nu le stricam chimia🙂
      Pe acel El, doar pentru mine, il astept inca, ca o aparea in autobuz, ca o aparea la colt de strada, mai putin important, atat timp cat simte ce trebuie.

      • Ajungeau si cele enumerate de mine(asa suntem noi barbatii,modesti:D).
        Gusturile,stii si tu ca nu se discuta.E adevarat cu privire la filme si muzica avem gusturi asemanatoare,dar poate fat-frumosul tau va asculta Inna si Alexandra Stan…Guta.Sa te vad atunci ;;)

        • Andrei, eu cred ca e cam exclusa treaba asta ;)) Adica eu nu o cunosc personal pe Loryloo, dar imi cam dau seama dupa ce si cum scrie … ca nu ar accepta asa ceva😛 acel tip n`ar mai fi fat`frumosul ei😀

        • Iti spune bine Miscellaneous, Andrei😀

          Muzica pe care o asculti spune multe despre tine ca om, ori nu cred ca cineva interesat peste masura de Guta, ar putea fi interesat si de mine / eu de el. Doar de isi schimba planetele alinierea :)))

          Cineva care asculta la maxim Alexandre Stan si Guta,Salam… cel mai probabil e interesat de fete de astea cu lollipopuri, cat mai multe daca se poate, de se si cunosc intre ele, nu e problema, s-ar putea sa iasa si mai interesant… si de bani, ca sa le intretina pe don’soare. Exista si exceptii, dar se intelege, putine. Si pe langa domeniile astea ale lui de interes, apar eu cu frumusetea naturii, poeziile lui Byron si cu idei de „banii nu aduc fericire”.

          Deci nu, Fat-Frumosul meu nu poate sa il aprecieze pe Guta!🙂

      • La timpul pe care l-au petrecum impreuna as miza pe o… atractie fizica.🙂
        Poate ma insel, nu sunt eu expert.
        Gusturi foarte bune cand e vorba de muzica, filme, ne-am convins demult. Fotografa Loryloo ne-a convins si ea, two thumbs up! Stii ce trebuie sa mai faci? Sa ne servesti o prajiturica facuta de tine, sa avem si o mostra din talentul tau culinar.😀

        • Pai eu m-am oferit sa fac prajituri pentru voi, dar cum facem cu mancatul? :)))
          Pana nu va urcati in tren spre Galati, mi-e teama ca trebuie sa ma credeti pe cuvant… ca sunt delicioase!😀
          Ori de nu, incerc proba cu martori si ii pun sa scrie pe cei care au gustat deja😛

          • Cum sa ma urc in tren spre Galati? Iau masina… :))
            Eu te cred ca sunt delicioase, dar asta nu ma incalzeste pana nu gust, deci cum zic!😀
            Si, da! Fara Guta, fara Alexandra Stan si fara turmele lor de afoni!

  3. Ahh… mie mi se pare chiar dragut. Adica…chiar au avut ceva in comun ,doar ca au uitat sa isi ia numerele de telefon sau ceva..🙂 .Sper ca fata sa ii dea repede un semn de viata.

  4. Fiecare se descurca asa cum poate, nu?😆

    Sper sa o fi gasit.

    Eu una nu cred ca as face asa ceva; sunt genul care nu ajunge la asemenea trairi dupa asa o intrevedere… tipul ar fi ramas doar o discutie placuta cu un strain si atat.

    • Ma asteptam la pareri de genul acesta de la baieti🙂

      Depinde cat de interesanta a fost discutia din autobuz si cat de serios mi s-a parut tipul.
      Poate fi doar unul cu pitici pe creier, cu imprimanta acasa si prea mult timp liber.

      Daca m-a convins indeajuns de mult in cateva minute atunci si sunt sigura ca intentiile ii sunt serioase, probabil as da un mesaj. Nu de genul „vaai, aici sunt, m-ai gasit!!!”, ci unul care sa poata fi luat ca prietenesc, ceva amuzant, nu stiu… pricepi ideea😀

  5. Pana una-alta cred ca as fi fost mai eficient decat el…
    Una la mana, de ce nu a intrebat-o mai multe lucruri in troleu?
    Eu recunosc, nu sunt genul sa fac lucruri nebunesti, sunt extrem de calculat mai tot timpul, insa pentru o fata care-mi place si care stiu ca m-ar placea as face ceva mult mai maret.
    Dar e usor de zis, nu?
    Tu ne intrebi pe noi ce am face… acum e randul meu sa intreb: tu ce ai face daca ti-ar placea mult de un baiat?

    • Pai bine mai Daniel, tu o invarti asa frumos pe dupa gard, ma iei prin invaluire si eviti discret raspunsul si repede pasezi apoi misiunea, nu? :))

      E de ajuns sa iti spun ca nu sunt genul care sa faca primul pas. Orgoliu feminin, timiditate, poti considera cum vrei, dar stau in bancuta mea de regula, chiar de tipul imi e drag🙂 Acum depinde de la situatie la situatie, ce portite se ofera pentru a arata discret acolo o simpatie😀

      • Pai lasa, ca si eu sunt timid si cu greu as face primul o miscare… ca, na, asa e felul meu. Astept sa primesc niste semnale, de preferabil mai clare, ca sunt mai cazut in cap.🙂
        „Over here, dummy, over here!”
        BTW, tare asta cu invaluirea! :))

          • De ce spui asta?🙂
            Pai eu imi imaginez urmatoarea situatie: eu si ea. Eu: „Hai sa ascultam niste muzica la radio. Europa FM sau Magic?” Ea: „Nu, nu! Taraf FM, se stiiieeee!”
            Eu: „Draga, unde mergem azi? La un restaurant, in parc, unde?” Ea: „Nuooo, eu vreau in club!”
            Eu: „Ce film vrei sa vedem azi?”
            Ea: „Ma gandeam intre Disaster Movie si Tooth Fairy. Nu pot sa ma hotarasc intre astea 2.”
            In situatia asta cred ca as desena un cerc pe perete cu o sageata pe care sa scrie „Loc de dat cu capu’!”🙂

    • Pai am pus mai intai o intrebare, imi raspundeti si apoi aveti si voi dreptul la intrebare, nu asa e frumos?😀
      Si daca ma uit la raspunsurile voastre, nici unul dintre voi doi nu m-a lamurit cine stie ce… ca de e vorba de raspunsuri asa evazive, mi-e usor si mie sa scap in 2 timpi si 3 miscari cu „as putea face multe, ramane de vazut” :))

      • Trebuie sa simti pe moment ce vrei sa faci sau ce trebuie sa faci. In cazul de mai sus a fost vorba de un „anunt”, ca sa zic asa… Deci depinde de situatie. Am I right?🙂
        Daca exista o situatie concreta as putea da exemplu de un lucru „stupid” pe care l-as putea face, ca altfel nu il pot numi. E stupid cand e gandit, daca e un gest spontat poate as crede ca e o idee geniala.

  6. Uite,recunosc,odata am urmarit o fata,pe care abia o cunoscusem,numai sa vad unde locuieste.M-a plimbat fata prin tot orasul😀 Intrebarea era clara,pana unde as merge.Pana acolo unde a intrat tipa.Pana acolo am mers.

    Am aflat in final ca se dusese la o prietena si ca nu ea locuia acolo…asta e,ghinion de nesansa.

    Stiu,nu e nimic romantic in asta,dar e tot ce-mi vine in minte,ca tot ne spui ca dam raspunsuri evazive.

  7. Pfff….mi-am adus aminte că acum mult timp când eram eu tânar şi dădeam capacitatea, în spatele meu a stat o tipă drăguţă foc cu care aveam tot în comun…cât am putut să vorbim până să ne vină subiectele, aveam impresia că o ştiu de foarte multă vreme…Numele era la fel, iniţiala tatălui, numele mamei, ziua, luna, anul de naştere la fel…mi-a părut rău că nu am mai căutat-o după…

  8. Pai ce-as face eu?
    Probabil varianta in care m-as plimba de cate ori am ocazia cu troleul=)).E nasol ca oamenii judeca.Daca ar fi numai oameni care ar jubila vazand o asemenea dovada de romantism,atunci probabil lumea n-ar mai fi asa insensibila.Ce mai…cand te loveste dragostea la prima vedere,cred ca ai face orice numai ca sa intalnesti iar ochii de care te-ai indragostit…iar si iar si iar 8->

  9. Daca as vedea pe cineva care mi-a placut mult de tot si apoi n-as mai da de el, as incerca in primul rand sa-l gasesc acolo unde l-am vz prima data…apoi cine stie, daca e cu noroc ne mai intalnim:D

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

