Ai blog, ai parte… de carte

Stiti campania celor de la Buy Books de care ne-a tot spus Strumfita?

Eh, am scris articolul despre Magicianul, le-am trimis mail, iar  pe la pranz a doua zi mi-au raspuns. M-am tot sucit si invartit vreo jumatate de ora, indecisa ce sa cumpar, ce sa cumpar si in cele din urma tot la cartea pentru facultate am ramas, desi erau destule altele care imi faceau cu ochiul. Cu un pret initial de 45, acum la oferta 40, plus reducerea primita de 30, au ramas de scos din buzunar 10 ron [mai vreau preturi de astea la carti juridice!! ]. Urmatoarea zi, luni, au si sunat sa le confirm comanda, iar azi, tadaaam… primesc aviz de la posta – a sosit coletul!

Oameni seriosi si rapizi cei de la Buy Books! Bravo!🙂

Ps: Au trimis si un semn de carte simpatic cu un soarece ce seamana cu un Ratatouille in varianta bibliotecar 

3 thoughts on “Ai blog, ai parte… de carte

  1. Mie mi-au zis ca-mi vine azi sau maine:xAbia astept.Mi-am luat Fata Fantoma.Ceva usurel.Si ma tentezi cu Magicianul…cred ca o sa-l caut si-o sa mi-l iau:))

  2. Oho, felicitari, am trimis si noi mail, Dragos si-a ales deja 3 carti si a selectat si una pentru mine.😛 Acum trebuie sa dau eu comanda.😦

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

